Gå til innhold

Kjedelige, selvopptatte norske kvinner


Toogood

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Dette er nok bare enda en som har lyst til å vræle ut av sin misnøye mot norske damer generelt kontra de østeuropeiske damenes fortreffelighet. Det høye sosiale sjiktet forekommer kanskje bare inni sitt eget hode, for ute i det virkelige livet burde det ikke være umulig å få seg en dame fra samme sjikt som en selv.

Men det er ikke til å komme fra at det finnes både feite, kjedelige, selvopptatte folk av begge kjønn, men ute i livet så ser jeg daglig mange flotte eksemplarer og treningssenteret mitt er fullt av folk som trener jevnlig. Burde ikke være en umulig oppgave å finne seg en likesinnet dame eller mann etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidssone

Jeg skjønner ikke helt problemet. Er det ikke bare å finne seg en dame som har det en trenger, uansett hvilket land hun kommer fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Jeg skjønner ikke helt problemet. Er det ikke bare å finne seg en dame som har det en trenger, uansett hvilket land hun kommer fra?

Ja, det burde ikke være verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså:

Hvilke egenskaper skal en kvinne ha da, TS?

For at hun skal være attraktiv for en "High-achiever" som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg skjønner ikke helt problemet. Er det ikke bare å finne seg en dame som har det en trenger, uansett hvilket land hun kommer fra?

Enig med deg! Smaken er som baken, noen tenner på irer/canadiere og latinos sånn som meg (oh yeah!) mens andre foretrekker nordmenn. Syns vel det er både og med både kvinnfolk og mannfolk her i Norge. Utseendemessig syns jeg generelt norske jenter ser bra ut, og de som syns vi er kjedelig og selvopptatte får bare kjøpe seg en utenlandsk dame som gjør alt for å please husbonden.. Tror det blir vanskelig å finne i Norge så lykke til med det ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

jeg tror at menn som har så sterkt behov for å hakke på norske damer og opphøye thai JENTER (beklager, men jeg syns de ser ut som små jentunger selv om de er langt over førti, og jeg får liksom assosiasjoner til pedofili med en gang jeg ser en gammel gris gå sammen med ei som ser ut som om hun kunne vært dattera), er menn som ikke har mulighet til å få seg en norsk kjæreste. alle menn kan dra til thailand og ta med seg ei dame hjem, fordi de i de fleste tilfeller blir med. ikke fordi de har så jævla lyst, men fordi det er en av de få sjangsene de har til å kunne forsørge familien sin og få en god økonomi. Hadde de hatt de samme levekårene som oss, så hadde de også vært like kjedelige og selvopptatte som du påstår at vi norske kvinner er.

Det finnes selvsagt unntak, men jeg velger å tro at det er slik som dette i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg vil gjerne legge inn et lite hjertesukk. Flere ganger har jeg og mine mannlige venner snakket om norske kvinner, og om hvordan de ser ut til å utvikle seg. Vi finner den jevne norske kvinne enormt lite interessant. Hun virker mest opptatt av siste realityshow eller Sex og Slyngelliv, og hun har et altfor stort alkoholinntak. Hun er også overvektig, lat og som ofte tatovert/piercet, noe mange menn faktisk synes er frastøtende, selv om de kanskje sier noe annet for ikke å fornærme.

Hvorfor har norske kvinner blitt så uinteressante? Det er mange av oss menn som begynner å få store problemer med å ser for seg et langvarig forhold med en norsk jente. Og vi som mener dette, er ikke tapere med kulemage, tvert imot. Dette har jeg hørt fra "high-achievers", dvs vellykkede, veltrente, oppegående menn som har høye krav til seg selv her i livet. Kanskje nettopp disse høye kravene er grunnen til at det ofte er denne typen menn som har problemer med å respektere norske kvinner?

Jeg vil tørre å påstå at man ikke er oppegående om man sliter med å respektere halve norges befolkning - bare en mening.

I mitt yrke har jeg ofte inne disse kvinnene som pasienter. De virker dønn ulykkelige og er ofte snakket ut i et mentalt, egosentrisk uføre av sine venninner. De virker ureflekterte og har på en måte hodet stukket i jorden for mange år siden.

På den annen side har vi kvinner fra Øst-Europa, hvor jeg ofte reiser i yrkessammenheng. Jevnt over har kvinner i f.eks. Russland eller Ukraina høyere utdannelse, de er beleste og intelligente, de er fysisk sunnere, de verken røyker eller drikker, de har mer tradisjonelle verdier, de fremstår mye mer feminine for meg som mann, de er statistisk sett sjelden utro, de er mer åndelige og mindre materalistiske, og de virker mye lykkeligere enn norske kvinner.

Har du noen kilder på at Øst-Europeere er høyere utdannet enn nordmenn? Siden utdannelse er dyrt der, og ikke gratis som i Norge, så tviler jeg sterkt på den påstanden.

Jeg bor i Øst-Europa og får hele tiden høre fra menneskene her at de oppfatter nordmenn kjernesunne og veltrente. Ser man seg blind på eget land, kanskje?

I påstanden om at Øst-Europeere ikke drikker eller røyker tar du grundig feil.

Hva mener du med tradisjonelle verdier? Kvinner steller hjemmet, mannen tjener penga? Norge er et av verdens mest likestilte land, så om det er slike holdninger du mener, så vil du nok ikke finne det i Norge, nei.

Jeg er ingen tilhenger av postordrebruder, akkurat som jeg ikke er tilhenger av at norske jenter drar til landene rundt Middelhavet for å ha seg med de innfødte der, men jeg kan ikke la være å observere at norske kvinner begynner å bli så lite attraktive pga sine personlige egenskaper og sin (u)moral, at det er forståelig at menn finner kjærligheten i f.eks. Øst-Europa.

Jeg vet jeg generaliserer nå, men innenfor samfunnspsykologien utfører man jo statistiske undersøkelser som understøtter mye av dette. Jeg sier for øvrig ikke at norske menn er så fantastiske, men en del av dem har åpenbart så mye å tilby at de burde tilby det til en kvinne som kan verdsette dem.

Kan du linke til desse samfunnspsykologiske undersøkelsene som sier at norske kvinner er latere, tykkere, mer ulykkelig og mer selvopptatte enn Øst-Europeere?

Det kommer nok mange indignerte svar på denne teksten. Hvilket understøtter et av mine poeng over.

Petitio principii - dårlig argumentasjonsteknikk fra en akademiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne legge inn et lite hjertesukk. Flere ganger har jeg og mine mannlige venner snakket om norske kvinner, og om hvordan de ser ut til å utvikle seg. Vi finner den jevne norske kvinne enormt lite interessant. Hun virker mest opptatt av siste realityshow eller Sex og Slyngelliv, og hun har et altfor stort alkoholinntak. Hun er også overvektig, lat og som ofte tatovert/piercet, noe mange menn faktisk synes er frastøtende, selv om de kanskje sier noe annet for ikke å fornærme.

Hvorfor har norske kvinner blitt så uinteressante? Det er mange av oss menn som begynner å få store problemer med å ser for seg et langvarig forhold med en norsk jente. Og vi som mener dette, er ikke tapere med kulemage, tvert imot. Dette har jeg hørt fra "high-achievers", dvs vellykkede, veltrente, oppegående menn som har høye krav til seg selv her i livet. Kanskje nettopp disse høye kravene er grunnen til at det ofte er denne typen menn som har problemer med å respektere norske kvinner?

I mitt yrke har jeg ofte inne disse kvinnene som pasienter. De virker dønn ulykkelige og er ofte snakket ut i et mentalt, egosentrisk uføre av sine venninner. De virker ureflekterte og har på en måte hodet stukket i jorden for mange år siden.

På den annen side har vi kvinner fra Øst-Europa, hvor jeg ofte reiser i yrkessammenheng. Jevnt over har kvinner i f.eks. Russland eller Ukraina høyere utdannelse, de er beleste og intelligente, de er fysisk sunnere, de verken røyker eller drikker, de har mer tradisjonelle verdier, de fremstår mye mer feminine for meg som mann, de er statistisk sett sjelden utro, de er mer åndelige og mindre materalistiske, og de virker mye lykkeligere enn norske kvinner.

Jeg er ingen tilhenger av postordrebruder, akkurat som jeg ikke er tilhenger av at norske jenter drar til landene rundt Middelhavet for å ha seg med de innfødte der, men jeg kan ikke la være å observere at norske kvinner begynner å bli så lite attraktive pga sine personlige egenskaper og sin (u)moral, at det er forståelig at menn finner kjærligheten i f.eks. Øst-Europa.

Jeg vet jeg generaliserer nå, men innenfor samfunnspsykologien utfører man jo statistiske undersøkelser som understøtter mye av dette. Jeg sier for øvrig ikke at norske menn er så fantastiske, men en del av dem har åpenbart så mye å tilby at de burde tilby det til en kvinne som kan verdsette dem.

Det kommer nok mange indignerte svar på denne teksten. Hvilket understøtter et av mine poeng over.

Eg vil påstå at det finnes like mange uinterresange menn som kvinner, men eg kjenner meg samtidig igjen i situasjonen. Eg føler at mange damer eg møter gir lite av seg selv og er kjedelige. Samtidig så må en innse at dersom en dame ikkje har noe interesse i deg så vil hun ikkje gjøre noe effort for å bli bedre kjent med deg/være interresang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Naturligvis er jeg som singel kvinne selvopptatt. Jeg har bare meg selv og mitt å være opptatt av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at menn søker til andre land for å skaffe seg dame er ofte byttehandling... dama ønsker seg bort fra trange små kår til et rikt land..mannen vil ha ei underdanig jente og har illusjoner om at dette er ensbetydende med lykke..virker kanskje for noen. På siden av tråden ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vil vi norske kvinner ha menn som ikke takler vår selvstendighet og at vi liker en dram i ny og ne?

De unner seg det jo selv, hva er det med dobbelstandarden? Hyklere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må se litt på norge rent historisk her; Norge har lenge, LENGE vært et land som har vært veldig jordnært og hardtarbeidende. Det har ikke vært mye rom for jåleri, selvhøytidelighet eller luksus.. dette fordi norge som land har vært uselvstendig i mange herrens år. Og jeg kan tenke meg sånn i farta at vi som folk kan lide av en viss mengde mindreverdighetskompleks. Det er f.eks fortsatt en del jantelov i live her i landet, hvor alle skal være like og like folkelige. Kvinnens rolle har lenge vært å ta seg av hus og familie, til dels skapte også dette en del sterke kvinner enkelte steder i landet på den tiden, da det var harde kår, lite mat og stygge forhold (værforhold og ellers, husk fisk var hovedlivnæring hvilket betød at mannen var borte lang tid i strekk) og de ble altså nødt til å være en smule hardføre 0g jordnære.

Med dette som bakgrunn kan jeg tenke meg at det har vokst frem flere tendenser i det hyperkjappt utviklende norge, som plutselig for knappe 30-40 år siden ble velstående ute av det blå og plutselig hadde mulighet til å yppe seg litt.

Mange påpeker at norske kvinner har blitt kravstore, samtidig som de utviser en total forvirring (de vet ikke hva de vil ha). Kan dette være en konflikt mellom den gamle norske kulturen, i konflikt med internasjonal påvirkning? Samt da et utrykk for mindreverdighetskomplekset nordmenn ofte besitter?

Kan være at norske kvinner er usikre på sin rolle i samfunnet.. hvem de er.. og hva deres identitet er etter den feministiske bølge.. og at denne utviklingen har skjedd for fort, og har ført til en umiddelbart usunn ubalanse i samfunnet.

Jeg får ihvertfall feelingen på at nordmenn er litt småforvirret akkurat nå.

Den satt. Helt enig. Tror det er mange som ikke tenker eller tar hensyn til norges historie og bakgunn når de sitter og dømmer sine egne landsmenn og kvinner. Vi er resultat av vår egen oppvekst som andre påpekte over, og hvorfor skal vi plutsleig bli et annet folk.

Dessuten så består nå dette landet av folk av alle slag av begge kjønn. Kan da finne plenty av menn i dette landet som ikke akkurat tiltaler meg, men det betyr ikke at jeg går rundt og påstår at alle menn er sånn og sånn. Faktisk så synes jeg vi har mange fine eduelige folk her, sammenlignet med andre land er vi ikke noe verre.

Det blir med en gang problemer med folk som absolutt skal genrealisere. Man ser det man vil se, enkelt og greit.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så oppgitt av å lese sånne tråder! Alle norske kvinner er selvfølgelig utrolig bitre, har Sex og singelliv som religion, og evner ikke å ha samtaler om andre temaer. Hvis ditt inntrykk av norske kvinner virkelig er så unyansert (jeg skjønner at det antakeligvis er satt på spissen, men likevel), tror jeg du og dine likesinnede bør se nærmere på HVILKE MILJØER dere befinner dere i, og hvilke jenter/kvinner dere sjekker opp.

Jeg holder selv på med høyere utdanning, og samtlige av mine venninner er både vakre, velutdannede og oppegående! Ja, vi kan ta en tur på byen, men du kan like gjerne finne oss på en konsert, et litteraturarrangement eller filmkveld. Den verste tenåringsfylla er vi over for lengst, og når jeg snakker med de fleste på min alder har jeg inntrykk av at mange tenker sånn. I alle fall de av oss som er etablert med kjæreste, og som tar studiene seriøst.

Har selv et utenlandsk utseende, liker å kle meg feminint, og er veldig opptatt av moter. Sånn blir det lett når man har jobbet som journalist for diverse dameblader. Hadde du tilfeldigvis møtt meg på en fest, hadde nok fordømmelsen begynt der, kan jeg tenke meg. Mange mannfolk sperrer opp øynene når jeg forteller at jo, jeg skriver motesaker, men det jeg liker aller best er å jobbe med mer omfattende reportasjeprosjekter. Jeg synes også det er latterlig at så mange menn er misfornøyde med kvaliteten på norske kvinner. Rundt om i verden er norske jenter beryktet for å være pene. Og ikke kom hit å si at jeg er hårsår, jeg ser som sagt meget utenlandsk ut. ;-) Utdanningsnivået er i tillegg høyt, det vil jo tilsi at de aller fleste kvinner har interesser utenom klær, interiør og alt du nevner.

Du kan jo sammenligne disse feminine, øst-europeiske jentene med norske kvinner. For det første, hvor mange satser på, og fullfører høyere utdanning? Her i Norge har de fleste en viss kulturell kapital, kan du si det samme om dem? Mange menn får østeuropeiske jenter til å høres ut som en drøm, men det tror jeg handler like mye om personlige ønsker som reelle fakta. Jada, du finner garantert en pen, feminin, utdannet lege som har kulturelle interesser i Øst-Europa, men det gjør du da vitterlig her også. Men nå er det jo gjerne sånn at jenter som har utdanning, sitter godt i det økonomisk, og gjør det greit på sjekkemarkedet stiller visse krav. Jeg skal ikke påberope meg å være superfantastisk, men jeg vet av erfaring at jeg kan sikte høyt, så jeg gjør det.

Med dette mener jeg ikke at en fyr må sitte godt i det økonomisk. Men for meg er ambisjoner viktig, på samme måte som andre vil ha en sporty, kulturell interessert eller religiøs type. Det som slår meg, er at mange jenter som føler at de har muligheter, er klar over dette. Selv gidder jeg ikke date mannfolk jeg ikke har interesse av. Det samme gjelder mange av venninnene mine. De jentene jeg kjenner som er mer usikre på seg selv, og kanskje ikke har samme klare tanker om hva de vil her i livet, velger ofte annerledes. Jeg har for eksempel noen bekjente som stadig dater mannfolk som dropper dem etter 3-4 måneder. Jeg tror det har mye med selvfølelse å gjøre. Hvis man er sikker på seg selv, er det lettere å velge bort det som ikke er bra, og å satse på det som er noe. Dette blir selvfølgelig generaliseringer fra min side også, men jeg tror ofte at mannfolk som klager over at de ikke finner bra kvinnfolk mangler noe selv.

Som sagt, jeg har mange superflotte venninner, og de passer ikke inn i noen av båsene du skisserer her. Av den grunn er de selvfølgelig ute etter en mann som er oppegående, har et mål her i livet, og som ser ganske bra ut. Krav og forventninger går begge veier, bare synd at visse mannfolk ikke forstår det. For det er jo selvfølgelig sånn at dere kan stille masse krav, men med en gang jentene gjør det, da er de overfladiske, bitchy og superfeministiske. Believe it or not, men det er en myte! Selv er jeg supertradisjonell og konservativ av meg. Men du antar garantert at jeg er blodrød og feminist på bakgrunn av dette innlegget, vil jeg tro. ;)

Endret av Vanya
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Når jeg leser slike tråder så blir jeg stadig vekk forundret over hvor mange her i landet som faktisk finner seg en kjæreste, for ut fra ts sitt innlegg så burde det være bort i mot umulig!

Når det er sagt, hvem bryr seg? Kanskje den jevne norske jente er slik som ts beskriver, spiller det noen rolle så lenge den jevne norske mann tydeligvis synes det er helt greit? Det er jo tross alt ikke som om alle her i landet er single...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] De jentene jeg kjenner som er mer usikre på seg selv, og kanskje ikke har samme klare tanker om hva de vil her i livet, velger ofte annerledes. Jeg har for eksempel noen bekjente som stadig dater mannfolk som dropper dem etter 3-4 måneder. Jeg tror det har mye med selvfølelse å gjøre. [...]

Jatta, jatta. Klart de finner seg feil type menn gang etter gang... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Enten så har du hatt uflaks med kvinner eller lett på feil plass. De aller fleste jeg kjenner er stikk motsatt av det du nevnte. De har høy utdanning og holder seg i form. Ja, de drikker alkohol, men det er ikke snakk om fyllefest ved første anledning. Jeg kjenner ei med piercing. Ei med en diskre tatovering.

De har sunne interesser som turer i naturen med barn, mann og hund.

Når det gjelder utroskap gjennom årene så kan jeg huske et par som hadde problemer med det. Da var det mannen som var utro. I en stor venneflokk gjennom 20-30 år så syns jeg ikke det er så galt.

Tror du skal bli kjent med flere norske kvinner og kanskje skifte beite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt av å lese sånne tråder! Alle norske kvinner er selvfølgelig utrolig bitre, har Sex og singelliv som religion, og evner ikke å ha samtaler om andre temaer. Hvis ditt inntrykk av norske kvinner virkelig er så unyansert (jeg skjønner at det antakeligvis er satt på spissen, men likevel), tror jeg du og dine likesinnede bør se nærmere på HVILKE MILJØER dere befinner dere i, og hvilke jenter/kvinner dere sjekker opp.

Jeg holder selv på med høyere utdanning, og samtlige av mine venninner er både vakre, velutdannede og oppegående! Ja, vi kan ta en tur på byen, men du kan like gjerne finne oss på en konsert, et litteraturarrangement eller filmkveld. Den verste tenåringsfylla er vi over for lengst, og når jeg snakker med de fleste på min alder har jeg inntrykk av at mange tenker sånn. I alle fall de av oss som er etablert med kjæreste, og som tar studiene seriøst.

Har selv et utenlandsk utseende, liker å kle meg feminint, og er veldig opptatt av moter. Sånn blir det lett når man har jobbet som journalist for diverse dameblader. Hadde du tilfeldigvis møtt meg på en fest, hadde nok fordømmelsen begynt der, kan jeg tenke meg. Mange mannfolk sperrer opp øynene når jeg forteller at jo, jeg skriver motesaker, men det jeg liker aller best er å jobbe med mer omfattende reportasjeprosjekter. Jeg synes også det er latterlig at så mange menn er misfornøyde med kvaliteten på norske kvinner. Rundt om i verden er norske jenter beryktet for å være pene. Og ikke kom hit å si at jeg er hårsår, jeg ser som sagt meget utenlandsk ut. ;-) Utdanningsnivået er i tillegg høyt, det vil jo tilsi at de aller fleste kvinner har interesser utenom klær, interiør og alt du nevner.

Du kan jo sammenligne disse feminine, øst-europeiske jentene med norske kvinner. For det første, hvor mange satser på, og fullfører høyere utdanning? Her i Norge har de fleste en viss kulturell kapital, kan du si det samme om dem? Mange menn får østeuropeiske jenter til å høres ut som en drøm, men det tror jeg handler like mye om personlige ønsker som reelle fakta. Jada, du finner garantert en pen, feminin, utdannet lege som har kulturelle interesser i Øst-Europa, men det gjør du da vitterlig her også. Men nå er det jo gjerne sånn at jenter som har utdanning, sitter godt i det økonomisk, og gjør det greit på sjekkemarkedet stiller visse krav. Jeg skal ikke påberope meg å være superfantastisk, men jeg vet av erfaring at jeg kan sikte høyt, så jeg gjør det.

Med dette mener jeg ikke at en fyr må sitte godt i det økonomisk. Men for meg er ambisjoner viktig, på samme måte som andre vil ha en sporty, kulturell interessert eller religiøs type. Det som slår meg, er at mange jenter som føler at de har muligheter, er klar over dette. Selv gidder jeg ikke date mannfolk jeg ikke har interesse av. Det samme gjelder mange av venninnene mine. De jentene jeg kjenner som er mer usikre på seg selv, og kanskje ikke har samme klare tanker om hva de vil her i livet, velger ofte annerledes. Jeg har for eksempel noen bekjente som stadig dater mannfolk som dropper dem etter 3-4 måneder. Jeg tror det har mye med selvfølelse å gjøre. Hvis man er sikker på seg selv, er det lettere å velge bort det som ikke er bra, og å satse på det som er noe. Dette blir selvfølgelig generaliseringer fra min side også, men jeg tror ofte at mannfolk som klager over at de ikke finner bra kvinnfolk mangler noe selv.

Som sagt, jeg har mange superflotte venninner, og de passer ikke inn i noen av båsene du skisserer her. Av den grunn er de selvfølgelig ute etter en mann som er oppegående, har et mål her i livet, og som ser ganske bra ut. Krav og forventninger går begge veier, bare synd at visse mannfolk ikke forstår det. For det er jo selvfølgelig sånn at dere kan stille masse krav, men med en gang jentene gjør det, da er de overfladiske, bitchy og superfeministiske. Believe it or not, men det er en myte! Selv er jeg supertradisjonell og konservativ av meg. Men du antar garantert at jeg er blodrød og feminist på bakgrunn av dette innlegget, vil jeg tro. ;)

Skulle ønske at Kvinneguiden hadde en "Liker"-knapp som man har på Facebook, for da hadde jeg trykket på den knappen maaaange ganger under dette innlegget her!

Godt skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at menn søker til andre land for å skaffe seg dame er ofte byttehandling... dama ønsker seg bort fra trange små kår til et rikt land..mannen vil ha ei underdanig jente og har illusjoner om at dette er ensbetydende med lykke..virker kanskje for noen. På siden av tråden ja..

Det du sier er da egentlig at disse mennene ønsker å ha de tradisjonelle kjønnsrollene.

Er det egentlig så veldig rart?

Når man tenker på at kjønnsrollene har bestått i tusenvis av år, mens likestillingen kom til Norge for fullt på 1970-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er ei russisk kvinne, men har bodd i Norge i 10 år. Og jeg synes at norske kvinner er pene, veltrente, sterke og sunne. :) De er ikke oversminket, som mange russiske jenter, de går ikke i trange og korte skjørt og høye haler 24/7 uansett anledning, og de er ikke så utspekulerte. Vel, det er jo litt sant i det at russiske kvinner bryr seg veldig mye om penger, og det å finne en rik mann er en viktigste mål i livet for mange av de. De gifter seg tidlig og får barn tidlig, og i alderen av 24 er en typisk russisk kvinne allerede skilt og har 1-2 barn. Jeg nevnte også at norske kvinner er sterke, og jeg mener også reint fysisk. Russiske kvinner er slanke, men få av de trener jevnlig, de fleste sulter seg slanke, og helsen er ofte svak. Også pga generelt dårlig miljø i Russland, og sterkt forurenset luft. Russere er på topp av Europas kreftstatistikk; mange har problemer med skjoldbruskkjertelen, pga for lite jod opptak, ja, faktisk opptil 10% av befolkningen er rammet. Det er bare for å nevne noen av de mest vanlige helseproblemene.

Det eneste jeg har å si negativt om norske kvinner, er vel overdrevet bruk av solarium, som elder huden raskere. Men det er vel noe som mange har allerede forstått nå. :jepp:

ps, utdannelsen er gratis i Russland, også universitetsutdannelsen, jeg måtte bare nevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...