Niennas Skrevet 7. oktober 2011 #201 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan gikk 3D-UL? Vi elsket vår Fikk med dvd og bilder, og så på de hele tiden den første uka Lignet hun på noen av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #202 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan gikk 3D-UL? Vi elsket vår Fikk med dvd og bilder, og så på de hele tiden den første uka Lignet hun på noen av dere? Det var helt supert:) Fikk medover 60 bilder ogfilmer...ikke lange filmene mennok til at vi smelter:) Har sett på de tre ganger bare i dag, så det var absolutt verdt det! Hu har nok noen trekk fra hver av oss, blant annet min nese, og det er jeg jo glafor:) Nå er det høstferie her med jordmor time og siste besøk hjem til familien før snuppa kommer! Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. oktober 2011 #203 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det var helt supert:) Fikk medover 60 bilder ogfilmer...ikke lange filmene mennok til at vi smelter:) Har sett på de tre ganger bare i dag, så det var absolutt verdt det! Hu har nok noen trekk fra hver av oss, blant annet min nese, og det er jeg jo glafor:) Nå er det høstferie her med jordmor time og siste besøk hjem til familien før snuppa kommer! Ha en god helg Så koselig med 3D UL. Gleder meg til det er vår tur hvor var dere på 3D UL forresten? God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #204 Del Skrevet 7. oktober 2011 Så koselig med 3D UL. Gleder meg til det er vår tur hvor var dere på 3D UL forresten? God helg til deg også ultraportalen i Trondheim... Der vi var i uke 8 også... Dyrt men de er veldig ålreite:)Jordmødrene der jobber til vanlig påSt.Olavs ettersom jeg har forstått det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. oktober 2011 #205 Del Skrevet 7. oktober 2011 ultraportalen i Trondheim... Der vi var i uke 8 også... Dyrt men de er veldig ålreite:)Jordmødrene der jobber til vanlig påSt.Olavs ettersom jeg har forstått det!! Godt å høre at du er fornøyd med ultraportalen, er dit vi skal på 3D UL også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #206 Del Skrevet 7. oktober 2011 Godt å høre at du er fornøyd med ultraportalen, er dit vi skal på 3D UL også Når ska dere da? Bor du i trondheim, har det gått meg hus forbi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. oktober 2011 #207 Del Skrevet 8. oktober 2011 Når ska dere da? Bor du i trondheim, har det gått meg hus forbi? 29. Oktober. Bor ikke i trondheim, men trondheim er nermeste plassen det finnes 3D UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #208 Del Skrevet 10. oktober 2011 Da skal man begynne å jobbe i 40%.. blir spennende:) snart uke 28 nå og kan juble for siste trimester.. om 12-14 uker er vi foreldre:) det er sykt å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #209 Del Skrevet 13. oktober 2011 Og vips så var man 100% sykemeldt igjen etter jordmor besøk... Hun ville ikke ha meg på jobb så lenge arbeidsmiljøet var slik det er nå... Så da skal jeg nyte de siste ukene til det fulle:) mye frem og tilbake men glad for at jeg har en jordmor son ser meg og jenta vår sine behov!! Nå er jeg på vei hjem til mor, og det ska bli godt!!! God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #210 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hurra for 29 uker! Tenk bare 11 igjen, det går ført det her:) kjenner liv hver dag, ei aktiv frøken. Hu sover når jeg sover då det et vel bra:) Elllers så ska jeg starte på aquayoga til onsdag, det blir både godt og spennende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #211 Del Skrevet 4. november 2011 Da har vi faktisk passert 31 uker... Nå går det ført!!! Frøkna gir lyd fra seg hver dag ,og kroppen blir tyngre:) nyter høstværet i trondheim og slapper av, kjenner jeg trenger det!! Til mandag er det jordmortime igjen, og mannen skal være med så det blir koselig:) God helg til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #212 Del Skrevet 17. november 2011 33 uker i dag! Begynner å bli tungt, då nyter hver eneste dag:) akkurat nå er jeg hjemme på ferie en uke:) godt å få litt pleie fra mor:) Tenk om 7 uker er kanskje snuppa her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. november 2011 #213 Del Skrevet 18. november 2011 Tiden går alt for fort! Her er det bare 5 uker til termin Og vi som ble gravide igår, nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. november 2011 #214 Del Skrevet 22. november 2011 Oi, tenk at du er 34 uker allerede - og vi som er i samme terminklubb til og med Jeg føler meg veldig lite klar så langt iallfall - vet ikke hvordan det er med deg? Du har jo noen ukers forsprang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #215 Del Skrevet 22. november 2011 Oi, tenk at du er 34 uker allerede - og vi som er i samme terminklubb til og med Jeg føler meg veldig lite klar så langt iallfall - vet ikke hvordan det er med deg? Du har jo noen ukers forsprang 34 uker på torsdag så nå går det fort ja:) det går faktisk veldig bra, har ei aktiv jente i magen:- enn der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #216 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå går det fort! Nesten Gla den siste mnd er i desember for det er så koselig med advent, og enda.bedre å være sykemeldt så tiden kan nytes te det fulle... I dag har jeg vasket ned soverommet te mæ og mannen, og det trengtes gitt! Men har Kynnere så må ta mange pauser!!! Uke 35 i dag og 38 dager te termin.hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #217 Del Skrevet 19. desember 2011 Da var jeg offesielt i permisjon:) alle klær er vasket, bagen er pakket så nå kan hu bare komme:) ska på jordmortime i dag, og litt rart at det kanskje kan være den siste! Ellers så skal vi bare slappe av og nyte julen og tiden sammen som kjærestepar før hu dukker opp God jul alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. desember 2011 #218 Del Skrevet 19. desember 2011 Så flott! Nå er det absolutt ikke lenge igjen, når permisjonen har startet Lykke til, kos dere masse sammen og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 24. desember 2011 #219 Del Skrevet 24. desember 2011 Innom og ønsker god jul! Håper du har hatt og fremdeles har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #220 Del Skrevet 25. desember 2011 Takk for det pjusk! På den tiden i går sov jeg gitt, var helt skutt etter gaveåpningen:) 14 dager te termin!!! God jul:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå