Frøkenanonym Skrevet 26. september 2015 #1781 Del Skrevet 26. september 2015 Det blir litt ekstra spennende ja! Vi har jo mye rosa fra før, så om det er gutt får vi bare kjøpe litt nytt blått. Har stort sett strikket i ganske nøytrale farger, så det kan uansett brukes. Hvordan er formen din da? Kjenner du noe modning? Lei? Har du strikka mye? Mulig å få ta en titt på hva du har strikka? Her har jeg jo egentlig gått på en smell om det skulle bli gutt da! Mormor og jeg strikka hentesett i rosa, har en kjappstrikka drakt i rosa, og er nå på en annen type drakt i burgunder/lilla *please, vær ei jente da* Formen er helt greit, trøtt og sliten som nok alle sammen er Litt stikninger, liten dæsj slim, løs mage, og kjære mente etter forrige runde med ludo - at det føltes veldig annerledes der nede. Så det må da være tegn på litt modning. Ikke dritlei, prøver å fokusere på at det fortsatt kan gå tid og prøver å holde meg unna ordet "lei" så lenge som mulig. Har en først sagt det, tror jeg man blir deppa bare Hvordan er det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. september 2015 #1782 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg tipper 30. september, jeg da, siden den datoen var ledig. Masse lykke til når det plutselig skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 26. september 2015 #1783 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg tipper 1 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. september 2015 Forfatter #1784 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Tippeliste: j86 - 26. september ShiningStar - 27. september Blomst12. - 28. september Pusilus - 29. september Joyce - 30. september *lilly* - 1. oktober Saltsild - 1. oktober Juliane - 2. oktober Belle - 3. oktober Endret 28. september 2015 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. september 2015 Forfatter #1785 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg er her fortsatt, og siden jeg er på mobil får jeg ikke svart hver enkelt. Hadde litt forhåpninger til fullmånen i går, men nei.. Gikk en ganske lang tur på dagen og det gikk overraskende fint, har til og med hatt litt murringer de siste dagene! Kynnerene har blitt kraftigere og er på grensen til småvonde. Håper bare det har skjedd litt modning Må innrømme at jeg er ganske utålmodig, har lyst til å komme i gang! Det er så slitsomt å ikke vite når det skjer, må jo ha en plan B for alt jeg gjør sånn i tilfelle.. Også er jeg spent på fødselen og hvordan det blir, lurer på om det går raskere denne gangen og om jeg klarer meg uten epidural Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. september 2015 Forfatter #1786 Del Skrevet 28. september 2015 Har du strikka mye? Mulig å få ta en titt på hva du har strikka? Her har jeg jo egentlig gått på en smell om det skulle bli gutt da! Mormor og jeg strikka hentesett i rosa, har en kjappstrikka drakt i rosa, og er nå på en annen type drakt i burgunder/lilla *please, vær ei jente Jeg legger ut det jeg strikker på Ravelry, så om du er der kan du får navnet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 28. september 2015 #1787 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg heier på baby. 1 oktober er jo en veldig fin dato å komme på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2015 #1788 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg legger ut det jeg strikker på Ravelry, så om du er der kan du får navnet mitt? Jeg vil også veldig gjerne bli venn på ravelry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. september 2015 #1789 Del Skrevet 29. september 2015 Vil også gjerne bli venn på Ravelry Alltid greit å få inspirasjon fra andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 30. september 2015 Forfatter #1790 Del Skrevet 30. september 2015 LEI! Kan ikke bare babyen komme da? Vi er jo klare og bare venter... I går kveld lurte jeg på om det var noe på gang, sterke murringer i ryggen og skikkelig kraftige kynnere. Men neida, sov som en stein hele natta Må vel innstille meg på at jeg faktisk kan gå nesten to uker til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 2. oktober 2015 #1791 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg er også lei, så kjenner meg absolutt igjen i tankene dine. Jeg kommer nok til å gå laaaaangt på overtid selv.. Jaja, noen må jo gjøre det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #1792 Del Skrevet 3. oktober 2015 Går fortsatt og venter, prøver kjerringråd og håper det blir min tur snart! Har fått time til overtidskontroll torsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 3. oktober 2015 #1793 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hva er UL terminen din igjen? Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #1794 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hva er UL terminen din igjen? Hvordan har du det? Den var 1. oktober. Fysisk går det fint, formen er vel så bra som den kan være når man har passert termin.. Sover bra, men mye vondter her og der. Mentalt er jeg veldig lei, regner med å gå max overtid egentlig. Ønsker meg veldig at ting kunne starte av seg selv denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #1795 Del Skrevet 3. oktober 2015 Tippeliste: j86 - 26. september ShiningStar - 27. september Blomst12. - 28. september Pusilus - 29. september Joyce - 30. september *lilly* - 1. oktober Saltsild - 1. oktober Juliane - 2. oktober Belle - 3. oktober Ingen som har tippet riktig faktisk! Det hadde jeg ikke trodd, strengt tatt en time igjen av 3. oktober men ingenting som tyder på styrtfødsel akkurat (og det ønsker jeg meg ikke heller!). Nå bare venter jeg! Har gått mye, tvunget mannen til litt modningshjelp og håper det gjør susen. Time hos JM på tirsdag for litt "røsking"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #1796 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har hatt to dager med maserier, dvs rier som kommer ganske jevnt og er vonde men ikke blir sterkere. Merker ikke noe til de på natta og er like skuffet hver morgen! Idag ser det ut til at slimproppen har gått, så håper det har skjedd litt modning i det minste.. Skal til JM i morgen for sjekk og litt tøying, spent på hvordan status er da. Overtidskontroll på sykehuset torsdag, håper bare jeg slipper igangsetting Hadde vært så greit om ting kunne startet av seg selv. Nå er jeg ihvertfall skikkelig lei, vondt overalt osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 5. oktober 2015 #1797 Del Skrevet 5. oktober 2015 Håper fødselen starter med et pang straks. Skjønner godt at du er sliten og lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2015 #1798 Del Skrevet 5. oktober 2015 Sender deg mange gode tanker og håper at ting starter av seg selv slik at du slipper overtidskontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. oktober 2015 #1799 Del Skrevet 6. oktober 2015 Krysser fingrene for at du føder akkurat nå! Hvis ikke, hvordan gikk det hos jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #1800 Del Skrevet 6. oktober 2015 Føder nok ikke gitt, akkurat vært hos JM Har hatt maserier hele helga, så det har ihvertfall skjedd mye modning. Nå fikk hun inn to fingre, og tøyde til tre. Dritvondt! Helt moden og myk, så hun hadde litt tro på skikkelige rier i kveld, i natt eller i morgen. Får se, håper bare det skjer noe før torsdag. Edit: hadde akkurat en ganske vond rie, men om de ikke blir sterkere er det vel ikke noe på gang. Håperhåperhåper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå