Gå til innhold

Havsulens mirakelbok


havsulen

Anbefalte innlegg

Hei!

Ikke vær så sint da!

Visker litt, så du ikke får anfall jeg...!

Mensen er vel ikke kommet helt enda!?

Ikke glem at det er bølge på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan tyde på at den regelen gjelder for enkelte i A - G-leiren, Lillen.

Du er god til å roe ned! Nå er jeg mer flau over at jeg er så sint, enn sint. :oops:

Men du skjønner det at jeg har absolutt ingen graviditetssymtomer, og desto flere menssymtomer. Derfor har jeg ingen tro på det.

Snakket akkurat med mannen på telefonen, han forklarte meg at det var bare tulleprøving denne måneden. Det er nå det gjelder, sa han! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er en tulleprøver. Og jeg er en tullejente. Og dette var en tullesyklus med tulleprøving og tullesymptomer.

NÅ begynner imidlertid den ordentlige innsatsen med Supermann og SuperHavsulen og en stjernesyklus. Skal bli gravid før jula, akkurat som Lillen, nemlig...

Tullejenta bør ta helg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem i går hadde mannen tent stearinlys i vinduskarmen på kjøkkenet og i hele stua - og sto og lagde middag. Da hjelper det ikke å være premenstruell og ganske sint - jeg smeltet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå så skjønn en mann :hjerter:

Det hjelper på når de tar sånn vare på en. Håper humøret er bedre i dag. Det er ikke mye greit å være premenstruell. Ihvertfall ikke for mennene våre :ler:

Håper du får en riktig god helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem i går hadde mannen tent stearinlys i vinduskarmen på kjøkkenet og i hele stua - og sto og lagde middag. Da hjelper det ikke å være premenstruell og ganske sint - jeg smeltet!

:hjerter:

Jinxen leser dette høyt for samboeren sin..

:grine: Jeg å vil ha en slik mann..

Min lager hverken middag eller skjønner poenget

med stearinlys...

Hvordan har du fått din slik ??

Har du en hemmelig oppskrift kanskje ??

Baby før jul høres bra ut siden det nå er slutt

på tulleprøvingen :ler:

Ønsker deg en flott helg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig mann du har da!

Visste ikke at de var så glupe...de derre mannfolka!

-Håper du har hatt en fin helg, HAVSULEN(/tullejente)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett Lillen! Det var ganske smart gjort av mannen å behandle meg slik, for da ble jeg blid som en sol og da fikk han en fin kveld også. :sjarmor:

Jeg vet at jeg er heldig altå, Jinx. Tror oppskriften var at jeg valgte en snill, koselig, trygg og moden mann framfor en ærgjerrig og ambisiøs mann. Han prioriterer ikke jobben høyere enn meg, og det setter jeg høyt!

Fikk en fin helg - takk Meta!

Har ryddet og vasket ut av hytta til mine foreldre - den er nemlig solgt og ble overlatt til nye eiere i går. Mine foreldre, min bror og hans samboer - og jeg og mannen utgjør til sammen en meget god dugnadsgjeng for arbeid av typen lettere sjauing. Alle ser hva som må gjøres og utfyller hverandre. For oss er det en vane at vi hjelper hverandre med slike store prosjekter - det er flott, altså! Tør ikke tenke på hvordan vår flytting hadde gått uten deres hjelp.

Fikk mensen i går. (Har mange flotte tanter, så jeg kan ikke tenke meg å kalle opp mensen etter dem!)

Er altså på DAG 2.

Eggløsningstestene er klare - skal ta dem fra dag 11 omtrent. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk - selv om det er slik at både mannen og kvinnen er fruktbar, og man treffer EL - så er det bare 20 - 25 prosent sjanse for å bli gravid. Det er et under at så mange svangerskap kommer i gang!

Jeg verker etter å få se den en uke gamle nabobabyen.

"Snart skal du få din egen baby, sa mannen i går." :D

Tok med leker fra min barndom da vi ryddet ut av helga i helga. Bondegårdsdyr i plast, bøker og hånddukker. Morsomt å se igjen. Fantastisk å ha.

Fant også et brev jeg mest sannsynlig har skrevet i åtte års-alderen etter skriften å dømme. Der sto det følgende: Følgende uhyrer er dumme: Mamma, bror Ø samt Pappa. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Havsulen, og takk for hilsen i dagboka mi! Håper dere lykkes med å få til en spire i magen snart! Det er en helt utrolig følelse, det skal jeg love deg. Men jeg lengter allerede til å kjenne liv fra den lille krabaten i magen. Akkurat nå er det bare puppene som får svi... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du skal få en baby snart :) Men det er veldig gøy å låne andres litt også :wink:

Det er helt utrolig hva barn kan si og gjøre. Det er det som blir så spennende med å en dag få egne. Gleder meg jeg!! :D

Nevøen min er bare to, men det er enormt hva han sier og gjør allikevel.. Han feiret bursdagen sin med jentebesøk for et par uker siden. Når den ene lille venninnen skulle gå (hun er 1,5 år) tok han tak i bakhodet hennes og kysset henne resolutt midt på truten :ler: Vi trodde vi skulle le oss spent ihjel :hoho: Så ut som den Don Juan'en..

Så da håper jeg at dette er måneden både Havsulen og jeg blir gravide. Og Lillen og Hanni og resten av alle her inne :) Nemlig!! ( Hørte du det, graviditetsfe??? )

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykekønskninger, Eliza!

Klart vi skal bli gravide nå, Meta! Hvorfor det? Fordi det ville være så utrolig hyggelig å følge hverandre sammen! Og slike gode omstendigheter må da graviditetsfeen godkjenne?

Var med på et medisinsk forsøk på Rikshospitalet i går. De skal forsøke å lære mer om hvordan kroppens blodtrykk forandrer seg gjennom svangerskapet, og derfor ville de ha en måling før vi eventuelt blir gravide. Hvis det skjer ganske raskt, vil de også måle meg gjennom hele svangerskapet.

De brukte ultralyd, EKG, laser og jeg vet ikke hva. Spennende å se hvordan de jobber! Og jeg er glad for at det er fokus på kvinners helse!

Snakket med mamma i går. For min egen del, kunne jeg gjerne fortalt henne at vi prøver. Men så har jeg så lyst til å overraske henne med at hun skal bli bestemor - tror det vil være helt fantastisk. Derfor venter jeg... Vil ikke ta hun skal være bekymret og gå og vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagsselskap hos vennepar S og R i går kveld: paella og is med sjokoladesaus - nam! Jeg dro rett på trening etter jobb - mannen hentet meg der - det er perfekt! Jeg elsker å trene rett etter jobb, i stedet for etter middag, for da føler jeg ofte at hele kvelden forsvinner.

Kan ikke fortelle henne at jeg prøver. Hun er eldre enn meg og vil gjerne etablere seg, tror jeg. Men han...

Tror likevel hun kan bli en ypperlig "tante". Synes egentlig barnet som skal komme til oss er ganske heldig - vi har en fin vennekrets! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Is med sjokoladesaus...

Må ikke si slikt i en humørsyk gravids nærvær... :fy: :ler:

Må ha det - bare må ha det... :oops:

Krysser fingrene for at dere lykkes snart... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du fortjener å spise is nå, Mayamor! Du har jo termin i dag - jeg tenker på deg.

Var hos akupunktør i går, for urinveisinfeksjonen. Hun har oversikt over min syklus fordi hun ikke vil stikke spesielle punkter hvis jeg kan være gravid. I og med at jeg var før EL i går, stakk hun blant annet for å stimulere eggløsning. Kan jo ikke skade : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt spennende at folk prøver litt alternativ medisin her inne. Bizzy har jo prøvd kinesiologi, og nå har du brukt akupunktur for blærekatarr. Har du prøvd det før? Funker det? Jeg var nemlig ganske mye plaget med urinveisinfeksjoner før, men nå er det over tre år siden jeg hadde det sist. Men dersom jeg får dette problemet igjen vil jeg mye heller prøve en alternativ behandlingsmetode enn de evindelige antibiotika-kurene... Krysser fingrene for deg å i disse el-tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...