Gå til innhold

Velge bikini for dama?

Tabris

Anbefalte innlegg

Det er jo helt normalt å gå på stranda i bikini, men jeg hadde nok sagt ifra hvis dama mi gikk på stranden toppløs eller iført mini bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan hadde du regert om det var omvendt da Steinar40 at dama di skulle godkjenne hva du skulle ha på deg på stranden? For det går vel begge veier? Jeg lurer på hva dama di får lov til å bestemme over deg?!

Det er også viktig for meg at samboeren min går kledd fint men jeg går ikke og bestemmer hva han skal ha på seg fordi om! Jeg kan kanskje finne på å kjøpe en fin genser til han til jul men det stopper der. Og det er like greit..

Jeg hadde ikke hatt noe problem med at hun godkjente hva jeg hadde på meg på stranden, bare jeg var komfortabel i det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orket å lese alle 12 sidene (jeg så tråden først nå). Dermed får dere unnskylde meg hvis jeg spør om noe som allerede er blitt forklart/linket til:

Hvordan ser en Steinargodkjent bikini egentlig ut???

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg hadde ikke hatt noe problem med at hun godkjente hva jeg hadde på meg på stranden, bare jeg var komfortabel i det selv.

Hvordan kan en normal bikini som passer se upassende ut?

Kan du vise meg et eksempel på en bikini du synes ser litt upassende ut???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Har ikke orket å lese alle 12 sidene (jeg så tråden først nå). Dermed får dere unnskylde meg hvis jeg spør om noe som allerede er blitt forklart/linket til:

Hehe, det lurer jeg også på!

I bikiniverdenen så er det vel ikke så mange kvadratcm med stoff i forskjell fra den ene til den andre. Kroppen er ikke akkurat godt skjult uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en normal bikini som passer se upassende ut?

Kan du vise meg et eksempel på en bikini du synes ser litt upassende ut???

Hehe, det lurer jeg også på!

I bikiniverdenen så er det vel ikke så mange kvadratcm med stoff i forskjell fra den ene til den andre. Kroppen er ikke akkurat godt skjult uansett.

Jeg har ikke funnet noen gode bilder :smoke:

Dere kan jo finne noen bilder så kan jeg godkjenne - eller ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker
Gjest Anjelika

Jeg har ikke funnet noen gode bilder :smoke:

Dere kan jo finne noen bilder så kan jeg godkjenne - eller ikke :ler:

Min (og min kjæreste sin) favorittbikini:

Vedlegg fjernet iht reglene om kopirett

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min (og min kjæreste sin) favorittbikini:

Vel, ikke så verst men noe liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og huske det, at dere må være på stranden samtidig. For tenk om hun drar på stranden med venninne i en godkjent bikini (som hun sier hun liker, men liker den egentlig ikke (Ja, vi jenter kan si noe slik for å bli ferdig med å diskutere). Hva om hun har en ikke godkjent bikini i baggen eller kjøper en og bruker den, og den godkjente ligger trygdt i baggen. Tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min...

Den er vel tekkelig nok?

Jo, den var tekkelig, men det er jo ikke hele badedrakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og huske det, at dere må være på stranden samtidig. For tenk om hun drar på stranden med venninne i en godkjent bikini (som hun sier hun liker, men liker den egentlig ikke (Ja, vi jenter kan si noe slik for å bli ferdig med å diskutere). Hva om hun har en ikke godkjent bikini i baggen eller kjøper en og bruker den, og den godkjente ligger trygdt i baggen. Tenkt på det?

Jammen det er jo ikke lov! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, den kunne jeg kanskje godkjenne :)

Svart er en bra farge syns jeg.

EN jævla bestemorstruse??? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...