Ripsy Skrevet 11. januar 2015 #1561 Del Skrevet 11. januar 2015 Godt nyttår Lilly! Jeg har ikke vært innom her på mange måneder, bladde meg noen sider bakover og ble så glad da jeg kom til midten av desember. Men så trist at du mistet. Det er vel ikke så mye trøst, men da vet du iallfall at det er mulig! Nå må bare kroppen holde godt på spiren nestegang. Og bedre at SA´n skjer tidlig hvis det først ikke er meningen at svangerskapet skal fullføres. Masse lykke til videre! Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #1562 Del Skrevet 13. januar 2015 Godt nyttår Lilly! Jeg har ikke vært innom her på mange måneder, bladde meg noen sider bakover og ble så glad da jeg kom til midten av desember. Men så trist at du mistet. Det er vel ikke så mye trøst, men da vet du iallfall at det er mulig! Nå må bare kroppen holde godt på spiren nestegang. Og bedre at SA´n skjer tidlig hvis det først ikke er meningen at svangerskapet skal fullføres. Masse lykke til videre! Håper du har en fin helg! Takk Ripsy, og godt nyttår til deg og Jeg/vi ble veldig, veldig glad for å bli gravid like før jul, det var bare helt perfekt. Men jeg var litt tvilende til om det kom til å gå bra, med tanke på at jeg gikk provera (har hørt at mange har blitt gravide, men hatt SA mens de gikk på det). SAen var selvsagt veldig trist, men jeg syns vi hadde en veldig fin jul uansett. Nå håper jeg bare at proveraen har "rensket opp" i livmoren sånn at det er lettere å bli gravid igjen - håper virkelig ikke det tar like lang tid til neste positive test Håper det går bra med deg, og at formen er bra! Ikke så lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #1563 Del Skrevet 14. januar 2015 8 dpo og spotter allerede litt. Ikke mye, men likevel. Hadde håpt at provera skulle få slutt på spottingen, men det ser ikke særlig bra ut. Skjønner virkelig ikke hva som må til når ikke provera hjalp, det er ganske plagsomt uavhengig av prøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1564 Del Skrevet 15. januar 2015 Svidde av en billigtest i dag tidlig - jeg har jo rikelig - og jammen kom det ikke opp en svak strek Jeg er bare 9dpo, så det er tidlig. Det kan enten være kjemisk, eller ikke bli noe av. Vi får se hvordan det går, inntil videre er jeg avventende. Om ikke annet så ser det jo ut til at mannens små svømmere er i bra form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. januar 2015 #1565 Del Skrevet 15. januar 2015 Svidde av en billigtest i dag tidlig - jeg har jo rikelig - og jammen kom det ikke opp en svak strek Jeg er bare 9dpo, så det er tidlig. Det kan enten være kjemisk, eller ikke bli noe av. Vi får se hvordan det går, inntil videre er jeg avventende. Om ikke annet så ser det jo ut til at mannens små svømmere er i bra form Krysser fingrene for deg! Denne spottingen du er plaget med, gjør den at det er problematisk å bli gravid, eller er det "bare" plagsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2015 #1566 Del Skrevet 15. januar 2015 Har jeg ikke kommentert her siden før jul? Fy på meg. Utrolig trist å lese om SA'en, men samtidig fint å se at det går bra med dere. Og så må jeg forsiktig over positiv test. Krysser fingre og tær og alt som er for at dette kan være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1567 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Krysser fingrene for deg! Denne spottingen du er plaget med, gjør den at det er problematisk å bli gravid, eller er det "bare" plagsomt? Ja, det kan bety at man har for kort leutalfase (skrives det sånn?), som kan gjøre at man begynner å blø før et evt befruktet egg får feste seg. Det kan også bety at man har for lave progesteronverdier, som også gjør at kroppen ikke klarer å holde på egget. For min del mente gynekolog at jeg hadde en slags hormonell ubalanse i livmoren, som gjorde at slimhinnene ble litt for tykke og at jeg derfor spottet. Spent på hvordan det går denne gangen, tusen takk for fingerkryssing Edit: skrivefeil Endret 15. januar 2015 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1568 Del Skrevet 15. januar 2015 Har jeg ikke kommentert her siden før jul? Fy på meg. Utrolig trist å lese om SA'en, men samtidig fint å se at det går bra med dere. Og så må jeg forsiktig over positiv test. Krysser fingre og tær og alt som er for at dette kan være noe. Vi klarte oss bra, og har det veldig fint nå! Er uansett glad for at jeg ble veldig raskt gravid igjen, så gjenstår det å se om kroppen klarer å holde på det denne gangen. Er veldig avventende, men håper veldig.. Vi er så utrolig klar for en baby alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 15. januar 2015 #1569 Del Skrevet 15. januar 2015 Mange som blir gravide første EL etter SA, etter hva jeg har skjønt, så krysser alt jeg har for at dette går veien vet og at mange blir gravide med korte lutealfaser. Husker jeg leste om det da jeg prøvde selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. januar 2015 #1570 Del Skrevet 15. januar 2015 Da er vi to på omtrent samme sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1571 Del Skrevet 15. januar 2015 Mange som blir gravide første EL etter SA, etter hva jeg har skjønt, så krysser alt jeg har for at dette går veien vet og at mange blir gravide med korte lutealfaser. Husker jeg leste om det da jeg prøvde selv. Håper du har rett.. vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1572 Del Skrevet 15. januar 2015 Da er vi to på omtrent samme sted... Er du? (tør nesten ikke å litt for oss, men gjør det likevel). Vil du fortelle? Hvor langt på vei? Får du noe støtte denne gangen? Mange herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. januar 2015 #1573 Del Skrevet 15. januar 2015 Er du? (tør nesten ikke å litt for oss, men gjør det likevel). Vil du fortelle? Hvor langt på vei? Får du noe støtte denne gangen? Mange herfra! Hehe! Jeg tok en test til nå, og det er vel i grunnen ikke så mye tvil lenger. Er vel på 4-5 uker et sted. Jeg tester positivt relativt sent, IKM var for tre dager siden, så jeg er usikker på om det går veien. Vi får se. Mannen synes det er litt morsommere enn han har gitt uttrykk for tidligere. Første kommentar etter at han hadde tenkt seg om i fem minutter (mens jeg var oppe med Turnerose) var "da må vi ha ny bil!" litt for oss jeg også, krysser fingre og tær for at det går veien for deg denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #1574 Del Skrevet 16. januar 2015 Hehe, høres ut som han syns det var greit med ny bil (også) Håper det går bra med oss begge, akkurat nå misunner jeg deg som er kommet over IKM! Spennende og skummelt ****************' Ny test i dag, omtrent like sterk som i går. Om jeg legger godviljen til er den kanskje ørlite mer tydelig, ihverfall sånn at jeg kan se at streken er rosa. Akkurat nå angrer jeg på at jeg testa så tidlig, blir lange dager frem mot IKM på tirsdag I tillegg tryna jeg noe skikkelig på glatta, så jeg håper ikke frøet ble rista løs Jeg ginxer vel nå, men spottinga ser ut til å ha avtatt. Nå er den nesten borte. Sånn var det forsåvidt sist og, men da kom den tilbake når testene ble veldig svake. Jeg er veldig spent på hvordan dette går, tenker det er litt 50/50.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2015 #1575 Del Skrevet 16. januar 2015 litt for lille frø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #1576 Del Skrevet 16. januar 2015 litt for lille frø. Takk for heiing! ********* Jinxa det selvsagt, for nå er spottinga tilbake og jeg tenker at det sannsynligvis ikke blir noe. Vi får se, men inntil videre er jeg realistisk pessimist eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 18. januar 2015 #1577 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1578 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvordan går det med deg? Her går det bra, jeg har fått stadig sterkere tester, faktisk sterkere enn jeg hadde på IKM sist.Er 12 dpo i dag. Mulig det betyr at egget har festet seg litt tidligere denne gangen Uansett, per nå er jeg definitivt gravid, og føler det veldig på kroppen. Klassisk graviditetskvalme der det eneste som hjelper er å spise.. Litt tidlig å bli kvalm, men jeg syns å huske det var litt sånn med frøkna og. Spydde ikke før rundt uke 7. Jeg er fremdeles veldig nervøs og spent på hvordan dette går, men inntil vidre virker alt veldig normalt. Jeg spotter ikke lenger *bank i bordet* og tempen holder seg høy. Hvordan er det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. januar 2015 #1579 Del Skrevet 18. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1580 Del Skrevet 18. januar 2015 litt jeg og! Måtte det bare vare helt til september/oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå