Rosebud Skrevet 5. januar 2011 #281 Del Skrevet 5. januar 2011 Her er frøkna kommet! Kom 31 desember istedet for 4 januar Hun er helt herlig, og jeg er skikkelig forelsket i henne. Dro hjem fra sykehuset på lørdag og vi stortrives som foreldre :rødme: I dag har vi prøvekjørt en mini-mini tur med vogna og gitt henne hennes første bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stapler Skrevet 5. januar 2011 #282 Del Skrevet 5. januar 2011 Her er frøkna kommet! Kom 31 desember istedet for 4 januar Hun er helt herlig, og jeg er skikkelig forelsket i henne. Dro hjem fra sykehuset på lørdag og vi stortrives som foreldre :rødme: I dag har vi prøvekjørt en mini-mini tur med vogna og gitt henne hennes første bad Gratulerer!!! Så spennende! :rødme: Kos med bading og mini-tur med vogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #283 Del Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer så mye Rosebud Godt å høre at alt gikk bra i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. januar 2011 #284 Del Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer Rosebud! Så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. januar 2011 #285 Del Skrevet 6. januar 2011 Her er frøkna kommet! Kom 31 desember istedet for 4 januar Hun er helt herlig, og jeg er skikkelig forelsket i henne. Dro hjem fra sykehuset på lørdag og vi stortrives som foreldre :rødme: I dag har vi prøvekjørt en mini-mini tur med vogna og gitt henne hennes første bad Gratulerer så innmari mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. januar 2011 #286 Del Skrevet 6. januar 2011 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 6. januar 2011 #287 Del Skrevet 6. januar 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. januar 2011 #288 Del Skrevet 6. januar 2011 Her kom Lilletassen søndag kveld 2.januar En helt fantastisk herlig krabat som er verdens nydeligste lille gutt. Er skikkelig forelsket og han er det beste jeg vet! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. januar 2011 #289 Del Skrevet 7. januar 2011 Her kom Lilletassen søndag kveld 2.januar En helt fantastisk herlig krabat som er verdens nydeligste lille gutt. Er skikkelig forelsket og han er det beste jeg vet! :rødme: Gratulerer så mye! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stapler Skrevet 7. januar 2011 #290 Del Skrevet 7. januar 2011 Her kom Lilletassen søndag kveld 2.januar En helt fantastisk herlig krabat som er verdens nydeligste lille gutt. Er skikkelig forelsket og han er det beste jeg vet! :rødme: Så herlig!! :rødme: Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. januar 2011 #291 Del Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer så mye, Dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 7. januar 2011 #292 Del Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer Rosebud og Dine! Begynner virkelig å glede meg til å "bli ferdig" snart jeg også. Formen er elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. januar 2011 #293 Del Skrevet 12. januar 2011 Tusen takk alle sammen!! Og masse lykke til til dere som fortsatt venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. januar 2011 #294 Del Skrevet 12. januar 2011 Begynner virkelig å glede meg til å "bli ferdig" snart jeg også. Formen er elendig. Da er vi to! Utrolig kjedelig å tenke på at det er tre hele uker til termin - og derfra kan det jo gå to uker til.. Jeg vil ha henne ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 12. januar 2011 #295 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg er også utålmodig! Sist startet fødselen 8 dager etter termin, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet... Men akkurat det er vanskelig når bekkenet er så vondt at jeg må kravle som en liten unge, med tempoet til en hundre år gammel dame, ut av senga og sofaen Endret 12. januar 2011 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 14. januar 2011 #296 Del Skrevet 14. januar 2011 Gratulerer til Rosebud og Dine :rødme: Litt over 5 uker igjen til termin. Mannen klapper på magen og sier at "lillebror" godt kan komme nå. Jeg klapper på magen og sier at "lillebror" godt kan vente litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. januar 2011 #297 Del Skrevet 14. januar 2011 Gratulerer, Rosebud og Dine! Gleder meg så veldig til det blir min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. januar 2011 #298 Del Skrevet 14. januar 2011 Gratulerer!! 5 dager til termin for min del... Jeg begynner å bli ganske klar nå, men det er ikke kriiiise om det går litt over heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 15. januar 2011 #299 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har i grunn vært klar siden november, men er jo for hans del glad for at han ikke kom da. Men nå som jeg bikker 38 uker i morgen, nå kan du bare komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathrine25 Skrevet 16. januar 2011 #300 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei! Har ikke oppdaget denne tråden før nå jeg, men bedre sent enn aldri:) Jeg hadde termin 31.januar,men lillejenta meldte sin ankomst 12.januar istedet:) Etter å ha forlatt forloveden etter å ha oppdaget hans utroskap,ble jeg alene i desember og er nå alenemor...Blir tøffe tak, men vi skal nok klare oss:) Gratulerer til alle som har blitt mamma hittil i 2011, og håper det går bra med dere andre som venter et lite nurk snart <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå