Gå til innhold

Velge bikini for dama?

Tabris

Anbefalte innlegg

Heter ikke sunn fornuft. Det er "Steinarlogikk."

Det er stort sett bare Steinar som tenker sånn, selv om han ikke vil innse det selv, og selv om de fleste i trådene hans argumenterer motsatt.

Og du har nok faktisk oversett en meget vesentlig sak her.

Det som er logisk for en mann, er sjelden like logisk for ei kvinne, og vice versa.

Og som sagt tidligere, sunn fornuft er noe de fleste opparbeider seg mere av med årene.

Som ung har man altså ikke den helt store forståelsen på dette området.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg drar i hvertfall ut og kjøper meg ny bikini nå. Takk og pris for at jeg kan gjøre det uten godkjennelse :slår:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns argumentet ditt for å poste som Anonym bruker er meget dårlig - pysa! ;)

Det som er logisk for en mann, er sjelden like logisk for ei kvinne, og vice versa.

Og som sagt tidligere, sunn fornuft er noe de fleste opparbeider seg mere av med årene.

Jeg og samboer har stort sett samme logiske sans og sunne fornuft. I følge deg skulle ikke det være mulig, for vi er jo tross alt av hvert vårt kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar i hvertfall ut og kjøper meg ny bikini nå. Takk og pris for at jeg kan gjøre det uten godkjennelse :slår:

Tviler på at du får mye brukt for den bikinien med det første. Det skal bli kaldere.

Og tenk så stolt du kunne være over å ha på en ny bikini som er godkjent av meg! :smoke: hehe

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer har stort sett samme logiske sans og sunne fornuft. I følge deg skulle ikke det være mulig, for vi er jo tross alt av hvert vårt kjønn.

Hvordan vet du at dere har samme logiske sans og sunne fornuft da?

Du må ikke glemme at en mann ofte bare jatter med dama for å få husfred ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du får mye brukt for den bikinien med det første. Det skal bli kaldere.

Og tenk så stolt du kunne være over å ha på en ny bikini som er godkjent av meg! :smoke: hehe

Og hva slags bikini er det? En som dekker alt fra halsen og ned til anklene med en liten glippe ved navelen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns argumentet ditt for å poste som Anonym bruker er meget dårlig - pysa! ;)

Og nok en gang prøver du deg med aldershersketeknikk. :roll:

Du har gjentatte ganger fått tilsvar om at du ikke er den eneste med noen år på baken (både fra kvinner og menn), og at Steinarlogikk ikke nødvendigvis er lik alle menns logikk.

Men jeg skal gi deg rett i at Steinarlogikk sjelden er lik kvinnlig logikk (jeg påberoper meg ikke sannheten om alle kvinners logikk, men utfra svarene du har fått i diverse tråder er det veldig mange av oss som mener det du forfekter ikke har noe med logikk å gjøre - kun med kontroll og angst å gjøre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det f.eks. hender at jeg nevner denne tråden for ham og enkelte av dine utsagn, og han rister like oppgitt på hodet over det som meg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva slags bikini er det? En som dekker alt fra halsen og ned til anklene med en liten glippe ved navelen? :ler:

Glippe :nei: - tror du er sprø jeg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glippe :nei: - tror du er sprø jeg :kjefte:

Men... :sukk: Jeg måtte jo ha med glippe for at det skulle kvalifiserine som en bikini! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det f.eks. hender at jeg nevner denne tråden for ham og enkelte av dine utsagn, og han rister like oppgitt på hodet over det som meg... ;)

Og du innbiller deg da at han skal ta min side når han vet at du tenker helt motsatt? ;)

Ja, da er du naiv vettu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Og vice versa, tenker jeg. Har du opplevd eller vist selv dyp kjærlighet? Eller tenker du bare i nyttebegreper? Du har så mange forbehold og er så kritisk til hvordan en eventuell partner skal opptre, at du har det best som ungkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nok en gang prøver du deg med aldershersketeknikk. :roll:

Du har gjentatte ganger fått tilsvar om at du ikke er den eneste med noen år på baken (både fra kvinner og menn), og at Steinarlogikk ikke nødvendigvis er lik alle menns logikk.

Men jeg skal gi deg rett i at Steinarlogikk sjelden er lik kvinnlig logikk (jeg påberoper meg ikke sannheten om alle kvinners logikk, men utfra svarene du har fått i diverse tråder er det veldig mange av oss som mener det du forfekter ikke har noe med logikk å gjøre - kun med kontroll og angst å gjøre)

Det er ikke aldershersketeknikk - det er bare rene fakta for pengene. Erfaring kommer først med leveårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Det er faktisk flere menn som har argumentert MOT deg i disse trådene.

Fatter ikke hvorfor du drar inn "ung/gammel" her. Alder har ikke vært nevnt med et ord. Du vet ingenting om brukernes alder. Men når du først nevner det: Alder har ingenting med hvor mye sunn fornuft man har, eller hvor logisk man er. Det har med hvor mye erfaring man har. Der har nok du en lang vei å gå...

Du har jo ikke all verdens erfaring hverken med damer eller forhold. det har du nevnt tidligere. Du nevnte vel at du hadde hatt et par samboere og ikke så mange forhold i en av de tidligere trådene dine... Alikevel mener du at du sitter med svarene.

Jeg tror jeg forstår hvorfor damer ikke vil være sammen med deg:

- Du er så sinnsykt sta og full av prinsipper, og nekter å vike en tomme fra dem.

- Du klarer bare å se saken fra en side; nemlig din egen.

- Du blir heller aldri ferdig å diskutere noe og må dra det ut i det uendelige.

- Du svarer ikke på direkte spørsmål, men snakker deg bort i noe annet. Enten fordi du ikke har noen gode argumenter, eller fordi du vet innerst inne at det du mener er urimelig.

- Du klipper innlegg, og svarer med en enkelt setning og overser resten.

Nå vil du sikkert komme med motargument om at "Det er ikke slik jeg er egentlig, i virkeligheten." Vel, da gjør deg vanvittig dum her på KG. Kan ikke fatte at noen ønsker å fremstille seg selv på en slik måte. Men det er heldigvis ikke alt man skal forstå i denne verden...

PS: Du burde lære deg en del grunnleggende argumentasjonsteknikk.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... :sukk: Jeg måtte jo ha med glippe for at det skulle kvalifiserine som en bikini! :gjeiper:

Hva er egentlig galt med sånn hel badedrakt?

Det er ikke sunt med altfor mye sol på huden. Kan få hudkreft og huden blir generelt dårligere av det. Derimot er det bra å drikke mye rent vann visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vice versa, tenker jeg. Har du opplevd eller vist selv dyp kjærlighet? Eller tenker du bare i nyttebegreper? Du har så mange forbehold og er så kritisk til hvordan en eventuell partner skal opptre, at du har det best som ungkar.

Har ikke kjærlighet også nytteverdi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Det er ikke aldershersketeknikk - det er bare rene fakta for pengene. Erfaring kommer først med leveårene.

Hahaha! Jeg tror du må åpne øynene dine og se deg litt rundt om i verden.

To personer:

En 40-åring som har gått gjennom livet uten de største utfordringene, som er født og oppvokst og har bodd på et skjermet lite sted i en bygd i Nord-Norge hele sitt liv og ikke opplevd særlig mye motgang eller følelse av tap. Han har hatt fast og stabil jobb siden han sluttet ungd.skolen.

En annen 40-åring som hadde foreldre som drakk og mishandlet ham. Han ble kastet ut som 14-åring, levde på gata i to år før han fikk seg jobb på båt. Han seilte hele verden rundt og opplevde mange forskjellige kulturer og mennesker i 20 år.

Hvem av de to har mest erfaring mener du?? De er like gamle.

Du må begynne å tenke deg om FØR du argumenterer, for alle argumentene dine blir slått ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk flere menn som har argumentert MOT deg i disse trådene.

Det er nok ikke mange menn av mitt kaliber her vettu - dessverre for dere :smoke::ler:

Fatter ikke hvorfor du drar inn "ung/gammel" her. Alder har ikke vært nevnt med et ord. Du vet ingenting om brukernes alder. Men når du først nevner det: Alder har ingenting med hvor mye sunn fornuft man har, eller hvor logisk man er. Det har med hvor mye erfaring man har. Der har nok du en lang vei å gå...

Erfaring kan man som sagt bare få med leveårene. Men noen er selvfølgelig direkte teite og lærer aldri. Glad jeg ikke er sånn ;)

Du har jo ikke all verdens erfaring hverken med damer eller forhold. det har du nevnt tidligere. Du nevnte vel at du hadde hatt et par samboere og ikke så mange forhold i en av de tidligere trådene dine... Alikevel mener du at du sitter med svarene.

Jeg har aldri sagt noe om antall samboere.

Jeg tror jeg forstår hvorfor damer ikke vil være sammen med deg:

- Du er så sinnsykt sta og full av prinsipper, og nekter å vike en tomme fra dem.

- Du klarer bare å se saken fra en side; nemlig din egen.

- Du blir heller aldri ferdig å diskutere noe og må dra det ut i det uendelige.

- Du svarer ikke på direkte spørsmål, men snakker deg bort i noe annet. Enten fordi du ikke har noen gode argumenter, eller fordi du vet innerst inne at det du mener er urimelig.

- Du klipper innlegg, og svarer med en enkelt setning og overser resten.

Damer ville nok vært i sammen med meg hvis de bare fikk muligheten. Deri ligger det store problemet :smoke:

Og jeg svarer på og diskuterer bare det som interesserer meg.

Nå vil du sikkert komme med motargument om at "Det er ikke slik jeg er egentlig, i virkeligheten." Vel, da gjør deg vanvittig dum her på KG. Kan ikke fatte at noen ønsker å fremstille seg selv på en slik måte. Men det er heldigvis ikke alt man skal forstå i denne verden...

Jag kan forstå alt - med ett unntak - visse kvinner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er nok ikke mange menn av mitt kaliber her vettu - dessverre for dere :smoke::ler:

Erfaring kan man som sagt bare få med leveårene. Men noen er selvfølgelig direkte teite og lærer aldri. Glad jeg ikke er sånn ;)

Jeg har aldri sagt noe om antall samboere.

Damer ville nok vært i sammen med meg hvis de bare fikk muligheten. Deri ligger det store problemet :smoke:

Og jeg svarer på og diskuterer bare det som interesserer meg.

Jag kan forstå alt - med ett unntak - visse kvinner :ler:

Da har jeg bare en ting å si: Du mangler en diger prosjon selvinnsikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg tror du må åpne øynene dine og se deg litt rundt om i verden.

To personer:

En 40-åring som har gått gjennom livet uten de største utfordringene, som er født og oppvokst og har bodd på et skjermet lite sted i en bygd i Nord-Norge hele sitt liv og ikke opplevd særlig mye motgang eller følelse av tap. Han har hatt fast og stabil jobb siden han sluttet ungd.skolen.

En annen 40-åring som hadde foreldre som drakk og mishandlet ham. Han ble kastet ut som 14-åring, levde på gata i to år før han fikk seg jobb på båt. Han seilte hele verden rundt og opplevde mange forskjellige kulturer og mennesker i 20 år.

Hvem av de to har mest erfaring mener du?? De er like gamle.

Du må begynne å tenke deg om FØR du argumenterer, for alle argumentene dine blir slått ihjel.

Ja, du har selvfølgelig helt rett i at 2 ulike individer som regel vil ha totalt ulike erfaringer ved samme alder.

Men mitt poeng var at ett og samme individ ikke har de samme erfaringene i sine yngre år som h*n har fått i sine senere år i livet - naturlig nok. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...