Gå til innhold

Velge bikini for dama?

Tabris

Anbefalte innlegg

Godkjent bikinien? Jaha? Badetøy er vel badetøy? Det er noe man bader i, hvilken rolle spiller det hvordan bikinien er? Så lenge man ikke går helt kliss naken ser jeg ikke problemet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Noen bikinier er vulgære, men det er sikkert ikke mange som bruker noe sånt får en håpe. De fleste vanlige bikinier er sikkert greie nok. Tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre du regner skikkelige kjerring-utgaver av den todelte badedrakten som bikini, har de fleste menn fantasi nok til å se det de behøver av dama di, Steinar. Ergo vil en "normal" bikini være for avslørende uansett - man kan se konturene av kroppen hennes, magen er bar, man ser størrelsen på brystene, og kan ane konturene av andre edlere deler. En badedrakt er ikke nødvendigvis mer tildekket, bortsett fra at magen ikke synes.

I tillegg må bikinitoppen være polstret, ellers er det ikke vanskelig å se hvordan damens bryster ser ut.

(Eksempel; Helen Mirren i det de fleste vil kalle en normal bikini.)

Så du har litt av en jobb foran deg, jeg anbefaler et dypsøk på nettet etter godkjente bikinier ettersom du tydeligvis ikke er helt sikker på hva du selv mener er en anstendig bikini. Best å være forberedt vettu, når det skal innhandles godkjent strandtøy til fruen... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Med mindre du regner skikkelige kjerring-utgaver av den todelte badedrakten som bikini, har de fleste menn fantasi nok til å se det de behøver av dama di, Steinar. Ergo vil en "normal" bikini være for avslørende uansett - man kan se konturene av kroppen hennes, magen er bar, man ser størrelsen på brystene, og kan ane konturene av andre edlere deler. En badedrakt er ikke nødvendigvis mer tildekket, bortsett fra at magen ikke synes.

I tillegg må bikinitoppen være polstret, ellers er det ikke vanskelig å se hvordan damens bryster ser ut.

Så du har litt av en jobb foran deg, jeg anbefaler et dypsøk på nettet etter godkjente bikinier ettersom du tydeligvis ikke er helt sikker på hva du selv mener er en anstendig bikini. Best å være forberedt vettu, når det skal innhandles godkjent strandtøy til fruen... :filer:

Kjente jeg fikk litt panikk for de kommende månedene nå :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tråd! :skratte:

Min (tenkte) mann kan godt få være med meg å kjøpe badetøy, bare hyggelig det. Om jeg da står med to ulike jeg liker like godt, kan han få velge også. Men da mellom alternativer jeg har valgt!

Jeg har forresten hvit bikini, med pushup-effekt og tai-truse med lav skjæring. Den hadde nok ikke den godeste Steinar godkjent! Men så har jeg tatoveringer også, da, så jeg er nok ikke aktuell i hans bok uansett :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kan trøste sjalu menn med at en flott badedrakt viser virkelig mye flotte kurver :lur: Slik at å nekte en kvinne å gå i bikini ikke er den store gevinsten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden helt vanlige bikinier ikke blir godkjent så er vel dette kanskje noe:

http://www.clevelandseniors.com/photos/paige-palmer/paige-palmer-swim-suit.jpg

Ahhh - de gode gamle dager :ler:

I den forbindelse, Steinar, hva synes du om disse?

Nr 1

Nr 2

Nr 3

De dekker mye, men jeg syns ihvertfall de kan være utrolig sexy på rett dame. Så er de godkjente da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente jeg fikk litt panikk for de kommende månedene nå :S

Det var ikke meningen. Det er alltid like lite moro å gå på stranden på forsommeren, men utover sommeren bryr man seg mindre ettersom det finnes lettkledde mennesker i alle slags fasonger på strendene. :)

Nr 1

Nr 2

Nr 3

De dekker mye, men jeg syns ihvertfall de kan være utrolig sexy på rett dame. Så er de godkjente da?

Utrolig sexy er feil, feil, feil. En slik dame vil tiltrekke seg blikk fra hver eneste mann på stranden, hvilket er akkurat det Steinar prøver å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen. Det er alltid like lite moro å gå på stranden på forsommeren, men utover sommeren bryr man seg mindre ettersom det finnes lettkledde mennesker i alle slags fasonger på strendene. :)

Utrolig sexy er feil, feil, feil. En slik dame vil tiltrekke seg blikk fra hver eneste mann på stranden, hvilket er akkurat det Steinar prøver å unngå.

Men de dekker jo så mye? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de dekker jo så mye? :fnise:

Ja, men dama må ikke tiltrekke seg oppmerksomhet, det er det viktigste. Andre menn må ikke få lyst på henne. :ler:

Jeg skulle forresten gjerne gått på stranden med en av de badedraktene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at ei dame som er veldig attraktiv blir mye pes. Slike individer vil være konkurranseutsatt.

Det er vel bare tapere som er livredde for konkurranse?

Hvis målet er å unngå konkurranse, burde du finne deg en usympatisk burugle som lukter vondt, hater moren din, digger rusbrus og Ricky Martin og aldri lar en anledning gå fra seg til å fortelle deg hvor dårlig du er i senga. Du har fortalt oss mange ganger her inne at du venter på "den rette". Jeg begynner å tro at det er hun som alle andre menn ville ha gnagd av seg armen for å slippe unna. Hun som du ikke har noen verdens konkurranse om. I så fall må du nok vente en stund, men du finner henne nok til slutt.

Jeg begynner å synes synd på deg, Steinar. På den ene siden er jeg fascinert av ditt forsøk på å konstruere et parforhold på tegnebrettet. Du treffer nesten, men bommer på viktige detaljer; f eks at bygningen bør ha bærebjelker og en inngangsdør. Men mest av alt vekker du medfølelse i meg. Du bygger opp masse teorier om hvordan din tegnebordsverden ser ut, uten å ha referansepunkter i virkeligheten. Det er greit at du er redd og usikker på om du strekker til. Det er lov. Men når du prøver å skjule det bak en tøff fasade, høster du ingen sympati. Du kunne heller hadde sagt at "Jeg er så usikker på mine egne kvaliteter at jeg ikke tør å la dama ha venner eller la henne gå på stranda i bikini. Hvis jeg ikke låser henne inne i mine regler, kommer hun til å forlate meg". Da kunne du møtt forståelse.

Men du prøver å rasjonalisere din egen angst ved å alminneliggjøre den og generalisere den her inne. Det er bare egnet til å provosere og å få deg til å fremstå som en klovn som uttaler deg om ting du ikke har noen erfaring med.

Jeg aner ikke om du har noe å tilby en kjæreste. Ingenting av det du har skrevet her inne forteller oss noe om det. Men i så fall vil jeg anbefale deg å komme deg ut blant mennesker og vise at du er en bra fyr. Sannsynligvis er du ikke så ubrukelig som både du og de aller fleste andre her inne gir uttrykk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dine beroligende kommentarer! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Ja, men dama må ikke tiltrekke seg oppmerksomhet, det er det viktigste. Andre menn må ikke få lyst på henne. :ler:

Jeg skulle forresten gjerne gått på stranden med en av de badedraktene!

Selvfølgelig er ikke de "badedraktene" godkjente - herregud! :kjefte:

En av de tinga som virkelig irriterer meg med dere kvinner, det er at dere har så jævla stort behov for å få oppmerksomhet og bekreftelse.

Poenget er åpenbart å være attraktive og se sexy ut, slik at (flest mulig) menn legger merke til dere.

Jeg kan godt forstå det så lenge dere er single og vil kapre en mann, men det stopper jo ikke der. Selv når dere er i parforhold så trenger dere oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Hvorfor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare tapere som er livredde for konkurranse?

Hvis målet er å unngå konkurranse, burde du finne deg en usympatisk burugle som lukter vondt, hater moren din, digger rusbrus og Ricky Martin og aldri lar en anledning gå fra seg til å fortelle deg hvor dårlig du er i senga. Du har fortalt oss mange ganger her inne at du venter på "den rette". Jeg begynner å tro at det er hun som alle andre menn ville ha gnagd av seg armen for å slippe unna. Hun som du ikke har noen verdens konkurranse om. I så fall må du nok vente en stund, men du finner henne nok til slutt.

Har du hørt om den gyldne middelvei noen gang?

Ei dame som man overhodet ikke finner attraktiv, er naturligvis ikke aktuell. Samtidig blir det mer pes for meg, jo mer attraktiv hun er i alles øyne. Spesielt når hun har dårlig vett. Det forstår du også.

Jeg begynner å synes synd på deg, Steinar. På den ene siden er jeg fascinert av ditt forsøk på å konstruere et parforhold på tegnebrettet. Du treffer nesten, men bommer på viktige detaljer; f eks at bygningen bør ha bærebjelker og en inngangsdør. Men mest av alt vekker du medfølelse i meg. Du bygger opp masse teorier om hvordan din tegnebordsverden ser ut, uten å ha referansepunkter i virkeligheten. Det er greit at du er redd og usikker på om du strekker til. Det er lov. Men når du prøver å skjule det bak en tøff fasade, høster du ingen sympati. Du kunne heller hadde sagt at "Jeg er så usikker på mine egne kvaliteter at jeg ikke tør å la dama ha venner eller la henne gå på stranda i bikini. Hvis jeg ikke låser henne inne i mine regler, kommer hun til å forlate meg". Da kunne du møtt forståelse.

Jeg er ikke her for å møte forståelse. Jeg er her for å diskutere og kommentere. Inntil videre.

Men du prøver å rasjonalisere din egen angst ved å alminneliggjøre den og generalisere den her inne. Det er bare egnet til å provosere og å få deg til å fremstå som en klovn som uttaler deg om ting du ikke har noen erfaring med.

Det finnes ingen perfekte mennesker. Ikke engang du ;) Alle har sine individuelle styrker og svakheter. Men visse saker går igjen i de fleste individer av et kjønn, og da blir dette "typisk" for kvinner eller for menn.

Jeg aner ikke om du har noe å tilby en kjæreste. Ingenting av det du har skrevet her inne forteller oss noe om det. Men i så fall vil jeg anbefale deg å komme deg ut blant mennesker og vise at du er en bra fyr. Sannsynligvis er du ikke så ubrukelig som både du og de aller fleste andre her inne gir uttrykk for.

Jeg har aldri trodd at jeg er ubrukelig. Jeg har som sagt mine styrker og mine svakheter.

Har du oversikten over dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, så dealen er at så lenge badedrakta er stygg og ikke passer til kroppen, så er den grei?

Syns det er snodig, de fleste andre menn jeg kjenner klager heller over at damer slutter å kle seg sexy når de får mann, ikke over at damene fortsetter å kle seg fint. Vil du helst at dama skal tusle rundt i store klær som skjuler form og fasong?

(Dessuten er det virkelig ikke så stor forskjell på de badedraktene jeg linket til og den linken jeg siterte. Hadde badedrakta i linken jeg siterte vært godtatt?)

Endret av hikari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Jeg synes dette er veldig spennende. Steinar mener visst at når man har kjæreste, skal man gi blanke i hvordan man ser ut, og i alle fall ikke ikle seg noe som man føler seg bra i, altså som sitter fint. Heller skal man ha på seg klær som gjør at kjæresten ikke blir utsatt for konkurranse. Han vil altså ha ei dame som ingen andre kunne komme på å drømme om. Det vitner om ganske lav selvfølelse når du føler at du må kontrollere ting som klesvalg hos dama di, Steinar. Jeg synes det er trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Airi Chikako

Få se et eksempel på godkjent badedrakt/bikini da, Steinar

Om du har gitt det før, beklager jeg. Jeg orker ikke å sitte og bla gjennom 15 sider med krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se et eksempel på godkjent badedrakt/bikini da, Steinar

Om du har gitt det før, beklager jeg. Jeg orker ikke å sitte og bla gjennom 15 sider med krangling.

Han har ikke kommet med eksempler selv, og såvidt jeg husker heller ikke godtkjent noen bilder andre har linket til. Det var en tankini fra Ellos som kunne være godkjent, men var kanskje underdelen litt for liten...? Det var noe som ikke var helt riktig med den heller, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Har du hørt om den gyldne middelvei noen gang?

Ei dame som man overhodet ikke finner attraktiv, er naturligvis ikke aktuell. Samtidig blir det mer pes for meg, jo mer attraktiv hun er i alles øyne. Spesielt når hun har dårlig vett. Det forstår du også.

Hvorfor bli sammen med ei dame med "dårlig vett" da, Steinar?

Eller, du mener vel kanskje at alle kvinner har dårlig vett..

Den var flott, sånne bikinier liker jeg og jeg har en lignende selv. Mannen hadde ingen problemer med strandlivet og meg i en sånn bikini. :)

Takk takk :)

Nei, kjæresten min har heller ingen problemer, han elsker tvertimot at jeg har den på meg. Han blir stolt som en hane han når andre ser på meg, og uansett så er vel det viktigste for han at han får gleden av å glo på meg dagen lang.

Men nå har kjæresten min i motsetning til Steinar en sunn dose selvtillit, en ryggrad og 2stk baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...