Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en lignende med gutten min, var vel 4-5 år.

Kom i kassen på butikken på en lørdag, han løp rundt og ventet på varene på enden av båndet. Der så han ned på det mannen før oss hadde handlet (mann på ca 60 år) og utbryter høyt til ham:

"Skal du ikke kjøpe lørdagsgodt til ungene dine du?"

Hadde og en annen butikktur hvor det var kø i kassen hvorpå han gikk helt opp i ryggen på mannen foran (nok en mann på rundt 60) og sa "Tuuuuuuuut!". Konen hans stod på siden og smålo og svarte "Ja, hadde det bare vært så lett".

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på ballettklasse, 3-5 år, der foreldrene fikk være publikum en time. De skjønne små i sine rosa drakter med hårtopp framførte en lek der de satt i en ring og gjorde store, like bevegelser mens de sa i kor: "Vi baker en kake med sukker og mel, og rører og smører .." et eller annet slikt. Så sa instruktøren (ung jente, kanskje 20 år): Hva skal være på kaken? Og én og én sa høyt mens de liksom la pynten på kaken: "Sjokolade!" (så gjentok alle og liksom la sjokolade på toppen), en: "Krem" - alle: "på toppen tar vi KREM!" "bringebær!" osv til en av de minste sa "Blod!!".
Der burde jo instruktøren bare smilt og sagt "Nei, vi sier jordbær!", men hun ble fullstendig satt ut (det var nok hun som var mest preget av at foreldrene så på) og alt stoppet opp og hun stammet: "Blod?! , Ehh, hva mener du? Nei,?" Og den bittelille supersøte ballerinaen svarte: "Jo, sånn mamma har i trusa si!"

(Vi foreldre bare humret litt, men instruktøren stakkar ble sprutrød og stum og hyperventilerte omtrent og alt ble ti ganger mer pinlig enn det hadde trengt å være).

Anonymkode: 41a03...c4c

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var liten, typ 5-6 år tror jeg, så gikk mamma og jeg hjem fra skolen. Det gikk to litt finere damer forbi og jeg pekte på de å spurte høyt "mamma hvem av de syntes du hr finest kjole?" :fnise: 

Anonymkode: ac787...103

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da jeg var liten, typ 5-6 år tror jeg, så gikk mamma og jeg hjem fra skolen. Det gikk to litt finere damer forbi og jeg pekte på de å spurte høyt "mamma hvem av de syntes du hr finest kjole?" :fnise: 

Etterfulgt av hva jeg mente :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne tråden er hysterisk morsom :fnise:

Anonymkode: 64696...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Åh, for en fantastisk tråd!

Bidrar med farmors favoritthistorie fra min søster:

De var på stranda, og farmor kledde av seg fra sommerkjole til badedrakt. Søstern min stod bak henne, kanskje fire år gammel, og kikket på henne. Når farmor bøyde seg fremover sa hun, med ærbødighet i stemmen (for det var nok det fineste hun hadde sett i sitt liv); "Du har stor rumpe du, farmor!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.2.2017 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg har skrevet denne før, men var en kamerat av meg som gjorde dette da han var liten, usikker på alder, men 5-6 år. Han har sagt at han aner ikke hvorfor han sa dette, det bare var noe som glapp utav ham.

Han kom fra en øykommune utenfor byen og da det var jul hadde faren noen æren i byn. Siden han skulle til et sted med vinmonopol fikk faren handleliste med seg fra hele slekten for hele julen. 

Så da stod de der og leste opp fra liste mens den ansatte gikk i ruten og hentet (det var tiden uten selvbetjente pol).

Tilslutt var alt funnet frem og satt i poser, en betydelig mengde alkohol. Guttungen var jo passe fornøyd og hadde kjedet seg der han stod og ventet og var ganske sint/lei. Ekspeditøren sier "Da må dere ha en god jul da!", hvorpå gutten svarer:

"Det er lett for deg å si det!"

Anonymkode: f8d78...18f

He-he-he! Denne lo jeg høyt og lenge av:-) Har aldri ledd så mye av et innlegg på KG før! :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har noen morsomme :laugh:

Lillesøsteren min satt i handlekurven og var med mamma på handling. Så gikk de forbi noen oliven oljer som tydeligvis lignet på alkohol. Plutselig sier lillesøsteren min veldig høyt "Mamma,viste du at pappa brukte å drikke ANKAHOL før!!" Og en mann ved siden av begynte å le :fnise:

Søskenbarnet mitt spurte moren sin en gang i familieselskap. "Mamma, hvis du dør, kan jeg bo hos tante da?" så svarte hun "heh ja, det kan du sikkert da.." "JIPPIII" :skratte:

Anonymkode: e2a90...03b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7.3.2017 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Søskenbarnet mitt spurte moren sin en gang i familieselskap. "Mamma, hvis du dør, kan jeg bo hos tante da?" så svarte hun "heh ja, det kan du sikkert da.." "JIPPIII" :skratte:

Anonymkode: e2a90...03b

Der er jo helt vanlig :)

Anonymkode: d9b6d...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lørdag. Mye folk i butikken og fulle handlevogner. En unge ville ha snop, men moren sa nei. De sto i køa foran kassa.

Da sa barnet:"Hvis je itte får snop, sker je fortælja bæssfar at du sug på pikken til far."

Moren tok med seg ungen og gikk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, liljene skrev:

Det var lørdag. Mye folk i butikken og fulle handlevogner. En unge ville ha snop, men moren sa nei. De sto i køa foran kassa.

Da sa barnet:"Hvis je itte får snop, sker je fortælja bæssfar at du sug på pikken til far."

Moren tok med seg ungen og gikk. 

Finnes det virkelig så mange unger som sier sånt, eller er det en såkalt "urban legend"? 

Anonymkode: af8c1...68e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sønnen min har forklart i bhg at tissen til mamma er helt ødelagt og at det.bare er en sånn strek og at noen ganger er det hår på den og noen ganger ikke :fnise:

Anonymkode: 9c74f...236

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det virkelig så mange unger som sier sånt, eller er det en såkalt "urban legend"? 

Anonymkode: af8c1...68e

Tanta og onkel til mannen hadde selv observert det på et lokalt kjøpesenter. I fare for å bli gjenkjent, skulle jeg sagt hvilket kjøpesenter det var og. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat pinlig, men jeg synes dette er et søtt eksempel på tankene til en toåring, i alle fall:

Sønnen min på to år kunne stolt proklamere mens han dusjet sammen med faren at "jeg har liiiiten tiss, jeg :nigo::opplyser: Pappa sin er stor, bare :roll::dry: "

Liten er tydeligvis mye bedre enn stor. :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Var barnevakt en gang for noen år siden, vi gikk en tur på butikken og ungen fikke se ei dame i svart burka , og spør: var det Spøkelseskladden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne er litt morsom, farmor som fortalte meg. 

Farmor hadde mistet alt håret pga cellegift og brukte derfor parykk. Men da min fetter kom på besøk hos min farmor, så forklarte hun at hun hadde mistet håret pga det og ikke orket å ha parykk på inne fordi det ble klamt osv. Så svarte min fetter "men du er jo heldig farmor! Du får hvertfall ikke lus":laugh:

Anonymkode: a94ff...9b9

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En far var og hentet barnet sitt på SFO og hadde med et yngre søsken. Der hadde de akkurat delt ut frukt og lillesøsteren fikk et eple som hun taust tar i mot. Faren ser på barnet og spør (som foreldre jo gjør i oppdragelsens ånd) "Hva sier man da?" hvorpå barnet skuler opp på giveren og svarer "Er den vasket?". :fnise:

Endret av Arkana
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, Arkana skrev:

En far var og hentet barnet sitt på SFO og hadde med et yngre søsken. Der hadde de akkurat delt ut frukt og lillesøsteren fikk et eple som hun taust tar i mot. Faren ser på barnet og spør (som foreldre jo gjør i oppdragelsens ånd) "Hva sier man da?" hvorpå barnet skuler opp på giveren og svarer "Er den vasket?". :fnise:

Jeg hadde en liknende opplevelse med et av nabobarna, han lurte på om det var økologisk. :ler: 

Anonymkode: e7587...cfc

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Var barnevakt en gang for noen år siden, vi gikk en tur på butikken og ungen fikke se ei dame i svart burka , og spør: var det Spøkelseskladden ?

Nei. Dette opplevde du ikke. Dette er en vits, som noen har tenkt ut. Små barn vet ikke hvem Spøkelseskladden er...og de har ikke visst det på lenge.

Anonymkode: a6eef...309

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette opplevde du ikke. Dette er en vits, som noen har tenkt ut. Små barn vet ikke hvem Spøkelseskladden er...og de har ikke visst det på lenge.

Anonymkode: a6eef...309

Det vet du ingenting om. Og du vet heller ikke hvor lenge siden det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...