Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule

Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ikke manko på raringer hos oss heller. ;)

Men er nok ikke egentlig så mye stress i mitt tilfelle, vi har kjent hverandre i lang tid, vi har møttes i virkeligheten før o.l. Så det hele er ganske gjennomtenkt nå, hvis noe ender opp med å skje. Det vet jeg ikke ennå.

Men, jeg tar det likevel ganske med ro her og et steg av gangen, hastverk er lastverk.

Men fordi jeg skal til USA (uavhengig av han) så har det skapt en del bølger rundtomkring han og meg (selvsagt!). Felles venner blander seg inn osv.

Siste var at en felles venn hadde hatt en "seriøs" prat med han, hvor han hadde sagt at han godt kunne ha flyttet hit, hvis han visste hva jeg ville (er såklart han som skal på bartekonkurransen i tr.heim haha).

Da blir man en smule satt ut, og det skaper ihvertfall en del tankevirksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Huff, jeg liker ikke sånn innblanding, men det kan jo få litt fart i sakene til tider :)

Men bah, vil ikke tenke for mye på mmorpg, brukte litt flere timer på det enn hva jeg egentlig er helt komfortabel med :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er jo bare godt ment! :)

Men prøver å holde dette litt i ro frem til jeg eventuellt får dratt dit først. :sjenert:

Føler litt på dette at vi er venner, at jeg ikke vil gjøre noe feil. osv osv osv osv.. bla bla, masse tanker! :ler:

Tror det er nok en del som har brukt en del tid på MMORPGS gitt.. Sånnt skjer. Men, synes at det burde ha vært mer fokus på dette som problem, eventuellt at det taes opp av spill selskapene selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Ikke tenk for mye og overanalyser da, slikt blir det bare rot av ;)

Var det mange som "slet" med SWG da? Hørte jo på ventrilo/TS enkelte ganger at ikke alle mødrene rundt omkring var like fornøyd med tiden podene brukte på raiding... Hadde også en bestefar en gang som bannet lenge og vel fordi barnebarna kom på uanmeldt besøk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Nå var det ikke raids osv hos oss på samme måte. Så eneste jeg kan komme på som var veldig timeconsuming var jedigrind. Hvilket hørtes egentlig helt pyton ut! At folk gadd.. :gjeiper:

Vært en sosial lørdag likevel, en av de nærmeste vennene kom over, så vi fyrte i gang litt middag, twin peaks, pils o.l :)

Var hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Så vanligvis kunne man stikke når som helst når noe uanmeldt dukket opp? Isåfall 1-0 til SWG over WoW når det kommer til det sosiale :opplyser:

Her går det dessverre bare i kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp. Var bare å logge av nårsomhelst!

For å være ærlig så var en del av grindingen gjort afk, man hadde jo macro.. så man kunne gjøre det kjedelige uten å være atk. Men dette forandret de en del på da de forsøkte å gjøre om SWG totalt til å ligne mer på WOW. Så tror nok det kan være en del av det samme sosiale problemet i swg nå i dag.

Eneste grunnen til at jeg logger inn av og til nå er for å dekorere huset mitt eller lage noe rart ut av objekter. :P

Kaffe er altfor i seneste laget for min del! Tror jeg må finne køya om ikke så altfor lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Eneste grunnen til at jeg logger inn av og til nå er for å dekorere huset mitt eller lage noe rart ut av objekter. :P

:fnise:

Det der hørtes nesten ut som dattera til en kamerat som brukte å plukke blomster for han (herbalism, gathering skill i wow)

Søvn hørtes overraskende fornuftig ut, håper du får sove søtt uten at fraglene bråker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhu, en annen vennine av meg forklarte hvordan hun hadde våknet av flaggermusvingeflappflapp om natten! De hadde kommet seg inn igjennom ovnen på hytta hennes.

Så satte flaggermusene seg til å sove UNDER sengen hennes. Grøss haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 av 2 uker alene hjemme. :lur:

Så nå SHINER jeg leiligheten HELT. I viten om at slik forblir den i 2 uker frem til slabbedasken kommer hjem igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt langt å reise med skureklut og bøtte. ;)

Men ellers er jeg ikke så veldig i mot å vaske faktisk. :) Synes det er avslappende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter jeg altså i en strøøøken leilighet, mutters alene haha! Sært!

Jeg er faktisk overhodet ikke vant til å være lenge hjemme alene. Tror det lengste jeg har vært alene hjemme ( Det vil da si: Hele livet!) er omtrent 3 dager. Høres sikkert rart ut, men har alltid bodd sammen med noen og vi har alltid vært på ferie samtidig.

Så dette blir en morsom opplevelse nærmest hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo alltid hatt huset fullt av folk.. :sjenert:

Har hatt litt a la typ herberge her for fattige venner og svigerfamilie ..har jo ikke lån og ekstra rom så da har det bodd en del her for billig husly gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Japp! Skal ikke se bortifra det gitt! Blir rart. :ler:

Kommer sannsynligvis til å føle meg skrekkelig ensom til tider men.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det og et vennenettverk på minst 150-200 mennesker (bokstavlig talt, ja jeg er gal.) så jeg lider egentlig ingen nød. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...