Gjest Iril Skrevet 9. juli 2010 #241 Del Skrevet 9. juli 2010 Hurra for 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. juli 2010 #242 Del Skrevet 9. juli 2010 Grattis med 9 uker . Du er akkurat 2 uker lengre enn meg, så gøy å følge med hvordan det går med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 9. juli 2010 #243 Del Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer med 9 uker :) (de avanserte smilyene virker ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 9. juli 2010 Hurra for 9 uker! Takk og takk! Grattis med 9 uker . Du er akkurat 2 uker lengre enn meg, så gøy å følge med hvordan det går med deg Ja! Gratulerer masse med 7 uker!! Gratulerer med 9 uker :) (de avanserte smilyene virker ikke) Takk, Iza! For å få de avanserte smileys til å virke igjen må du slette nettleserloggen og cookies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juli 2010 #245 Del Skrevet 9. juli 2010 Får ta 9 ukers dansen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. juli 2010 #246 Del Skrevet 9. juli 2010 Er det noe som heter kirsebærreker også ??! Sett inn et bilde av reka di, a ! Tenk, folkens...idag er jeg ni uker på vei! Småen er hele sju uker gammel :rødme: Har ingen bilder av akkurat mine reker, men sånn ser de ut! 2-3 cm lange, og veldig søte der de svømmer med de små rekeføttene sine Herlig med ni uker! Begynner å bli stor kar nå, småen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 9. juli 2010 #247 Del Skrevet 9. juli 2010 NUMI! Takk for gratulasjonene!! Koselig at du titter innom. Nei, den andre boka ble det stusselig med etter hvert, gitt . Den ligger og flyter i cyberspace et sted.... Nå skal jeg innom boka di og oppdatere meg litt på deg også, for det er jammen lenge siden sist! Tenk, folkens...idag er jeg ni uker på vei! Småen er hele sju uker gammel :rødme: Ja, skal bli fast leser av graviditetsboka di fra nå av. Gratulerer med 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. juli 2010 #248 Del Skrevet 9. juli 2010 9 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 10. juli 2010 #249 Del Skrevet 10. juli 2010 for 9 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 10. juli 2010 Takk for koselige ni-ukershilsninger! Jesse: velkommen til dagboka mi! Koselig å se et nytt "fjes"! I kveld skal jeg bake Zebra bars etter tips fra Belle....Veldig spent! Jeg har ingen liten langpanne som oppskriften krever, så da ble det å øke alt 2,5 ganger for å få plass i STOR langpanne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #251 Del Skrevet 10. juli 2010 Pusekatten min har forsvunnet....har vært borte i snart et døgn... Noe er på ferde, for hun holder seg alltid i nærheten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. juli 2010 #252 Del Skrevet 10. juli 2010 Uff da Puspuspus... Komme da :lokkepåpusentilsequax: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 10. juli 2010 Takk Uff, kjenner jeg blir bare mer og mer trist....hvor er du pusen min ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. juli 2010 #254 Del Skrevet 10. juli 2010 Vår er stort sett aldri bort den heller, men nå som det er sommer og fint, har den plutselig funnet ut at det å være borte et døgn er ganske ok. Var skummelt første gangen, for hun har aldri vært ute mer enn maks et par timer før. Pusen kommer nok tilbake skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 10. juli 2010 Takk, Iril! Hun var borte i tre døgn for tre-fire somre siden, og da måtte jeg fiske henne ned fra et høyt tre...Håper hun ikke har rotet seg oppi et tre nå igjen....for her jeg bor nå er det flere millioner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 10. juli 2010 #256 Del Skrevet 10. juli 2010 Håper pus kommer hjem snart Men det hender jo at til og med katter som oftest holder seg i nærheten tar seg en sjelden tur og kommer hjem etter noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 10. juli 2010 Takk for trøsten, Iza! Vi får satse på at hun bare er på sommerferie i skogen...hun er veldig rask og spenstig, så det skal nok mye til før hun blir tatt av rovdyr Men jeg er nå bekymra hønemor for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. juli 2010 #258 Del Skrevet 10. juli 2010 Uffa Håper du finner pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 10. juli 2010 #259 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Huff... Håper pusen kommer til rette snart! Dette er en av grunnene til at jeg ikke vet om jeg hadde taklet å ha katt. I hvert fall ikke utekatt. Jeg hadde bekymret meg uten like! Endret 10. juli 2010 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juli 2010 #260 Del Skrevet 11. juli 2010 Ble det suksess med zebra barsene? Håper at pusen er kommet tilbake nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå