Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Før jeg fikk E måtte jeg starte opp på Provera pga laaange sykluser og lite sannsynlig EL. Jeg tok dobbel dose, og hadde litt bivirkninger (ganske tynn lunte), men det gikk overraskende bra :) Tror jeg hadde to runder med provera, med pausenmåned mellom hver runde, og i den andre pauserunden satt spiren :)

Jeg synes ihvertfall at provera hjalp meg veldig mye med å få orden på syklusene mine, så jeg vet med meg selv at skal vi prøve på en liten en til skal jeg be om provera igjen :jepp:

Koslig å høre fra deg Småkjekset :klemmer: Bra du hadde effekt av provera, er veldig spent på hvordan de neste mnd blir. Hadde du noen bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koslig å høre fra deg Småkjekset :klemmer: Bra du hadde effekt av provera, er veldig spent på hvordan de neste mnd blir. Hadde du noen bivirkninger?

Ble litt fortere irritert og nærtagende enkelte dager, men ellers merket jeg ikke noe særlig til det :)

Får håpe at du slipper lettest mulig unna :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt fortere irritert og nærtagende enkelte dager, men ellers merket jeg ikke noe særlig til det :)

Får håpe at du slipper lettest mulig unna :jepp:

Det håper jeg også! Får prøve å ha det litt i bakhodet når jeg syns mannen er en idiot, at det kaaanskje kan være tabelettene.. vi får se, ikke lett å huske på alltid :fnise:

Tror jeg har el i dag, driver og temper så jeg kan ha litt kontroll. I såfall tenkte jeg å ta tabelettene i morgen, vil ikke risikere å ødelegge el, selv om det tydligvis ikke er så sannsynlig at det klaffer nå uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde kommentert her inne, men, nei...småbarnståke eller noe sånt? :fnise:

Fint, men samtidig kjipt at dere har fått hjelp. Det er jo fint å få hjelp, men kjipt om det tar enda lengre tid. Vi krysser fingre og tær for at det går superfort! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde kommentert her inne, men, nei...småbarnståke eller noe sånt? :fnise:

Fint, men samtidig kjipt at dere har fått hjelp. Det er jo fint å få hjelp, men kjipt om det tar enda lengre tid. Vi krysser fingre og tær for at det går superfort! :klem:

Takk :klemmer: Ja, det er ganske kijpt å måtte ha hjelp, selv om jeg håper vi ikke trenger mer hjelp enn litt tabletter :sjenert: Vi får se.. Skal innrømme at det ikke var noe særlig å sitte og vente på å komme inn hos gyn, når venterommet var delt med de som skulle på ultralyd. Ble spurt om jeg også skulle på ul. Eh, nei.. Nå er jeg fremdeles optimist, men for de som sliter i mange år tenker jeg det må være ganske ille å få så mange mager opp i ansiktet..

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer: Ja, det er ganske kijpt å måtte ha hjelp, selv om jeg håper vi ikke trenger mer hjelp enn litt tabletter :sjenert: Vi får se.. Skal innrømme at det ikke var noe særlig å sitte og vente på å komme inn hos gyn, når venterommet var delt med de som skulle på ultralyd. Ble spurt om jeg også skulle på ul. Eh, nei.. Nå er jeg fremdeles optimist, men for de som sliter i mange år tenker jeg det må være ganske ille å få så mange mager opp i ansiktet..

Åh ja, tro meg, det er ikke noe å rope hurra for. :sjenert: Heldigvis er vår IVF-klinikk separat fra gynekolog-avdelingen på sykehuset. Hadde aldri orket å se lykkelige gravide da vi var på det verste.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja, tro meg, det er ikke noe å rope hurra for. :sjenert: Heldigvis er vår IVF-klinikk separat fra gynekolog-avdelingen på sykehuset. Hadde aldri orket å se lykkelige gravide da vi var på det verste.

:klem:

Ja, jeg håper og tror det er sånn andre steder. Der jeg var på undersøkelse er et ganske lite sted, så da blir det samme venterom. Kjipt, men sånn er det bare.

Da er jeg i gang med Provera. Spent på om jeg blir hormontroll, eller om det går greit. Vet ikke hva jeg har minst lyst på: vektøkning eller mental ubalanse, stakkars mann sier jeg bare :ler: Ellers er julekjolen i boks! En rød Ganni kjole, under halvpris og bare min størrelse igjen, o lykke :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper og tror det er sånn andre steder. Der jeg var på undersøkelse er et ganske lite sted, så da blir det samme venterom. Kjipt, men sånn er det bare.

Da er jeg i gang med Provera. Spent på om jeg blir hormontroll, eller om det går greit. Vet ikke hva jeg har minst lyst på: vektøkning eller mental ubalanse, stakkars mann sier jeg bare :ler: Ellers er julekjolen i boks! En rød Ganni kjole, under halvpris og bare min størrelse igjen, o lykke :bolledeig:

Spennende! Håper du slipper noen av delene jeg da. :fnise:

Så fin kjole! :rodmer: Jeg kjøpte også kjole i går, fra Nelly av alle steder. :sjenert: Fin da, men det er første inntilsittende kjole jeg har kjøpt siden...noen gang egentlig, og jeg er spent på hvordan den er på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Håper du slipper noen av delene jeg da. :fnise:

Så fin kjole! :rodmer: Jeg kjøpte også kjole i går, fra Nelly av alle steder. :sjenert: Fin da, men det er første inntilsittende kjole jeg har kjøpt siden...noen gang egentlig, og jeg er spent på hvordan den er på!

Fiiin! Jeg kunne nok ikke brukt en sånn kjole, men ser at det er veldig fint på andre! Du blir nok smashing :wow: Godt fornøyd med kjolen min, jeg og. Den var i utgangspunktet veldig billig, men måtte selvsagt betale toll, gebyr ++ så den ble ikke så billig likevel :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dager igjen med provera, det har gått ganske greit. Mye murringer, litt mer trøtt, litt kviser og litt irritabel (det hørtes ikke så bra ut når det står sånn :ler: ). Uansett, føler meg mer ræva med vanlig pms. Håper mensen dukker opp rimelig kjapt etter siste pille, gidder ikke noe mer syklustull enn jeg allerede har.

Vi har arvet ganske mye pent brukte, og til dels helt nye, klær til frøkna - så da jeg kom over en Mini A Ture vinterjakke som var litt nedsatt slo jeg til. Egentlig er jeg litt prinsipiell motstander av at barn skal ha dyre klær, men vinterjakke koster nå uansett litt. Fin var den i hvert fall. Sko og yttertøy er frøkna stort sett glad for uansett, så den tror jeg blir populær! *Håperikkejegjinxernoenå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med jakken? De er jo sååå fine! :hjerter:

Av en eller annen grunn er yttertøy helt greit for A også. :fnise: Rare jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med jakken? De er jo sååå fine! :hjerter:

Av en eller annen grunn er yttertøy helt greit for A også. :fnise: Rare jentene.

De er kjempefine :nigo: Håper hun kan bruke den i to sesonger, syns Mini A Ture er litt store i størrelsen. Har kjøpt på nett, så har ikke fått den enda. Satser på det blir suksess, men umulig å forutsi. Ja de er så søte og rare de jentene våre :rodmer:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9 på Provera (10dpo) og har begynt å spotte, dvs. alt som normalt. Håper syklusen blir litt lenger neste gang. Huff, er så lei av prøvinga. Skulle ønske jeg bare kunne bli gravid uten så mye styr.. nå blir jeg vel ikke gravid de neste mnd heller, og så blir det eventuelt november/desember barn. Heller mot å droppe prøving de to mnd og heller satse på januar 2016. Kjempestor aldersforskjell blir det uansett.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en klem før helga :klemmer:

Håper du får hjelp av Provera og at spiren sitter snart enten det blir desember eller januarbaby :) Her er lillesøster så etterlengtet at det ikke spiller noen rolle når hun kommer :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hug:

:klemmer:

Innom med en klem før helga :klemmer:

Håper du får hjelp av Provera og at spiren sitter snart enten det blir desember eller januarbaby :) Her er lillesøster så etterlengtet at det ikke spiller noen rolle når hun kommer :sjenert:

:klemmer:

:klemmer:

Jeg tror ikke du bryr deg om ungen blir født sent på året hvis spira først sitter :) er fordeler med å bli født sent og :)

Jeg (vi ) vil jo først og fremst ha en baby, tidspunktet er ikke det viktigste. Jeg er likevel litt usikker på om det er noen fordeler med å være født så sent på året, kommer ikke på noen i hvertfall :P For all del, veldig mange bra folk er født sent på året, men det er ganske lite praktisk med tanke på barnehage (her jeg bor) og årstiden generelt. Brodern er født i desember, og han var langt fra klar for skolestart (og nå starter de et år tidligere enn han gjorde). Jeg vet at det er store forskjeller mellom ungene, men jeg tror modningsnivået avhenger mye av når de er født på året - i hvertfall når de er så små. Vi får se hva vi gjør, håper det ordner seg selv :P

************

TR kom ikke før i dag, for alvor (syklusdag 29). Greit nok, jeg var redd det ble mye tull og kanskje senere TR pga proveraen. Nå håper jeg bare at jeg får "renska" skikkelig opp inni der, og at det kommer en ny, og mer mottakelig livmorhinne (henter det det?) etterhvert. Uansett greit å få TR nå, skal på jobbseminar over flere dager snart og om jeg ikke drikker et glas vin der kan jeg like gjerne skrive "gravid" i panna :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i 1.klasse og en av de flinkeste elevene i klassen min er født i nov. Som regel så jevner det seg ut etterhvert. Har ei venninne som er født i des som synes det er helt topp. Hun føler des er hennes måned og hun er yngst. Men tenkte jo selv at det var bedre med jan enn des, så skal ikke si noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i 1.klasse og en av de flinkeste elevene i klassen min er født i nov. Som regel så jevner det seg ut etterhvert. Har ei venninne som er født i des som synes det er helt topp. Hun føler des er hennes måned og hun er yngst. Men tenkte jo selv at det var bedre med jan enn des, så skal ikke si noe ;)

Godt å høre! Det er nok store forskjeller på ungene, ikke alltid det har med alder å gjøre nei!

*****

Ingen TR i går likevel, jeg som var helt sikker. Håper ikke det blir enda mer syklustull nå altså :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...