Gå til innhold

Velge bikini for dama?

Tabris

Anbefalte innlegg

Jeg må bare le av denne tråden. :ler:

Når jeg handler klær tenker jeg på om mannen min vil like det, men han hadde aldri giddet å bli med på shopping for å godta klærne jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Øh, nei det er det ikke. Og om jeg går på nudie-beach vil ikke nødvendigvis tilsi at jeg er naken der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte så dristig som overhodet mulig jeg vettu ;)

Nå driver du bare og forvirrer oss. Dristig er jo det motsatte av det du er ute etter, eller? Da kunne du jo risikere at menn la merke til dama di. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, nei det er det ikke. Og om jeg går på nudie-beach vil ikke nødvendigvis tilsi at jeg er naken der...

Da kan du holde deg hjemme da vettu. Smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver du bare og forvirrer oss. Dristig er jo det motsatte av det du er ute etter, eller? Da kunne du jo risikere at menn la merke til dama di. :)

Nja, men jeg ville vise hvor grensen min går. Den bikinien jeg viste ligger altså på min smertegrense, sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le av denne tråden. :ler:

Når jeg handler klær tenker jeg på om mannen min vil like det, men han hadde aldri giddet å bli med på shopping for å godta klærne jeg kjøper.

For en fyr! Alle mannfolk burde vise interesse for og godkjenne damas klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Nja, men jeg ville vise hvor grensen min går. Den bikinien jeg viste ligger altså på min smertegrense, sånn sett.

Smertegrense?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så jeg kan ikke gå på stranda?

De fleste strender er ikke for nudister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertegrense?

Ja, hva jeg kan tillate da - uten å føle smerte.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, og jeg bør interessere meg for alle hans tekniske duppeditter? Jeg er ikke spesielt glad i shopping, men mannen min går ikke inn i en klesbutikk med mindre han virkelig må. D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste menn gidder å være med dama for å handle klær. Mine kjærester har gjerne gitt uttrykk for hva de liker å se meg kledd i, men forøvrig får jeg "lov" til å kle meg som jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen din er en Tøffel, Potetis, Det har nemlig Steinar sagt! :ler:

:skratte:

Tøffel-bøffel! De eneste gutta jeg har kjent som liker å være med jenter på shopping har vært homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, og jeg bør interessere meg for alle hans tekniske duppeditter? Jeg er ikke spesielt glad i shopping, men mannen min går ikke inn i en klesbutikk med mindre han virkelig må. D

De færreste menn gidder å være med dama for å handle klær. Mine kjærester har gjerne gitt uttrykk for hva de liker å se meg kledd i, men forøvrig får jeg "lov" til å kle meg som jeg vil.

Mannen din er en Tøffel, Potetis, Det har nemlig Steinar sagt! :ler:

Neida, det er nok sant det, at de fleste menn ikke gidder å være med når dama handler klær. Og jeg kan forsåvidt godt forstå det hvis det dreier seg om timesvis.

Men skal hun ha noe spesielt og dessuten prøver å være litt effektiv, så har jeg faktisk ikke noe imot å være med "och tycka till" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

De fleste strender er ikke for nudister.

Øh, nei. Men flere nudiststrender har større flateområde, man kan ligge mer i fred, og folk er mindre opptatt av andre enn på store "sjekkestrender".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest KateW

:skratte:

Tøffel-bøffel! De eneste gutta jeg har kjent som liker å være med jenter på shopping har vært homofile.

Korrekt, jeg har prøvd å foreslå det for Steinar før. Han liker jo ikke damer i det hele tatt, kanskje han burde skifte kjønnsbeite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt, jeg har prøvd å foreslå det for Steinar før. Han liker jo ikke damer i det hele tatt, kanskje han burde skifte kjønnsbeite?

Jeg liker i hvert fall damer betydelig bedre enn jeg liker menn - sånn sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel hjelpe han med å finne sin sanne identitet. Er dette noe, Steinar? http://www.ennitti.com/playful/viggo.JPG

Endret av Het Potet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Joda, det finnes sikkert damer som har forstand til å vite hva de kler. Spørsmålet er bare om de vet hva jeg liker ;)

Jeg hadde bestemt meg for ikke å skrive mer i trådene dine, for jeg blir så inn i h***** provosert mange ganger. Det du skriver her, er helt lavmål. Er du virkelig så dum og oppblåst som du virker? "Det finnes sikkert damer som har forstand til å vite hva de kler". Du er ikke god i hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...