Gjest Prøvekandidat Skrevet 24. mai 2010 #301 Del Skrevet 24. mai 2010 I den forbindelse, Steinar, hva synes du om disse? Nr 1 Nr 2 Nr 3 De dekker mye, men jeg syns ihvertfall de kan være utrolig sexy på rett dame. Så er de godkjente da? WOW, me like.. herlig sexy burlesk.. tror jeg må få tak i de to første Og så rett på stranden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 24. mai 2010 #302 Del Skrevet 24. mai 2010 Selvfølgelig er ikke de "badedraktene" godkjente - herregud! En av de tinga som virkelig irriterer meg med dere kvinner, det er at dere har så jævla stort behov for å få oppmerksomhet og bekreftelse. Poenget er åpenbart å være attraktive og se sexy ut, slik at (flest mulig) menn legger merke til dere. Jeg kan godt forstå det så lenge dere er single og vil kapre en mann, men det stopper jo ikke der. Selv når dere er i parforhold så trenger dere oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Hvorfor??? Jeg kan love deg at mannen min hadde elsket å se meg i de badedraktene, og han jeg dater for tiden syns disse badedraktene var helt rå og skulle gjerne tatt meg med på stranda i dem straks og med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. mai 2010 #303 Del Skrevet 24. mai 2010 Nr 1 Nr 2 Nr 3 De dekker mye, men jeg syns ihvertfall de kan være utrolig sexy på rett dame. Så er de godkjente da? Jeg synes nr. 3 er lekker, kan gjerne benyttes i andre sammenhenger enn på stranden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 24. mai 2010 #304 Del Skrevet 24. mai 2010 Selvfølgelig er ikke de "badedraktene" godkjente - herregud! En av de tinga som virkelig irriterer meg med dere kvinner, det er at dere har så jævla stort behov for å få oppmerksomhet og bekreftelse. Poenget er åpenbart å være attraktive og se sexy ut, slik at (flest mulig) menn legger merke til dere. Jeg kan godt forstå det så lenge dere er single og vil kapre en mann, men det stopper jo ikke der. Selv når dere er i parforhold så trenger dere oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Hvorfor??? Så det kan ikke være det at man har lyst til å se bra ut da?For seg selv og for den man evt. er sammen med? Jeg går ikke rundt og tenker 'Å,den bikinien/badedrakten må jeg ha,da kommer alle til å syns at jeg er så sexy'.Nei,jeg velger en bikini fordi jeg vil bli brun og ha noe jeg kan bade i. Det er hovedsaklig hva jeg går på stranden for,er ikke der for å sjekke akkurat. Syns det er tåpelig av deg å automatisk gå utifra at hvis en dame kler seg sexy/pent så er det for å vise seg fram for andre menn og å få oppmerksomhet og bekreftelse. Det er nå slik at antrekk som er pene ofte er litt sexy også,i mine øyne ihvertfall.Nå mener jeg sexy som i elegant og ikke vulgært hvor alt henger ut For å overdrive litt så går ikke jeg i hettegenser og vide bukser hvis jeg vil føle meg fin en dag. Uansett for de fleste er det vel partneren sin de vil føle seg fin for og også for seg selv,og ikke alle andre.Slike er det ihvertfall for meg,og man kan ikke skylde på dama om andre menn syns at hun er fin.Husk at dama er sammen med deg og ikke han som måtte gi henne et kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngeliqueW Skrevet 24. mai 2010 #305 Del Skrevet 24. mai 2010 Takk for dine beroligende kommentarer! You´re welcome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 24. mai 2010 #306 Del Skrevet 24. mai 2010 Selvfølgelig er ikke de "badedraktene" godkjente - herregud! En av de tinga som virkelig irriterer meg med dere kvinner, det er at dere har så jævla stort behov for å få oppmerksomhet og bekreftelse. Poenget er åpenbart å være attraktive og se sexy ut, slik at (flest mulig) menn legger merke til dere. Jeg kan godt forstå det så lenge dere er single og vil kapre en mann, men det stopper jo ikke der. Selv når dere er i parforhold så trenger dere oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Hvorfor??? Det er kanskje der du tar feil, det er ikke sånn at kvinner vurderer alt i form av vil dette gi meg mer eller mindre oppmerksomhet fra menn. Vi vurderer ofte, føler jeg meg vel i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngeliqueW Skrevet 24. mai 2010 #307 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Det er kanskje der du tar feil, det er ikke sånn at kvinner vurderer alt i form av vil dette gi meg mer eller mindre oppmerksomhet fra menn. Vi vurderer ofte, føler jeg meg vel i dette. ...og de færreste damer ville uansett gått på stranden i en brasiliansk string-bikini. Det er ikke mye utfordrende å se på en norsk sommerdag på stranden. Folk dekker det som trengs, og bryr seg mindre på hva andre tenker. Man vet jo at uansett er det noen som titter på en, og skal man gli inn i mengden og unngå FOR mange nysgjerrige blikk, er det like greit å kjøpe en bikini som ikke skiller seg for mye ut på verken ene eller andre måten. Hadde jeg sett en burkini eller noe lignende "ikke-se-på-meg-plagg", da hadde jeg faktisk reagert mer enn om vedkommende hadde på seg en helt normal H&M-bikini. Endret 24. mai 2010 av AngeliqueW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 24. mai 2010 #308 Del Skrevet 24. mai 2010 Selvfølgelig er ikke de "badedraktene" godkjente - herregud! En av de tinga som virkelig irriterer meg med dere kvinner, det er at dere har så jævla stort behov for å få oppmerksomhet og bekreftelse. Poenget er åpenbart å være attraktive og se sexy ut, slik at (flest mulig) menn legger merke til dere. Jeg kan godt forstå det så lenge dere er single og vil kapre en mann, men det stopper jo ikke der. Selv når dere er i parforhold så trenger dere oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Hvorfor??? Men synes du ikke at partneren din skal ta seg bra ut, Steinar? Her i huset er vi veldig opptatt av å ta oss bra ut for hverandre, og unngå å falle inn i den godt vante avslappa holdningen der vi slutter å bry oss om utseendet og tar hverandre for gitt. Om noen andre ser på samboeren min og gir inntrykk for at de synes han er en kjekkas og at han ser bra ut, så blir jeg ikke sjalu. Jeg blir heller stolt, for jeg vet jo at han er min og ikke bryr seg med andre kvinner, så det at han er kjekk er jo et gode som jeg for utbytte av, og ingen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 24. mai 2010 #309 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Det aller, aller verste er, at en flott dame tiltrekker seg mer oppmerksomhet på stranden dersom hun er påkledd enn derosm hun har på seg en bikini. En påkledd dame vil få menn til å fantasere om hvordan hun ville sett ut i bikini. Dermed ville de ha glodd mer for å finne ut av det. Endret 24. mai 2010 av Tidssone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 24. mai 2010 #310 Del Skrevet 24. mai 2010 Det aller, aller verste er, at en flott dame tiltrekker seg mer oppmerksomhet på stranden dersom hun er påkledd enn derosm hun har på seg en bikini. En påkledd dame vil få menn til å fantasere om hvordan hun ville sett ut i bikini. Dermed ville de ha glodd mer for å finne ut av det. Sant nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 24. mai 2010 #311 Del Skrevet 24. mai 2010 Det aller, aller verste er, at en flott dame tiltrekker seg mer oppmerksomhet på stranden dersom hun er påkledd enn derosm hun har på seg en bikini. En påkledd dame vil få menn til å fantasere om hvordan hun ville sett ut i bikini. Dermed ville de ha glodd mer for å finne ut av det. Nå har vi nok sørget for at en eventuell Fru Steinar aldri mer vil få oppleve strandlivets gleder .. Blir nok å nyte solen i en burkini bak hagens høye hekker for henne i fremtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. mai 2010 #312 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvis hun ville gå, og jeg ikke kan eller vil, så måtte hun vel fått lov tenker jeg. Må hun be om lov først?! Først er hun vant til å være et fritt menneske som gjør hva hun vil, så, i forhold med deg må hun spørre om alt mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #313 Del Skrevet 24. mai 2010 Må hun be om lov først?! Først er hun vant til å være et fritt menneske som gjør hva hun vil, så, i forhold med deg må hun spørre om alt mulig? Har du ikke hørt Steinars mantra? Når man er i et forhold så kan man ikke lenger oppføre seg som om man var singel. Han har aldri utdypet noe om hva han egentlig mener med det, men det kan se ut som om det å gå noen steder uten Steinar krever dispensasjon fra ham først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mai 2010 #314 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg synes dette er veldig spennende. Steinar mener visst at når man har kjæreste, skal man gi blanke i hvordan man ser ut, og i alle fall ikke ikle seg noe som man føler seg bra i, altså som sitter fint. Heller skal man ha på seg klær som gjør at kjæresten ikke blir utsatt for konkurranse. Han vil altså ha ei dame som ingen andre kunne komme på å drømme om. Det vitner om ganske lav selvfølelse når du føler at du må kontrollere ting som klesvalg hos dama di, Steinar. Jeg synes det er trist... Hvorfor skulle jeg ha noen interesse av at andre drømmer om dama mi? Dama mi skal kle seg for MEG - og seg selv. Og INGEN andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #315 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor skulle jeg ha noen interesse av at andre drømmer om dama mi? Dama mi skal kle seg for MEG - og seg selv. Og INGEN andre. Damer fungerer ikke sånn. Du kommer aldri til å klare å holde på en dame med de vrangforestillingene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mai 2010 #316 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor bli sammen med ei dame med "dårlig vett" da, Steinar? Eller, du mener vel kanskje at alle kvinner har dårlig vett.. Det finnes sikkert unntak Takk takk Nei, kjæresten min har heller ingen problemer, han elsker tvertimot at jeg har den på meg. Han blir stolt som en hane han når andre ser på meg, og uansett så er vel det viktigste for han at han får gleden av å glo på meg dagen lang. Men nå har kjæresten min i motsetning til Steinar en sunn dose selvtillit, en ryggrad og 2stk baller. Stolt som enn hane? Herregud, han høres da ut som en "pimp light" i mine ører. Og jeg trenger faktisk ingen bekreftelse på at dama mi er god nok fra andre menn. Noe han tydeligvis gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mai 2010 #317 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg kan love deg at mannen min hadde elsket å se meg i de badedraktene, og han jeg dater for tiden syns disse badedraktene var helt rå og skulle gjerne tatt meg med på stranda i dem straks og med en gang... Ja, det er som jeg sier, kvinner er direkte naive og tror på alt de vil høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mai 2010 #318 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Syns det er tåpelig av deg å automatisk gå utifra at hvis en dame kler seg sexy/pent så er det for å vise seg fram for andre menn og å få oppmerksomhet og bekreftelse. Det er nå slik at antrekk som er pene ofte er litt sexy også,i mine øyne ihvertfall.Nå mener jeg sexy som i elegant og ikke vulgært hvor alt henger ut Hvorfor er jeg tåpelig når du innrømmer at pene antrekk er sexy? Endret 24. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mai 2010 #319 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er kanskje der du tar feil, det er ikke sånn at kvinner vurderer alt i form av vil dette gi meg mer eller mindre oppmerksomhet fra menn. Vi vurderer ofte, føler jeg meg vel i dette. Bra du skrev kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 24. mai 2010 #320 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, det er som jeg sier, kvinner er direkte naive og tror på alt de vil høre. Eeh, naiv.. Alle menn er ikke som deg vet du Steinar. Det er noen menn som liker at dama deres ser bra ut, også utenfor huset. Og det stemmer det at hvis du tar med damen din på stranda og hun er mer påkledt enn de andre, ja da er det flere som vil vie henne oppmerksomhet enn hvis hun går kledt i en vanlig bikini. For kvinner i bikini har de sett så ofte før at det er ikke spesielt nytt eller interessant lenger. Ingen av mennene vil være pågående mot dama di heller, de vil nøye seg med å se. Jeg har på meg klær som jeg føler meg vel i, og jeg ser meg i speilet for å sjekke at jeg ser ok ut i de klærne. Kjoler, skjørt, bukse og topper, alt skal jeg føle meg vel i og det betyr ikke at jeg er ute etter en manns oppmerksomhet når jeg kler meg. Og så klart, vi kvinner, i hvert fall jeg, kjøper klær jeg syns er pene og som også er pene på meg. Og hvis mannen min syns jeg er vakker i de klærne så er det en bonus, for jeg liker at de mennene jeg er sammen med syns jeg er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg