Gjest ~Milla~ Skrevet 5. september 2010 #261 Del Skrevet 5. september 2010 Stilige joggesko For mye informasjon.. neeeeida, her deler vi alt fra utflod, til slimpropper og det som er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 5. september 2010 Stilige joggesko For mye informasjon.. neeeeida, her deler vi alt fra utflod, til slimpropper og det som er Takk, jeg gleder meg til å prøve de Det pleier jo være høy terskel for sånt her, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. september 2010 #263 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Fine joggesko! Hva trener du egentlig? Løping, i sal, spinning eller hva... ? Også må du si fra om du er fornøyd med skoene etter at du har tatt dem i bruk Og det burde bli full klaff med all den dere har hatt Endret 5. september 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #264 Del Skrevet 5. september 2010 Fine joggesko! Hva trener du egentlig? Løping, i sal, spinning eller hva... ? Også må du si fra om du er fornøyd med skoene etter at du har tatt dem i bruk Og det burde bli full klaff med all den dere har hatt Alt egentlig, prøver å variere så jeg ikke blir lei :gjeiper: Men tenker å satse på endel løping fremover, ekstra gøy med nye sko da Vi får se, sist gang klaffet det jo uten at vi prøvde så Spennende blir det fremover uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 5. september 2010 #265 Del Skrevet 5. september 2010 HEI!!! Sååå fine joggeskoooo!!! Måtte bare titte litt på den linken der, jeg, hehe.. har aldri turt å bestille noe fra utlandet jeg, er så skeppen i forhold til toll avgift osv! Håper det klaffer for dere nå!! Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. september 2010 Forfatter #266 Del Skrevet 5. september 2010 Takk Har bestilt mye forskjellig på nettet, det har alltid gått bra Litt ekstra blir det, men sparer endel selv med toll o.l. Gøy med litt ekstra utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. september 2010 #267 Del Skrevet 6. september 2010 Kuuule joggiser! Og med all den som dere har hatt så må det jo bare gå veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. september 2010 #268 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg husker jeg var helt i ekststase da jeg fikk smileansiktet mitt. Ble mer glad da enn da jeg fikk positiv GT Dette blir utrolig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 6. september 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 6. september 2010 Kuuule joggiser! Og med all den som dere har hatt så må det jo bare gå veien! Jeg husker jeg var helt i ekststase da jeg fikk smileansiktet mitt. Ble mer glad da enn da jeg fikk positiv GT Dette blir utrolig spennende Ja, det blir veldig spennende Prøver å ikke tenkte så masse, men det blir nok lange dager frem til IKM :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. september 2010 #270 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, det blir veldig spennende Prøver å ikke tenkte så masse, men det blir nok lange dager frem til IKM :gjeiper: Ja, de er lange disse 2 ukene. Kjenner du noen festesmerter ennå? Nå erter jeg litt, men så er jeg litt alvorlig også. Det er jo litt tidlig kanskje å kjenne noe, men det er jo mulig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. september 2010 #271 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg krysser fingrene for at den sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 7. september 2010 God morgen damer! Ja, de er lange disse 2 ukene. Kjenner du noen festesmerter ennå? Nå erter jeg litt, men så er jeg litt alvorlig også. Det er jo litt tidlig kanskje å kjenne noe, men det er jo mulig også Jeg har massevis av symptomer, det er bare å kjenne godt nok etter Neida, det er vel kanskje litt tidlig, men litt murringer i korsryggen og stikk i magen er der jo. Men det har det har jeg vel hatt hver eneste PP Den store symptomjakten starter først til helgen, da er det vel en uke siden EL, og først da jeg begynte å merke symptomer sist PP. Vi får se, kjenner jeg er veldig spent, men prøver å skru ned forventningene litt.. Er allerede begynt å grue meg til å sambo at mensen har kommet, han blir så skuffa stakkars.. Jeg krysser fingrene for at den sitter Takk ~Milla~ Det håper jeg at den gjør, det hadde vært helt fantastisk Men som sagt, jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. september 2010 #273 Del Skrevet 7. september 2010 Skjønner deg godt. Det stikker så mye mye mer hvis det ikke har klaffet. Kjenner godt til den selv, prøvde å tenke på andre ting i perioden EL til IKM... selvom det ikke alltid var like lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #274 Del Skrevet 7. september 2010 Skjønner deg godt. Det stikker så mye mye mer hvis det ikke har klaffet. Kjenner godt til den selv, prøvde å tenke på andre ting i perioden EL til IKM... selvom det ikke alltid var like lett.. Hvis jeg ikke kjenner noe i løpet av helga blir nok forventningene mine kraftig redusert Sånn sett er det jo ikke SÅ lenge å vente Jaja, vi får se. Litt øm i venstre pupp, men det tar jeg ikke så alvorlig Jeg må huske på at Wild Yam (økt dose progesteron i kroppen) kan gi ømme bryst + div. andre symptom som ligner litt på PMS/graviditet. - - - FF insisterer fortsatt på EL torsdag sist uke, hvis jeg tar bort testene jeg har lagt inn setter FF EL på onsdag. Syns det er litt rart :klø: Men utfra hva jeg har skjønt så er ikke temping noe fasitsvar heller, så da stoler jeg på EL tester og egen erfaring Fordelen ved evt. El på onsdag er jo at jeg er kommet to dager lenger. Minuset er at vi ikke har truffet like godt med Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #275 Del Skrevet 7. september 2010 Har du link til FF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 7. september 2010 Har prøvd før, men jeg skjønner bare ikke hvordan man linker til FF. Det går jo bare når jeg er innlogga Noen som vet? FertilityFriend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #277 Del Skrevet 7. september 2010 :klø: Hadde det jo selv før, så burde jo vite det... Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #278 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Gå til my home page, så ser du nesten nederst til venstre: share this page. Tror det er der.. Ja, da får du opp en kode til forumsignatur ihvertfall! http://www.fertilityfriend.com/home/28e31c#share Hvis du ser denne, så er det så enkelt som å bare legge ut linken. Endret 7. september 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Edit: Jeg får det bare ikke til, utrolig irriterende Endret 7. september 2010 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #280 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) *borte* Endret 9. september 2010 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå