Gå til innhold

Kvakseheimen


Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Milla: velkommen i dagboka mi! :)

:strix: Jordmorundersøkelsen var i dag og ikke i morgen! Alt er i skjønneste orden, og barnet mitt har en puls på 160 slag i minuttet!!! :strix: Først fant hun bare min puls, men etter en 10-minutters tid hørtes et annet hjerteslag i bakgrunnen...ca dobbelt så raskt som mitt! :rødme:

Verdens søteste jordmor!!

PS! Tror faktisk ikke det var blod en gang i truseinnlegget mitt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre, Sequax :klem: Dette går bra, og om et halvt års tid får du en liten baby :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Så koselig å lese at alt går bra med den lille!! :rødme: Å høre hjertelyd er helt herlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig verdens herligste lyd!! :nigo:

Alt ble så mye mer sikkert og virkelig etter å ha hørt hjertelyden...det er et lite vesen inni der med et lite hjerte som slå....:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å høre hjertelyd. Har forløpig "bare" sett et dukende hjerte og det var sterkt nok. 3 dager igjen til 12 uker :hoppe: . Eller er man først trygg etter uke 12? Dette er sånn som Iril sikkert vet ;)

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hei på deg, O'Hara! :vinke:

Gleder meg til å høre hjertelyd. Har forløpig "bare" sett et dukende hjerte og det var sterkt nok. 3 dager igjen til 12 uker :hoppe: . Eller er man først trygg etter uke 12? Dette er sånn som Iril sikkert vet ;)

Hei, Becky!! Jeg tror man er "trygg" når man ser 12-tallet, om jeg ikke tar feil! Så 3 dager igjen!! Tipper det var fantastisk å se det dunkende hjertet, ja! Gleder meg sinnssykt til UL!! :strix:

Ha en god kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, snart 12 uker! :strix:

Hei, Numi! :nigo:

Ja, tenk på det!! "Bare" 6 måneder igjen...snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Hurra for 12 uker :bolledeig:

Nå skal dere fortelle det til hele verden? Hvordan føles det å være over kneika? Føler du deg trygg på at det skal gå bra?

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja, nå er jeg i min siste uke av første trimester...og det har gått utrolig fort og sinnssykt sakte...på en gang! Does this even make any sense to y'all? :klø:

Ha en god dag, alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...