Gå til innhold

Kvakseheimen


Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere!

Har vært uten nett noen dager nå på grunn av tordenværet som var.

Pusen min fant jeg...hun hadde falt ned fra et tre og kilt seg fast mellom to greiner og blitt kvalt. Jeg er så fryktelig lei meg :tristbla: Hun har fått fin grav i hagen så jeg får hilst på henne hver dag, iallefall. Hadde vært verre om jeg ikke hadde funnet henne. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg.. Stakkars pus! :tristbla::klemmer: Vet hvor trist det er når kjæledyr går bort, og det må væe enda verre når det skjer på en slik tragisk måte... Det var i alle fall godt du fant henne, uvissheten er vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei nei nei! Det var utrolig trist å høre! "heldigvis" fant du jo henne da, det må være ille å gå rundt i flere uker å ikke vite...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Nei,så leit :tristbla:

Utrolig trist å miste kjæledyrene våre, enetse trøsten er de gode minnene og vissheten om at man har gitt dem et godt liv før de gikk videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, stakkars pusen og stakkars deg :grine: Det var kjempetrist å høre.. :( Har mistet noen puser opp gjennom årene selv, og det er like fælt hver gang. Man blir jo så glad i de små dyrene!

Håper det går bra med deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøsten, kjære jenter :klemmer:

Det er helt ufattelig at hun skulle dø nå og på den tragiske måten. Hadde hun enda vært gammel og lagt seg for å dø under et tre så hadde det ikke vært så ubegripelig, iallefall... :sukk: Tenker på den lille huleboern som aldri før møte lillepusen....

Ellers: er 10 uker på vei idag! Det går jammen fort ( selv om det går ulidelig sakte...)....

Håper alle får en fin-fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag! :)

Syns nesten jeg kjenner at noe rører på seg der inne...:rødme: men det er selvsagt altfor tidlig. Jeg bærer nå på et foster og ikke et embryo! Barnet begynner visst å røre på seg ved disse tider, men det skal være altfor tidlig å kjenne noe enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så gøy med "fantom-røring". Når er det de fleste begynner å kjenne bevegelse på ordentlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist med pusen din. Kjente jeg ble skikkelig trist da jeg leste det. Familiepusen vår er 13 år og er så utrolig glad i ham. Når han dør blir det som å miste et familiemedlem. Du har derfor min fulle sympati :klem: .

Nåer det ikke lenge til du er ferdig med 1. trimester :hoppe: . Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

God formiddag! :)

Syns nesten jeg kjenner at noe rører på seg der inne...:rødme: men det er selvsagt altfor tidlig. Jeg bærer nå på et foster og ikke et embryo! Barnet begynner visst å røre på seg ved disse tider, men det skal være altfor tidlig å kjenne noe enda ;)

Ikke lenge til 12 uker nå :danser:

Håper du har det fint :nigo:

Endret av Iza'bella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Sequax! Trist å høre om pusen din, aldri noe morsomt når slikt skjer...

Ellers må jeg få lov til å :danse: litt for at du snart bikker 12 uker! Jeg gjør det på torsdag, og begynner såvidt å innse at dette kanskje går bra likevel! Det er jo selvfølgelig ingen garanti for at alt går bra etter 12 uker heller, men sjansene er så veldig mye større. Så hurra for oss :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten :klem: Utrolig trist å høre om pusen din :tristbla:

Tenk at du nærmer deg 12 uker! :hoppe: Du tar meg snart igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter! :)

Så utrolig hyggelig at så mange har skrevet ned noen ord til meg! Takk for alle trøstende ord om pusen min :klemmer:

Må si jeg gleder meg stort til jeg har passert 12 uker, ja!! :hoppe:

Man skulle nå faktisk tro at 10 uker skulle være den magiske grensen, egentlig ? :klø: Det er jo da embryoet blir et foster ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men i uke 12 tar morkaken over for "matingen" fra plommesekken, og noen fostre overlever ikke dette fordi morkaken ikke har utviklet seg riktig. Derfor uke 12. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...