Gå til innhold

Havsulens mirakelbok


havsulen

Anbefalte innlegg

Har tempet i tre dager nå. Sover definitivt mer urolig - våkner ofte før vekkerklokken. Blir kanskje bedre når jeg blir mer vant til det. Dessuten er det på ingen måte noen krise om det ikke blir noe av målingen av og til. For det er jo bare for gøy - for å lære mer om syklusen min. Har ikke fått mensen ennå.

I går var jeg litt kvalm da jeg kom hjem fra jobb, sikkert bare fordi jeg hadde spist litt lite - min kjære sa han gleder seg til jeg blir ordentlig kvalm fordi det kan bety at jeg er gravid. Hehe... det skal jeg jamen minne ham på hvis jeg blir like ille som moren min. Hun var konstant kvalm de første tre månedene. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har testet, Hilde! Ikke gravid. Det var heller ikke sannsynlig! Har jo ikke fått igjen mensen og kommet i gjenge ennå.

Testet mest fordi akupunktøren min krever at jeg tester meg før hver behandling hos henne. Hun MÅ nemlig vite om jeg er gravid eller ikke for å vite hva hun kan gjøre. Så, så lenge det er en milliontedels sjanse, må jeg teste.

Var på teater i går - "En gammel mann som danser" på Torshovteateret. I det siste har jeg vært flittig med scenebesøkene - har sett

- Svanesjøen, nydelig ballett

- Bikubesong - morsomt stykke på Det norske

- Tramteaterets gjenforeningskonsert

Er så takknemlig for at jeg har muligheten til å nyte slike stunder. Det er så mye glede forbundet med å glede seg til å gå også! Er også klar over at det kan bli vanskelig å fortsette med en slik frekvens om vi blir foreldre. Må i så fall finne en knakende god barnevakt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt eggløsning- og graviditetstester fra bligravid.ossimellom.

Testene er jo så dyre på apoteket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Fikk mensen i dag!!! :hoppe:

Min første ordentlige - ikke-p-pille-styrte mens på mange år!

Nå vet jeg endelig når min syklus begynner - nå skal jeg jamen få oversikt her.

Gleder meg over å bli bedre kjent med kroppen min, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Fikk mensen i dag!!! :hoppe:

:ler: Er ikke ofte man ser slike setninger her på graviditets-sidene :blunke:

Har visst ikke vært innom boken din tidligere jeg, en liten glipp :oops: Men nå som jeg har klart å somle meg inn her vil jeg ønske deg velkommen som dagbokskriver, og lykke til med prøvingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt eggløsning- og graviditetstester fra bligravid.ossimellom.

Hjelp... :o

Finnes det en bligravid-nettside som jeg ikke vet om??

Gi meg adressen! NÅ! :P

Synes du har en riktig holdning nå!

Det hadde vel egentlig jeg på min forrige dag 1 også, men menssmertene tok litt av... :roll:

:wink:

Det er kjempespennende å bli kjent med sin egen lille rare kropp!

God helg!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt en fin helg, Hilde K S, bizzy og Kipa!

Her er adr., Lillen:

http://bligravid.ossimellom.com

Kos deg! :D

Har selv hatt det sååå fint i helgen! Ble hentet på jobb av mannen min fredag - dro på Ultra (de har masse økologiske varer), for å handle ost og kjeks til Beat for beat -Nytt på nytt-ritualet vårt. Uslåelig kombinasjon, altså!

Lørdag var vi på ærendsrunde, og fikk gjort unna 11 av 12 punkter på listen. Nå gjenstår bare å kjøpe en stor kjele. Hvor stor? 10 liter? 15 liter? Skal brukes til fårikål og julegrøt og andre, store matlagingsseanser. Må konsultere mor.

Søndag var jeg på konsert med mannens band. Han spilte trommer og sang, og jeg satt på nesten bakerste benk sammen med venninne S og venninne S og var groupie. :sjarmor:

Så var vi venninnne på oppdateringskafésamtale - varte fem timer - ny rekord for å kjøpe bare EN kaffe? :wink:

Avsluttet med god middag, før min bror og hans samboer kom innom i går kveld. Tente stearinlys, mørkt ute...

Men er aller mest fornøyd med lørdagsinnkjøpet av treningsmatte! Nå ligger den på stuegulvet, tror den har fått sin faste plass borte ved bokhyllen. Debuterte som Yoga-utøver på den i går kveld. Noe underholdende for tilskueren kan det muligens ha vært... Men gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Hadde jo tenkt å ikke prøve så aktivt. Hadde opprinnelig tenkt å ikke prøve ordentlig før til våren.

Men vi har kommet fram til at hvis vi blir gravide nå, er det bare hyggelig. Og med en gang DEN tanken er tenkt, er det vanskelig å ikke ha fokus på det at vi prøver! Nå har jeg egentlig lyst til å bli gravid med en gang.

Så: nå er vi inne i første ordentlige prøvemåned. Kommer til å prøve ordentlig.

Burde jo kjenne meg selv så godt at jeg visste at jeg ikke kunne holde på med noe sånn halveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut... :roll:

Håper dere klarer å slappe litt av også da, for da går det kanskje mye fortere!!! :lol:

Ha en fin dag!

:blomst_opp:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Regner med at tanta har dratt sin vei nå, eller er på vei ut døra, så nå er det bare å stå på for dere også! Tvitvi!

Holder så smått på å starte en kampanje nå,

for å få flere gravide samtidig med meg (og det er vel ingen imot)...

for jeg skal jo bli gravid nå!

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utrolig god plan, som jeg herved slutter meg til, Lillen!

Det hadde vært koselig!!!

Var i middagsselskap med med 10 venner i går, hos vennepar C og G som har flyttet inn i ny leilighet. Hyggelig å samles "hele gjengen"!

Venninne C er så babysjuk! Men han vil ikke - ennå. Derfor flagger jeg ikke at vi har begynt å prøve i den gjengen. (Eller hos noen andre for den saks skyld). Dette er mannen og mins hemmelighet. :klem2:

Godt å ha noen å snakke med om det her, likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg e-post fra mamma - som ga meg tårer i øynene. :hjerte:

Hun er så snill og god! Og kommer til å bli en fantastisk bestemor!

Jeg forestiller meg øyeblikket hvor jeg kan fortelle henne at hun skal bli bestemor! Det føles uvirkelig, nesten hellig. Håper inderlig at jeg får lov til det en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...