Gå til innhold

Kjedelige, selvopptatte norske kvinner


Toogood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nanette

Kvinnelige venninner, en plonasme, eller har du også mannhaftige venninner?

Unnskyld, kunne ikke dy meg :ler:

:ler:

Ja, der ble det litt smør på flesk, men jeg "oversatte" teksten til ts for å vise hvor dumt det der egentlig hørtes ut. All den klaginga på oss norske kvinner, ja da kan jeg godt snu teksten til å dreie seg om klaging på norske menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ikke skjære alle over en kam, BM... Dette har vi snakket om før. :streng:

Å det kan du være trygg på at jeg ikke gjør! eg skjærer over mange kammer :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Norslke kvinner er såpass egosentriske og overfladiske at de ikke er verdt asfalten de går på en gang.

Du forstår at ingen vil være sammen med en bitter mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du forstår at ingen vil være sammen med en bitter mann?

Det ville ingen før heller. Forøvrig er det mer respekt av svar som ikke er anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det ville ingen før heller. Forøvrig er det mer respekt av svar som ikke er anonyme.

Kanskje du ikke er en mann man ikke gidder å bruke energi på å sette seg i respekt av da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26

Det er norske kvinner også. Dermed så blir menn en pariakaste. Det er ikke til å stikke under en stol at kvinner er lykkeligere med penger enn med menn.

Er ikke rart om alle menn har dine holdninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Er ikke rart om alle menn har dine holdninger...

Du mener å tilby ting som kjærlighet, lojalitet, samtaler, humor, dele oppturer og nedturer og slik? Nei, det er riktig det. Ting kvinner ikke trenger å få fra en mann alt i sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM, gjetter sterkt at du har vært borti feil kvinner.

Det finnes kålhoder av begge kjønn.. men det finnes også gode eksemplarer av begge kjønn også.

Det vi lærer etterhvert er å la kålhodene ligge, for å heller gå på gulerotjakt! :lur:

Nå følte jeg meg nesten litt bondsk og filosofisk samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men for å snu på situasjonen ang de mennene som velger damer fra Asia eller Øst-Europa, dem man ser på gata - og er det utseende man ser først (førsteinntrykket), og de mennene ser jo så utrolig kjedelige ut, at jeg kan forstå at de må lansgt ut av landet for å få seg dame...

Og vil man ha en dame som er føyelige i absolutt alt, så må man kanskje hente seg ei.

Det positive er jo at alle menn kan jo få seg et kvinnfolk (bare man har penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

BM, gjetter sterkt at du har vært borti feil kvinner.

Det finnes kålhoder av begge kjønn.. men det finnes også gode eksemplarer av begge kjønn også.

Det vi lærer etterhvert er å la kålhodene ligge, for å heller gå på gulerotjakt! :lur:

Nå følte jeg meg nesten litt bondsk og filosofisk samtidig.

Det er vel strengt tatt opplest og vedtatt her inne mang en gang :cool:

Gulrøtter er da strengt tatt tilpasset kvinner og homofile menn? :sjenert:

Jeg vil heller på melonjakt :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Men for å snu på situasjonen ang de mennene som velger damer fra Asia eller Øst-Europa, dem man ser på gata - og er det utseende man ser først (førsteinntrykket), og de mennene ser jo så utrolig kjedelige ut, at jeg kan forstå at de må lansgt ut av landet for å få seg dame...

Og vil man ha en dame som er føyelige i absolutt alt, så må man kanskje hente seg ei.

Det positive er jo at alle menn kan jo få seg et kvinnfolk (bare man har penger)

Det er sannere enn hva du trodde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men for å snu på situasjonen ang de mennene som velger damer fra Asia eller Øst-Europa, dem man ser på gata - og er det utseende man ser først (førsteinntrykket), og de mennene ser jo så utrolig kjedelige ut, at jeg kan forstå at de må lansgt ut av landet for å få seg dame...

Og vil man ha en dame som er føyelige i absolutt alt, så må man kanskje hente seg ei.

Det positive er jo at alle menn kan jo få seg et kvinnfolk (bare man har penger)

Det stemmer, i de tilfellene jeg har sett kjekke og populære menn sammen med asiatiske damer har det visst jeg så være asiatiske damer som er født og oppvokst i Norge. Har aldri sett en som kan velge og vrake her dra ned dit for å finne seg noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Det stemmer, i de tilfellene jeg har sett kjekke og populære menn sammen med asiatiske damer har det visst jeg så være asiatiske damer som er født og oppvokst i Norge. Har aldri sett en som kan velge og vrake her dra ned dit for å finne seg noen.

Det er kanskje 1% av norske menn som kan vrake og velge. Og 75% av alle norske kvinner kan vrake og velge. Det er få norske single menn som er single frivillig. Mens de fleste single kvinenr er nettopp single frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har menn ammet ved hjelp av plastflasker, dvs hvor lenge har barn ikke blitt ammet direkte ifra mors(en kvinnes) bryst.

Det er ikke slik at absolutt alle barn ble ammet av sin mor før i tiden heller! Ammer var i utstrakt bruk, mest innen overklassen, men også hos familier hvor barnets mor av en eller annen grunn ikke kunne amme.

Hadde man ikke tilgang til en amme, drakk barnet geite/ku-melk fra kopp. Man var selvfølgelig klar over at dette ikke var det beste for barnet, men man setter selvfølgelig inn ressurser på å berge det fordi!

At menn nå bidrar på hjemmefronten ved å mate barnet sitt med flaske bør vel sees på som et privilegium for mannen? Enten flaska inneholder utpumpa morsmelk, eller morsmelkerstatning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvorfor har norske kvinner blitt så uinteressante? Det er mange av oss menn som begynner å få store problemer med å ser for seg et langvarig forhold med en norsk jente.

På den annen side har vi kvinner fra Øst-Europa, hvor jeg ofte reiser i yrkessammenheng. Jevnt over har kvinner i f.eks. Russland eller Ukraina høyere utdannelse, de er beleste og intelligente, de er fysisk sunnere, de verken røyker eller drikker, de har mer tradisjonelle verdier, de fremstår mye mer feminine for meg som mann, de er statistisk sett sjelden utro, de er mer åndelige og mindre materalistiske, og de virker mye lykkeligere enn norske kvinner.

Ts...

Jeg er en 100% norsk kvinne, med veldig langt hår, feminint kledd, alltid i høye hæler,etc..kan ikke se å falle inn under noen av karikaturene du skildrer av en NORSK kvinne hverken i utseendet eller personlighet..

Den dagen Norske menn begynner å oppføre seg som gentlemen og ta vare på sine kvinner så skal du se at norske kvinner også får rom til å vise sin femininitet, det skader ikke å gi komplimanger, det skader ikke å åpne dører, det skader ikke å verdsette femininitet i hverdagen.

Norske menn syter og klager, blir svakere og svakere, og mindre og mindre attraktiv, så fei foran egen dør du TS!

som du sikkert skjønner er min mann absolutt ikke Norsk, og takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Ts...

Jeg er en 100% norsk kvinne, med veldig langt hår, feminint kledd, alltid i høye hæler,etc..kan ikke se å falle inn under noen av karikaturene du skildrer av en NORSK kvinne hverken i utseendet eller personlighet..

Den dagen Norske menn begynner å oppføre seg som gentlemen og ta vare på sine kvinner så skal du se at norske kvinner også får rom til å vise sin femininitet, det skader ikke å gi komplimanger, det skader ikke å åpne dører, det skader ikke å verdsette femininitet i hverdagen.

Norske menn syter og klager, blir svakere og svakere, og mindre og mindre attraktiv, så fei foran egen dør du TS!

som du sikkert skjønner er min mann absolutt ikke Norsk, og takk for det!

:skratte: Jah... En vinner i alle fall ikke noe på dette... Tro meg. Dette har tidligere blitt praktisert til fingerspissene. TIDLIGERE! Så utakknemlige og kyniske norske kvinner er så vet en nå at norske kvinner ikke fortjener denne oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

:skratte: Jah... En vinner i alle fall ikke noe på dette... Tro meg. Dette har tidligere blitt praktisert til fingerspissene. TIDLIGERE! Så utakknemlige og kyniske norske kvinner er så vet en nå at norske kvinner ikke fortjener denne oppmerksomheten.

Brutal mann....så pga at du tidligere har møtt på noen kyniske selvsentrerte kvinner, så skal du legge deg til en negativ oppførsel selv...

Gjør du det, så lykkes du ikke.

Ja MANGE kvinner er kyniske norske og utenlandske, dette vet kvinner mer om enn menn, da kvinner er kvinners verste fiende, MEN skift jaktmark du brutal mann, så kommer du nok til å møte på noen ukyniske kvinner, vi finnes også som nordmenn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Du mener å tilby ting som kjærlighet, lojalitet, samtaler, humor, dele oppturer og nedturer og slik? Nei, det er riktig det. Ting kvinner ikke trenger å få fra en mann alt i sammen.

jeg trenger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Kvinner vil ha menn med ambisjoner. Ambisjoner er det samme som penger. Hvem var overflatiske sa vi? En tiung er sikkert. Norske kvinner higer etter "sex og singelliv" livet.

Ambisjoner er ikke det samme som penger. Dessuten hva tror du russiske og thailandske kvinner vi ha? De gifter seg med gamle norske griser utelukkende for pengene sin skyld. DE er golddiggere de. Norskje jenter har i det minste egne jobber og tjener egne penger, i motsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...