Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mann på 47

Vi hadde med klassen ut i Oslo for at elevene skulle få sosial trening. Vi gikk på et konditori og bestilte litt mat, brus til barna og kaffe til de voksne. Rett før vi skal gå igjen, ser jeg at Linda nesten ikke har rørt brusen sin. Jeg er tørst, så jeg spør Linda om det er greit at jeg tar noen slurker. Da jeg ikke får noe svar der, spør jeg læreren isteden. Jeg får klarsignal og begynner å drikke, men det skulle jeg ikke ha gjort, for da smeller det umiddelbart fra Linda:

- Han tar brusen min! Sleiping!

Vi fikk mange rare blikk da, men læreren og jeg kunne ikke annet enn å knekke sammen i latter.

Anonym poster: 036ac9556da60ebb11ebd9f1b4195e92

Hvorfor skulle du nå drikke brusen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så veldig pinlig, men jeg synes det var ganske morsomt. Datteren min på 4 år, en av de ansatte i barnehagen og jeg prater sammen. Min datter forteller om noe hun og "x" har gjort. Jeg spør hvem "x" er, og om hun jobber på y(en avdeling i barnehagen). Nei, sier datteren min "x jobber på pauserommet hun" av rødmen til den ansatte i barnehagen å dømme hadde nok min datter rett i at x var mye på pauserommet..

Anonym poster: e3dcddaef30c6e8a3d7f32ad46740a7f

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig pinlig, men jeg synes det var ganske morsomt. Datteren min på 4 år, en av de ansatte i barnehagen og jeg prater sammen. Min datter forteller om noe hun og "x" har gjort. Jeg spør hvem "x" er, og om hun jobber på y(en avdeling i barnehagen). Nei, sier datteren min "x jobber på pauserommet hun" av rødmen til den ansatte i barnehagen å dømme hadde nok min datter rett i at x var mye på pauserommet..

Anonym poster: e3dcddaef30c6e8a3d7f32ad46740a7f

Ikke nødvendigvis.

Anonym poster: 9c8b255112068fb5455acb924d50d82b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med broren til ei venninne av meg, som var veldig sein med å snakke rent og trøblet mye med ord og lyder da han var mindre. De hadde vært inne i en trang, uoversiktlig butikk med mye ræl, hvorpå gutten utbrøt høyt og tydelig: "her var det mye skrot!". Mammaen ble lettere rød i ansiktet da, ja...

Har bare blitt gjenfortalt denne historien, dog er den ubetalelig som få. En tante var ute og gikk med tantebarnet sitt, og de møtte en gravid dame som tanten halvveis kjente. De ble stående å prate, og midt i samtalen peker tantebarnet (ca. 5 år) på gravidmagen og utbryter: "den der er mongoloid!". Skal visstnok ha blitt halvdårlig stemning, noe jeg skjønner veldig godt...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster ble sjokkert da hun fant ut at selveste "søttenemai" var på 17. mai!

Anonym poster: 28fe31530d1b363392258e1afd481ac6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest susidusi

Fyttigrisen da!!! :sjokkert:

Jeg har vært ut for et par kjipe opplevelser med kaffebesøk+valp+brukte bind fra bøtta på badet, men den der var verre.

Jeg tror jeg villa ha gravd meg ned om jeg var moren din, haha :ler:

Mamma var riiiiimelig flau! Hun er det den dag i dag. Sier hun får frysninger bare hun tenker på den episoden :) Men jeg tror vi er tilgitt. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest susidusi

For ikke så lenge siden passa jeg sønnen til ei venninne av meg. Han er 4 år, og er meget ivrig på å prate og fortelle ting til fremmede. Så jeg hadde med meg guttungen og dattra mi på 2 år på et kjøpesenter. Vi satt på en kafé å spiste, da guttungen snur seg til et eldre ektepar som satt på bordet vedsiden av.

"Duuu... mammaen min trenger en kjæreste, for hun driver bare å tar med seg rare menn hjem åsså åsså åsså soooover de i senga til mamma slik at jeg ikke får lov" med et stoooort sjokkert ansikt og deretter antydning til sutreleppe.

Ekteparet ble HELT satt ut, og trodde selvfølgelig at det var jeg som var mammaen. Jeg hadde mest lyst å synke ned i jorda der jeg satt. Fikk noen stygge blikk fra den frua der, for å si det sånn.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min toåring er nå i den festlige fasen hvor han skal kommentere andre. Vi kjører en del buss, og det kommer en del pinligheter à la: "Mamma, se! Der kommer det en slem mann!" ;) Heldigvis snakker han stort sett lavt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Min søster ble sjokkert da hun fant ut at selveste "søttenemai" var på 17. mai!

Anonym poster: 28fe31530d1b363392258e1afd481ac6

Min søster trodde man skulle rope hurra for Super Mario i 17.mai toget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg om min da 4 år gamle sønn sto bak en en fra brasil eller noe slikt på platasjen. Han utenlandske hadde kortklipt afro og jeg sto med en husfred i hånden. Så sønnen min kikka lenge på både planta og håret til mannen før han skriker: Men mamma!! Han ser ut som den busken du skal ha i vinduet!!.

Anonym poster: d081152c41c48ef3884682a15724ae0c

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

For ikke så lenge siden passa jeg sønnen til ei venninne av meg. Han er 4 år, og er meget ivrig på å prate og fortelle ting til fremmede. Så jeg hadde med meg guttungen og dattra mi på 2 år på et kjøpesenter. Vi satt på en kafé å spiste, da guttungen snur seg til et eldre ektepar som satt på bordet vedsiden av.

"Duuu... mammaen min trenger en kjæreste, for hun driver bare å tar med seg rare menn hjem åsså åsså åsså soooover de i senga til mamma slik at jeg ikke får lov" med et stoooort sjokkert ansikt og deretter antydning til sutreleppe.

Ekteparet ble HELT satt ut, og trodde selvfølgelig at det var jeg som var mammaen. Jeg hadde mest lyst å synke ned i jorda der jeg satt. Fikk noen stygge blikk fra den frua der, for å si det sånn.

Å fy faen, jeg hadde daua tror jeg!

Anonym poster: 764d694aa066175cd9b3b35deeda0659

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

En venninne av mamma og de tre guttene hennes var på besøk hos oss for kanskje et år siden. Den mellomste på 3-5 år lurte på om jeg kunne bli med han å hoppe på trampolinen, men da sier den eldste (rundt 8 år) "Sikker på at den der får plass?" og peker på ræva mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dattera mi på 3 år sier at "bestemor drepte på meg.", hun mener at bestemor har kjefta på henne. Men av en eller annen grunn får hun ikke til å si at bestemor kjefta. Bestemor drepte, men hun får til å si at mamma og pappa kjefter da.

Anonym poster: 3a1a0d9be2732d5246a57f53750a7bda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ha med min 5-årige niese på jenteshopping her om dagen og når jeg henta henne sa jeg på tull til fedrene at "Nå kidnapper jeg jenta deres!" og blunket til henne.

Gjett om jeg fikk stygge blikk når hun plutselig løp sin vei og hylte "HJEEEELP! JEG BLIR KIDNAPPET!" hvorpå jeg slapp alt jeg hadde i hendene og løp etter henne? :fnise:

Anonym poster: b7d75f9b4474e3a4e951c9ced4e1b7e7

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

poden min er ikke stor nok enda =) men det kommer vel =) Masse morsomt.. jeg derimot sa mye rart når jeg var liten hadde en ganske interessant spørsmål til min oldemor da jeg var en 3-4 år.

jeg: hvorfor har du så mange bulker i fjeset?

Oldemor: det er fordi jeg er eldgammel!

Da løp jeg ut til min mor og mormor og skrek OLDEMOR ER FØDT NÅR DINOSAURENE VAR!!

skal si det var en del som lo da.. =P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da løp jeg ut til min mor og mormor og skrek OLDEMOR ER FØDT NÅR DINOSAURENE VAR!!

Det trodde jeg og! Men min teori var at først kom dinosaurene, så kom oldemor, også kom Jesus...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Bumper denne med ett innlegg jeg..

Jeg fikk høre fra min far som 16-åring, mens vi var på besøk hos ett vennepar av dem, at jeg hadde kommet løpende inn på soverommet dems midt på natta, mens jeg rev av meg klærne og sa: Jeg vil også herje naken i senga!

Pinlig å få høre det i den settingen, er temmelig glad jeg ikke husker det.

Anonym poster: 35260b10fbbf3805a91e24925de6b475

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i butikken med barna på 3 og 5 år. Vi var nesten ferdig, og jeg skulle bare ha noe øl. 3-åringen setter igang med å synge "øl øl øl øl!", men 5-åringen løper i forveien og roper ut "Jeg fant ølet! Er det denne eller denne vi skal ha mamma?"

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er litt trist men samtidig litt morsom:O)

I går var vi på tvillingbroren min og lillesøsteren min sin grav, datteren min på 5 hadde fått is og sto og spiste den plutselig detter isen ut av kjeksen rett ned på graven så sier den lille jenten min: Mamma nå fikk onkel Arne og tante Christel smake på isen min! aww søtt sagt men samtidig veldig vemodig!

Akkurat den isen var søsteren min sin favoritt!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...