Gå til innhold

Muslimer - krapyler?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Ikke bare mulimer, men de fleste religiøse re krapyle og til hinder for fred og utvikling. Forøvrig gadd jeg ikke sjekke linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste og bære.

Helt sprø. Var dette studenter? Tildragelsen var jo ved et universitet, var det ikke? Og de fleste av dem så ut som om de var i rett alder for å være studenter. Dere vet, slike som koster staten en liten formue hvert år, og som får i gave en enestående anledning til å utvikle hjernen sin og tenkeevnen. Kunnskaper. Del i Vestens kulturarv. Ytringsfriheten og demokratiet, likhet for loven, adgang til utdanning og diskurs. Var det disse som stod og hylte i benkeradene? Så bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bak skyen er himmelen som kjent blå. Her fikk muslimene anledning til å vise sitt sanne jeg. De jubler over at de klarte å stoppe Vilks foredrag, men dem som ender opp med et egg i trynet, det er jo dem. Det er bra at Vilks gjorde dette foredraget, og det er bra at de fikk denne anledningen til å vise akkurat hva de står for, disse menneskene. Det er bra for dem som bekymrer seg for muslimsk ekstremisme, at de kan henvise til sånne saker som denne. Anskuelsesundervisning. Dette er som barndommens turer i zoologisk hage sammen med frøken. Vi får se hvordan dyra ter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant enda en

Vilks goes viral....

Om det noen gang var noen som ikke har sett Vilks rundkjøringshund, så kommer de til å få se den nå. Om de ikke bor under en stein, da. Eller i Abu Dhabi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille , og idiotisk å se de tullingene stå der å skrike at de måtte jo ha lov å angripe for filmen ble jo ikke stoppa når de sa det !

Men som andre har sagt her , greit at de viser hva de er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigsrett

Vilks goes viral....

Om det noen gang var noen som ikke har sett Vilks rundkjøringshund, så kommer de til å få se den nå. Om de ikke bor under en stein, da. Eller i Abu Dhabi.

Jonas Gahr Støre,Jens Stoltenberg,Erik Solheim og andre ledende politikere vil etter hvert bli stilt for krigsrett for å ha sluppet løs denne djevelskapen på nordmenn. For krig MÅ dette ende med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rik kapitalist

Jonas Gahr Støre,Jens Stoltenberg,Erik Solheim og andre ledende politikere vil etter hvert bli stilt for krigsrett for å ha sluppet løs denne djevelskapen på nordmenn. For krig MÅ dette ende med.

Det skjer nok ikke. De vil gjøre som jeg - flytte ut når boblen sprekker.

Og vet du hva, det bryr meg midt bak hvilke problemer arbeiderklassen får. Dere har stemt mot fornuftige samfunnsendringer i år etter år, og det gleder meg at dette antiintellektuelle og antikapitalistiske landet vil gå til helvete.

Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Fant enda en

Q:For, or against it?

A:For it..

*Grøss*

Glad jeg har varm kaffe, jeg ble litt kald nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man trenger ikke mer enn et par YouTube-videoer for å vite hvordan 1.2 milliarder mennesker tenker og fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nedfall

Ja, man trenger ikke mer enn et par YouTube-videoer for å vite hvordan 1.2 milliarder mennesker tenker og fungerer.

Hva tenker du om diskusjonen rundt Lars Vilks da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, man trenger ikke mer enn et par YouTube-videoer for å vite hvordan 1.2 milliarder mennesker tenker og fungerer.

Ja, løp inn i fornektelsestilstand.

Det mest interessante med videoene er hvordan ingen av de andre muslimene forholder seg når de mest ekstreme tyr til vold eller oppildner til vold. De er totalt passive. Akkurat som muslimer over hele resten av verden.

Hvor mange muslimer stilte opp da LIM (Liberale Muslimer) demonstrerte? Ni stykker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man trenger ikke mer enn et par YouTube-videoer for å vite hvordan 1.2 milliarder mennesker tenker og fungerer.

Jeg synes det er urovekkende at man faktisk kan fylle et universitetsauditorium med slike tullinger i et av verdens mest liberale land. Jeg antar at disse var studenter ved universitetet, og over gjennomsnittet opplyst ettersom de tar seg bryet med å ta høyere utdanning.

Er det ikke en tankevekker at indrejustis er omtrent fraværende innen det muslimske miljøet, tilogmed i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest heihen

Til politiet: "Det er vårt land også", "Vi betaler skatt" "Hvorfor stopper dere ikke filmen når vi sier det".

Ja, bare de når en kritisk masse så skal vi se at muslimer får stoppet en filmvisning av to menn kysse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor mange muslimer stilte opp da LIM (Liberale Muslimer) demonstrerte? Ni stykker...

Samtidig gikk 1000 -tusen- drosjesjåfører i Oslo til ulovlig streik pga. at Dagbladet viste en tegning.

Muslimer kommer aldri til å stille opp for noen andre enn seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man trenger ikke mer enn et par YouTube-videoer for å vite hvordan 1.2 milliarder mennesker tenker og fungerer.

Det var vel mer snakk om hvordan muslimer svarer på kritikk av Islam .

Klart det er noen som ikke reagerer slik, men reagerer de i det hele tatt ?

Kommer de f.eks med motreaksjoner mot slike reaksjoner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til politiet: "Det er vårt land også", "Vi betaler skatt" "Hvorfor stopper dere ikke filmen når vi sier det".

Ja, bare de når en kritisk masse så skal vi se at muslimer får stoppet en filmvisning av to menn kysse.

ikke mye Brokeback Mountain da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...