bizzy Skrevet 5. desember 2003 #141 Del Skrevet 5. desember 2003 Noterer bak øret; "Tur på Tilbords, Steen og Strøm og en tur til Åhlens når jeg er i oslo i julen." Tror ikke nissen har kjøpt gaver til Bizzy enda i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. desember 2003 #142 Del Skrevet 5. desember 2003 Fortsatt ingen symptomer? Jeg krysser fingrene mine for deg nå... Herlig at det bare trengs noen få ting for å gjennomføre stua! Det er så moro å interijøre! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #143 Del Skrevet 5. desember 2003 Litt økt utflod? Men det kan være fordi jeg ikke har vært oppmerksom på det før. Og fordi kroppen stabiliserer seg etter p-pillene. Takk for kryssingen, Lillen! Håper du får en fin helg hos modemmamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. desember 2003 #144 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei igjen God helg og lykke til med testingen i helgen!!!!! Krysser fingre og tær Ps. tror jeg har fått litt økt utflod jeg også, men vet ikke om det er slik at jeg ikke har lagt merke til det før...... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. desember 2003 #145 Del Skrevet 5. desember 2003 Lykke til. Jeg krysser armer og bein for at det blir et fint kryss på deg nå snart :D God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. desember 2003 #146 Del Skrevet 5. desember 2003 ref. min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. desember 2003 #147 Del Skrevet 6. desember 2003 Krysser alt som krysses kan og GOD HELG !!! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. desember 2003 #148 Del Skrevet 8. desember 2003 Nå er jeg spent på nyheter fra deg.. Hvordan har det gått i helgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #149 Del Skrevet 8. desember 2003 Har bakt: 1. pepperkaker 2. brød 3. nøtteroser Har vært i to juleselskaper, lørdag og søndag kveld. Fredag kveld hadde vi selv besøk av mannens søskenbarn E og datter S (7 år), det var da pepperkakebakingen fant sted. Sjuåringen hadde aldri gjort det før og var i ekstase. Gøy! Lørdag var jeg utavmeg, kjente tusenvis av symptomer på det jeg tolker som at mensen er på vei. Skal skrive ned symtomene når mensen kommer, slik at jeg kan gå tilbake til listen og se på den neste gang jeg lurer. Har mye kraftigere PMS på mange måter nå som jeg ikke går på p-piller. Mensen har altså ikke kommet ennå, men jeg kjenner på meg at den er på vei. Klarte ikke å holde meg lørdag, leste på testpakningsvedlegget at den kunne tas før mensen har kommet, og måtte prøve. Negativt. Synes det var slitsomt å forholde meg til IKM denne gangen. Mannen er mer slik at han gleder seg til jeg blir gravid, uten å følge med på dager og vente på IKM. Det klarer ikke jeg, for det er jo min kropp det får enorme konsekvenser for! Hver syklus kan noe enormt begynne! Jeg klarer ikke å bare ta det som det kommer, men må leve og tenke litt som om det kan skje hver måned. For det kan det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 8. desember 2003 #150 Del Skrevet 8. desember 2003 Som jeg selv skulle ha sagt det. Greier heller ikke å la være å tenke på det store som faktisk kan skje hver måned. Regner ut evt termin innimellom og jeg altså :oops: Det skjer når det skjer - ikke noe jeg kan leve etter. Det skulle ha vært et barn her nå, hadde det bare klaffa når vi først ville det. Ikke meningen å syte. Vet ikke hva jeg prøver å si engang. Litt usammenhengende. Men du er ikke alene om tankene.. :kgsmil: Klem! Håper det klaffer likevel, selv om du tror mensen kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #151 Del Skrevet 9. desember 2003 Dag 31, mensen har ikke kommet ennå. Forrige syklus var på 28 dager. Symptomer: - stikkinger i magen av og til i over en uke - som før mens - oppblåst i magen - som før mens - gigabryster - som før mens - ømme bryster - husker ikke om de var så ømme da jeg ikke brukte piller, det var i hvert fall ikke slik mens jeg gikk på p-piller. Hva er det du prøver å si, kroppen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. desember 2003 #152 Del Skrevet 9. desember 2003 Spennende!!! Hold oss oppdatert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. desember 2003 #153 Del Skrevet 9. desember 2003 Heia, heia! Dette er spennende Kanskje teste litt igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. desember 2003 #154 Del Skrevet 9. desember 2003 Å så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #155 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvorfor har jeg tårer i øynene når jeg er glad? Hvordan går det ann å være så glad, forvirret og engstelig på en gang? Jeg testet i dag tidlig. Mannen dro på jobb for å levere noen papirer, men kom hjem igjen før han dro ut på første oppdrag. Han måtte høre hvordan det hadde gått. Jeg skalv. "Jeg tror du skal bli pappa", hvisket jeg. Lang klem. Mer skjelving. Han ville se testen med sine egne øyne, leste pakningsvedlegget om og om igjen. Den har en kontrollstrek og en svakere positiv strek. Positiv. Positiv? Jeg skjelver fortsatt. Og dypt inne i meg er det mye som sier at det ikke kan være sant. At jeg ikke kan tro på den testen. Jeg tør ikke å juble før jeg har testet igjen. Skal kjøpe ny test i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 10. desember 2003 #156 Del Skrevet 10. desember 2003 Så kuuuult!!!! Gratulerer! Det var vel litt av en julepresang tenker jeg! Skjønner godt at du er litt skjelven... Når jeg tok den første testen kunne jeg nesten ikke tro det. Så jeg tok en til morgenen etter! Kan jo være greit å ta en ekstra, så får du virkelig bekreftet det! Kos deg!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. desember 2003 #157 Del Skrevet 10. desember 2003 GRATULERER!!! Kjempe koselige nyheter var dette! Du har en sååå spennnende og koselig tid foran deg at det er bare å glede seg, og gledestårer er vel lov når man er så lykkelig som du nå!! - og god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. desember 2003 #158 Del Skrevet 10. desember 2003 - og dessuten er det bra at det kommer noen etter alle som har født og skal føde......Du blir en motivasjon for de andre prøverne du nå vet du, tenk på det!! med ønske om en super- duper dag og et flott svangerskap!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. desember 2003 #159 Del Skrevet 10. desember 2003 GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE!!! Det var kjempekoselig!!! Lykke lykke til fremover. Du har en utrolig deilig tid i møte!! Mange klemmer :blomst_opp: Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. desember 2003 #160 Del Skrevet 10. desember 2003 Nei så gøy!!!!!!! Gratulerer!! Håper du får et fint og problemfritt svangerskap :D Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg