smalls Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 I kveld begynner Paradise hotel Danmark på tv3. Jeg har gledet meg i flere dager nå til det skulle begynne. Jeg tror det kan bli en bra seseong. Dette er da sesong 6. Er det flere som skal se på? Jeg håper ikke noen kommer til å spoile vinneren i denn tråden å! Da blir jeg sur.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Vil heller skyte meg i foten en å se på den møkka
MissStiles Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal se på det heller ikke. Det er jo litt mer action i den danske enn norske versjonen så....
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Ja jeg skal se på det! Husker i fjor så kom den Danske rett etter den Norske. jeg må si at den Danske var såå mye bedre. Skjedde mer og var mer action. Også var guttene et par hakk kjekkere enn de Norske guttene. Så jeg skal helt klart se på det i kveld.
smalls Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2010 Vil heller skyte meg i foten en å se på den møkka Åssen vet du at det er møkk? Har du i det hele tatt sett på det? jeg vet det er mange som sier at Paradise hotel er bare et møkka program men så har de ikke sett en eneste episode. jeg synes ikke det er møkk. Jeg synes det er gøy og underholdendes
Gjest Linda sofie Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ikke planlagt å se på det men ender vel opp med å se på det allikavel. Som alltid. Man blir jo helt hekta...
Gjest Cho Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Jeg lovte dyrt og hellig å aldri se på PH, men så kom det inn en jeg kjente, og da tok det ikke mange sekundene før jeg ble hekta, gitt.. Så nå må jeg selvfølgelig se den danske versjonen og!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Ser heller den danske enn den norske Enig. Den danske er best synes nå jeg. Jeg har sett sesong 4 og 5 og de var MYE gøyere å se på enn de norske versjonene. Jeg skulle ønske det heller begynte halv 10 enn halv 11 da men men.
Gjest lolita___ Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 språket er bare sykt irriterende.Så får se om jeg orker.
sophiaM Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Kan ikke si at jeg akkurat gleder meg så veldig, er ikke dagens høydepunkt for å si det sånn ;p men blir digg å slappe av med litt hjernedød underholdning etter å ha ha blitt sliten i hodet av en lang skoledag!
Gjest Katee Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Enig. Den danske er best synes nå jeg. Jeg har sett sesong 4 og 5 og de var MYE gøyere å se på enn de norske versjonene. Jeg skulle ønske det heller begynte halv 10 enn halv 11 da men men.
Gjest Huffsa Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 I fjord orket jeg ikke Paradise Hotel Danmark pga språket. Jeg syntes det er så ubehagelig å høre på dansk og jeg irriterer meg over det.. Men får prøve igjen i år, kanskje jeg klarer å se en sesong bare det er spennende nok
smalls Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 24. mai 2010 Siden jeg er halvt dansk, så er ikke språket noe problem for meg. Mamma er dansk så jeg er vant til språket. Har jo levd med det i mange år Men jeg kan selfølgelig skjønne at noen synes det er irriterendes å høre på. Det er jo et litt spesielt språk man man vel si.
Gjest Krizzy Skrevet 24. mai 2010 #17 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har tenkt til å få meg første episoden, og se det litt ann etter det.. Spørs på menneskene, tenker jeg :gjeiper:
MissStiles Skrevet 24. mai 2010 #19 Skrevet 24. mai 2010 5 tidligere deltakere kommer til å dukke opp. Wow! Det kan bli action.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå