Gå til innhold

Velge bikini for dama?

Tabris

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Da kan ikke bestemora di være gammel :ler:

har ikke sakt min bestemor har sånn...for jeg har ingen bestemor. slutt å styr dama di! du eier hun ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Ja, den kunne jeg kanskje godkjenne :)

Svart er en bra farge syns jeg.

Du virker helt forrykt! Kanskje godkjenne? Går det an å få noe mer tekkelig? Denne badedrakten skulle vel helst hatt lange ermer og ben, i hvert fall til knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

EN jævla bestemorstruse??? :skratte:

Pssst..

Den øverste kanten kan brettes ned.

Jeg liker best thaimodeller, fordi de skjuler "mammamagen" min, og er mest flatterende til min kropp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciara*

Begriper ikke hva denne Steinar-fyren er så redd for! Han har vel uttalt at dama ikke bør være for attraktiv, så jeg tviler på at andre menn kommer til å niglo på henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Begriper ikke hva denne Steinar-fyren er så redd for! Han har vel uttalt at dama ikke bør være for attraktiv, så jeg tviler på at andre menn kommer til å niglo på henne :fnise:

Jeg tror ikke han trenger å være så redd for at han får seg dame i det hele tatt.

Forsåvidt burde det være ganske greit etter Steinar-logikk, i og med at antallet ufornuftige risikoer i Steinars hverdag ville skutt til værs om et menneske kom inn i livet hans.

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciara*

Jeg tror ikke han trenger å være så redd for at han får seg dame i det hele tatt.

Forsåvidt burde det være ganske greit etter Steinar-logikk, i og med at antallet ufornuftige risikoer i Steinars hverdag ville skutt til værs om et menneske kom inn i livet hans.

Det er sant. Men noen tidligere i tråden spurte om han hadde fast følge, da sa han at "det var under utredning."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Det er sant. Men noen tidligere i tråden spurte om han hadde fast følge, da sa han at "det var under utredning."

Aha. Kanskje de er i prosessen med å gjennomgå regelverket hans. Da det er en ganske lang liste krever det nok et par år, en uavhengig komité og en håndfull advokater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg har en sånn gammel badedrakt faktisk hehe.. Fikk den av mormor .. er fra 50 tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at ei dame som er veldig attraktiv blir mye pes. Slike individer vil være konkurranseutsatt.

Spesielt uheldig blir det hvis hun også er bortskjemt, kravstor og har dårlig vett. Som en del har.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er som det sies - det er fordeler og ulemper med alt i livet.

Så spørsmålet er bare om det er flere fordeler enn ulemper med dama :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden helt vanlige bikinier ikke blir godkjent så er vel dette kanskje noe:

http://www.clevelandseniors.com/photos/paige-palmer/paige-palmer-swim-suit.jpg

eller skal vi gå tilbake til dette :fnise: :

http://www.localbeachhotels.com/UserFiles/1890%20Bathing%20suit.jpg

Ahhh - de gode gamle dager :ler:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, jeg har en sånn gammel badedrakt faktisk hehe.. Fikk den av mormor .. er fra 50 tallet!

Tøft! :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det sier seg selv at ei dame som er veldig attraktiv blir mye pes. Slike individer vil være konkurranseutsatt.

Spesielt uheldig blir det hvis hun også er bortskjemt, kravstor og har dårlig vett. Som en del har.

Det blir vel ikke ditt problem. En slik dame vil du jo ikke ha, har du skrevet flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Det blir vel ikke ditt problem. En slik dame vil du jo ikke ha, har du skrevet flere ganger.

Jeg skjønner ikke problemet, han går vel ikke på jakt etter noe han ikke er interresert i?. Det ville jo ikke være særlig fornuftig?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...