Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #601 Del Skrevet 2. februar 2013 Sikkert mange som har fått med seg denne, men jeg bare må legge den ut her... http://nhi.no/sykdommer/hud/har-og-hodebunn/trikotillomani-13787.html Sorry hehe feil link!!! DENNE skulle det være: http://m.youtube.com/#/watch?v=Q2k2xyj9W8I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2013 #602 Del Skrevet 5. februar 2013 Da jeg var liten var jeg ikke akkurat sjenert. Har en fetter som er mye eldre enn meg, og hver gang jeg så ham sa jeg: **** kan jeg få lukte på tissen din? Aner virkelig ikke hvorfor jeg absolutt ville det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #603 Del Skrevet 5. februar 2013 Min femårige sønn fikk svar på tiltale i romjulen i fjor. VI var i familiemiddag og min eldste sønns kjæreste som er slående vakker og jobber som modell ved siden av studiene satt ved siden av min sønn. Under kaffen spurte min sønn høyt og tydelig: Får du mye penger for å fjåse deg til foran mannen som tar bilder? etterfulgt av..... Ligger du med ham etterpå? Hun svarte minst like høyt og klart at hun lå med alle og fikk masse penger for det. Da ble det stilt gitt, det gikk nok ikke helt som gullungen min forventet. He he. Utrolig kul dame forresten. Anonym poster: 1bc70e0050c452629ca4d15e5841e1a3 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 5. februar 2013 #604 Del Skrevet 5. februar 2013 Hadde vært mye morsommere om det var en eplekjekk 10-åring... Synes det er drøyt at en femåring prater sånn, jeg! 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 5. februar 2013 #605 Del Skrevet 5. februar 2013 Min femårige sønn fikk svar på tiltale i romjulen i fjor. VI var i familiemiddag og min eldste sønns kjæreste som er slående vakker og jobber som modell ved siden av studiene satt ved siden av min sønn. Under kaffen spurte min sønn høyt og tydelig: Får du mye penger for å fjåse deg til foran mannen som tar bilder? etterfulgt av..... Ligger du med ham etterpå? Hun svarte minst like høyt og klart at hun lå med alle og fikk masse penger for det. Da ble det stilt gitt, det gikk nok ikke helt som gullungen min forventet. He he. Utrolig kul dame forresten. Anonym poster: 1bc70e0050c452629ca4d15e5841e1a3 blir satt ut av hvordan den femåringen vet hva det vil si å ligge med noen jeg 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 5. februar 2013 #606 Del Skrevet 5. februar 2013 Min femårige sønn fikk svar på tiltale i romjulen i fjor. VI var i familiemiddag og min eldste sønns kjæreste som er slående vakker og jobber som modell ved siden av studiene satt ved siden av min sønn. Under kaffen spurte min sønn høyt og tydelig: Får du mye penger for å fjåse deg til foran mannen som tar bilder? etterfulgt av..... Ligger du med ham etterpå? Hun svarte minst like høyt og klart at hun lå med alle og fikk masse penger for det. Da ble det stilt gitt, det gikk nok ikke helt som gullungen min forventet. He he. Utrolig kul dame forresten. Anonym poster: 1bc70e0050c452629ca4d15e5841e1a3 Oi, det er ikke vanlig at femåringer har begrep om slike ting, så dette har jeg vanskelig med å ta seriøst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. februar 2013 #607 Del Skrevet 5. februar 2013 blir satt ut av hvordan den femåringen vet hva det vil si å ligge med noen jeg Han har vel hørt mora snakke om jenta, da... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2013 #608 Del Skrevet 5. februar 2013 Min søster i 4-5 års alderen da hun var liten fortalte veldig høytidelig til min bestemor da de var på kjøretur. - Bestemor? - ja vennen? - det heter ikke å knulle, det heter å elske" Bestemor ble lettere forfjamset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 5. februar 2013 #609 Del Skrevet 5. februar 2013 Min femårige sønn fikk svar på tiltale i romjulen i fjor. VI var i familiemiddag og min eldste sønns kjæreste som er slående vakker og jobber som modell ved siden av studiene satt ved siden av min sønn. Under kaffen spurte min sønn høyt og tydelig: Får du mye penger for å fjåse deg til foran mannen som tar bilder? etterfulgt av..... Ligger du med ham etterpå? Hun svarte minst like høyt og klart at hun lå med alle og fikk masse penger for det. Da ble det stilt gitt, det gikk nok ikke helt som gullungen min forventet. He he. Utrolig kul dame forresten. Anonym poster: 1bc70e0050c452629ca4d15e5841e1a3 Må si at jeg lo veldig godt av denne. Denne var morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 9. februar 2013 #610 Del Skrevet 9. februar 2013 Ler meg ihjel av denne tråden! Satt på en restaurant igår med to litt uoppdragne unger ved siden av. De ligger på gulvet, kanskje 5-6 år, så tråkker søstra han på magen så han promper HØYT. Jeg holdt på å le meg ihjel, stakkaren ble jo kjempeflau, men reddet seg ikke inn på en særlig god måte da han utbrøt høyt og tydelig: Din DRRRRRITT! Nå dreit jeg på meg". Kusinen min er en unge som har kommet med mange gullkorn, men også pinlige ting. I butikken står vi i kø. Hun prikker på mannen foran seg i køen og sier "mamma har pirshing (piercing) i tissen!" Fyren trodde sikkert jeg var moren og ga meg et sleskt glis. Hørte resten av køen fnise relativt høyt.. Tante fortalte at hun hadde skrytt av at "mamma ikke hadde hår på tissen" i barnehagen De ringte fra barnehagen en dag og spurte forsiktig om det skjedde noe spesielt hjemme. Tante forsto ikke helt, men skjønte raskt hvorfor de spurte.. Kusinen min hadde nemlig sagt: "Pappa sier BANG BANG BANG hele tiden" samtidig som hun slo seg selv i hodet. Det hun mente var at de pusset opp huset, og at han hamret.. Passet fetteren min en dag, og skulle vaske han (3 år). Kledde av han, men kom ikke langt før han ble RASENDE og begynte å gråte høylytt. Jeg lurte på hva som var galt, så rope han mens tårene sprutet - helt rød i ansiktet: "IKKE se på tissen min, du fåj ikke se føj den er like stoj som pappa sin!" 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 11. februar 2013 #611 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Sto på Vero Moda ista, og jeg tenkte bare "herreguuuuud". Hun hadde med seg to unger, eldstejenta var kanskje 5-6 år og veeeldig utålmodig. Hun satte seg ned på gulvet og sa "åååååååååh, hun dama er så treeeeeeeeeeeeig". Moren bare smilte. Så fortsetter jenta og regelrett HYLER "kan hun ikke bare kjappe seg daaa? Hun er skikkelig irriterende mamma. Ikke snakk med henne". Hadde det vært min unge hadde jeg blitt veldig flau, men det så ikke ut som moren brydde seg.. Endret 11. februar 2013 av Adegami 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2013 #612 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg husker det enda, for jeg var vel såppas som 6 år eller noe. Vi var i den lokale matbutikken, hvor det hang kondomer ved kassa, og jeg visste ikke hva det var. Tar en pakke og spør høyt: "Hva er egentlig dette her fornoe?" mamma svarer: "Nei, du det er ikke noe å bry seg med" Jeg fortsetter høylytt i køa: "Jeg har sett noe reklame av det på TV, men jeg skjønner bare ikke helt hva det er! Hva er det?!" Så tar mamma og hvisker til meg: "Det er slik som menn bruker når de har sex med damer". Det husker jeg var veldig flaut, og jeg la pakka med kondomer raskt tilbake, sikkert minst like flaut for min mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. februar 2013 #613 Del Skrevet 12. februar 2013 Da jeg var 3-4 år og kjørte buss med mamma igjennom Oslo (er fra landet litt utenfor selv så hadde ikke vært alt for mye i Oslo fra før) hadde jeg reist meg opp i midtgangen og ropt "Se Mamma, PIKKER, masse PIKKER!" mens jeg pekte ut av vinduet. Masse rushtrafikk-passasjerer som våkna litt da ja. Jeg hadde sett trikken nemlig! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #614 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg var på besøk hos en venninne med vennegjengen, og mens vi sitter og drikker øl og prater kommer jenta hennes på 2 år løpende inn med en svær, rosa dildo som beveget seg og spør høyt: "Mamma, hva er dette for noe?!" Nekta å gi den fra seg gjorde hun også. Den historien er en klassiker per dags dato! Samme ungen var også, noen år senere, veldig glad i å lese og dessuten veldig flink i nettopp det, og en dag hadde moren latt pc'en stå fremme med en samtale mellom hennes daværende kjæreste oppe. Jenta hadde slukt alt som stod, før hun hadde løpt inn til moren og i dypt alvor minnet henne på at det faktisk er en R i ordet 'prikken'! Anonym poster: dfb3e86ecb359fd7dbc34b91eca3e011 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 13. februar 2013 #615 Del Skrevet 13. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 13. februar 2013 #616 Del Skrevet 13. februar 2013 En unge spurte meg om jeg var gravid på jobben en gang. Det var jeg altså ikke. Og selv om det kanskje ikke er et smigrende spørsmål, så tok jeg det pent. Foreldrene ble forferdelig flaue og fikk det travelt med å betale for det de skulle ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 13. februar 2013 #617 Del Skrevet 13. februar 2013 Vi var hos frisøren nettopp. Frisøren var en ung dame og litt stressa. Så hun pratet i ett sett med sønnen min. Han svarte han så godt han kunne. Samtalen gikk i om han hadde DS og playstation og hvilke spill som var kulest osv. Så sier frisøren at dere kan jo bare kjøpe flere spill.... hvorpå sønnen min svarer; Nei vi kan ikke kjøpe flere spill fordi mammaen min er fattig. Frisøren ble litt satt ut og så på meg, men sønnen min gjentok han; du skjønner mammaen min er fattig hun, hun har ikke penger i lommeboka hun har bare kort. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #618 Del Skrevet 13. februar 2013 Er det bare jeg som tror noen av disse historiene er oppdiktet? Det er helt sikkert flere oppdiktede historier her, eller de er "stjålet" fra andre. Disse er imidlertid garantert sanne og selvopplevde. De fleste er avgjort mer søte/morsomme enn egentlig pinlige (jeg tar dem anonymt da noen kan kjenne seg igjen): Jeg har to halvbrødre som er en god del år yngre enn meg. Da den eldste var rundt 7 år gammel, hadde han hørt en del snakk om homofili. En dag vi var på tettstedet ved hytta, sa han høyt til meg: - En gutt i klassen min blir mobbet bare fordi han er homofil. Jeg forklarte ham på en skånsom måte hva homofili var (ingen grunn til å gå i detalj). Da ble han stille noen sekunder før han sa: - Han er visst ikke homofil likevel. Noen år senere var begge småbrødrene hekta på tegnefilmserien Transformers. Jeg stod og så på sammen med dem i noen minutter før jeg spurte hva som var forskjellen på heltene og skurkene. Yngstemann, som da må ha vært rundt 6, hadde svaret klart: - Heltene slåss mot skurkene, og heltene vinner! Strålende forklart etter min mening! Jeg tok siviltjenesten på en spesialskole og jobbet i en temmelig tung klasse der læreren og jeg hadde ansvaret for tre elever. Jenta i klassen, la oss kalle henne Linda, var mentalt på treårsstadiet, men også helt skjønn. Når jeg dyttet henne på husken, kunne hun si: - Jeg er glad i deg, jeg, Xyz (navnet mitt). Jeg elsker deg, jeg, Xyz. En dag begynte hun å snurre rundt og rundt på gulvet mens hun sa: - Hjelp! Jeg mister ballongsen! Til slutt den eneste som virkelig kan klassifiseres som pinlig, med den samme jenta i hovedrollen: Vi hadde med klassen ut i Oslo for at elevene skulle få sosial trening. Vi gikk på et konditori og bestilte litt mat, brus til barna og kaffe til de voksne. Rett før vi skal gå igjen, ser jeg at Linda nesten ikke har rørt brusen sin. Jeg er tørst, så jeg spør Linda om det er greit at jeg tar noen slurker. Da jeg ikke får noe svar der, spør jeg læreren isteden. Jeg får klarsignal og begynner å drikke, men det skulle jeg ikke ha gjort, for da smeller det umiddelbart fra Linda: - Han tar brusen min! Sleiping! Vi fikk mange rare blikk da, men læreren og jeg kunne ikke annet enn å knekke sammen i latter. Anonym poster: 036ac9556da60ebb11ebd9f1b4195e92 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_pilot Skrevet 17. februar 2013 #619 Del Skrevet 17. februar 2013 Denne skjedde med meg. Stod i garderoben på treningssenteret og skiftet. Så var naken på overkroppen og på ryggen har jeg en stor tatovering. Står en liten gutt med mammaen sin,de har tydeligvis vært å badet(svømmebasseng på treningssenteret). Ser i øyekroken at gutten stirrer veldig på ryggen min, før han utbryter VELDIG høyt til mammaen sin: HVORFOR FÅR HUN DAMEN LOV TIL Å TEGNE PÅ SEG,MENS JEG IKKE FÅR!!! lo så kraftig at jeg grein og måtte sitte meg ned på benken. Gutten syntes tydeligvis at det var veldig urettferdig 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #620 Del Skrevet 20. februar 2013 Uff, jeg husker jeg var kanskje 5-6 år gammel. Min mor og jeg hadde ligget i sengen å tullet, hvor jeg da hadde sleika henne i hele ansiktet for å plage. Senere på formiddagen var det en tur i kirken, hvor jeg satt meg ned foran bena på henne og sier " mamma, kan jeg slikke deg?" mamma ble sprutrød å tok meg med hjem ASAP. Anonym poster: 853afce6dd7e631333ee5788c72b1d4b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå