Gå til innhold

Fanatiske dyreeiere

Fremhevede innlegg

Gjest asanti
Skrevet

Selvsagt er ikke dette er OK svar. Folkeskikk skal jo gå begge veier.

Men hvorfor er folk inne på forum hvor man får slike svar er meg en gåte.

Igrunn så er det en større gåte at menneker forventer normale greie svar fra en gjeng damer som sitt liv helt sikkert består av dritslenging og baksnaking. Jenter og damer generel er veldig ofte frekke som fy. Tror jeg aldri har møtt en jente/dame som ikke har sagt et ord ondt om noen. De blir alt for fort sjalue og missunnelige,så er vel ikke så rart at det blir mye drittslening og frekke svar her inne og på andre forum?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått mange fantatiske og arrogante svar når jeg har debattert hund er.

Fikk beskjed om at jeg like godt kunne avlive hunden min da jeg skrev jeg ga den pedigree som for...Jeg orker ikke diskusjoner som det. Eller det kan ikke kalles diskusjon, det er regelrett angrep.

Skrevet

Ja, jeg ser helt klart nå at jeg ikke er alene om å mene det jeg mener.

Men jeg vet ikke hva som kan være løsningen på noe slikt. Det som er synd er at de som er frekke og krasse også kan være de som sitter på kunnskapen man så gjerne vil ha selv :(

Heldigvis er ikke alle slik, og det er kanskje det som gjør at noen holder ut på slike fora. De snille som gjerne vil hjelpe og veilede på en hyggelig måte gjør at noen fortsetter å være der. Kanskje de lærer seg å ignorere sinnatagger?

Jeg synes så synd på unge folk som kommer inn på slike fora og stiller et spørsmål fordi de vil ha svar, så får de bare drittslenging tilbake. Hvis jeg ser det, så prøver jeg så godt jeg kan å gjøre noe med det, men jeg er jo ikke overalt.

Da tenker jeg at det kanskje kan gjøre at de som ikke vet heller ikke får vite og at personen som stiller spørsmål aldri kommer inn dit igjen. Det er synd.

Jeg synes at de aller fleste som har dyr burde være på et dyreforum, for det er så greit at erfarne kunnskapsrike mennesker samles på et slikt sted og er til hjelp. De fleste kan trenge hjelp av noen andre iblant, og det er ikke alltid veterinæren kan så mye. Men det er jo ikke så greit å være på slike forum når man blir hakket på osv, kanskje særlig vanskelig for unge brukere?

Kanskje vi skulle dannet oss en gruppe, meldt oss inn i slike fora og passet på at alle var snille venner :popcorn::fnise:

Ble litt surrete innlegg dette, men jeg er trøtt og entusiastisk! Så mer kan en ikke forvente av meg nå.

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Et tankekors er at sider man har kritisert her i denne tråden blir anbefalt i andre tråder av samme person. :murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...