Strenge Frk.Gerd Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 22. juni 2010 Fred og ro.. hmmm.. :klø: Haha, nei blir lite fred og ro før i neste uke. Men da skal jeg til gjengjeld sove ut skikkelig! Er jo hagefest i helgen...flott timing- bare jeg som klarer å arrangere årets største fest til den helgen jeg sannsynligvis burde ha hvilt 2 dager i strekk. :gjeiper: Noen venner fra utlandet ankommer med fly på fredag også.. så jeg må ta imot de, rydde hagen, rydde huset, rydde her, få bort all malingen i håret og vise vennene byen... puh! Er bare å bite tennene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 23. juni 2010 Da var dagens økt ferdig. Siste dag i morgen....så da er det bare å holde tunga rett i munnen. Er ikke noe særlig slitsomt jobb i morgen dog.. Mer av typen skrape bort malingsflekker fra dørhåndtak, vaske ekstra nøye, sjekke alle mulige kroker og kriker o.l. Pappa har virkelig stått på som en helt nå. Det er jo utrolig imponerende med tanke på at mannen er 60 om noen år, og har da jobbet fulltidsjobb og hjulpet meg i all ledig fritid til langt på natt de siste ukene. Har tenkt å betale han noe for dette da... Ikke for det at han krever det, det var mitt forslag, syntes det passet seg. Han trenger nok den ekstra slanten han kan få for dette. Ellers pappa i dag: :slår: Meg i dag: :sleeping: m.a.o veldig varierende mengde av energi og humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2010 #183 Del Skrevet 23. juni 2010 Herlig beskrivelse!!! Godt du snart er i mål - det er jo et par dager til helga enda, så kanskje du kan snike deg til ei hel natt i det minste??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #184 Del Skrevet 23. juni 2010 Er det noe som er sikkert er det at den dama der ikke kødder altså Skjønner... Føkk... Skal VI dele celle nå? Håper fangevokteren er grei med oss da... Oh.My.God. Vi i samme celle, ja....Men se på den positive siden: tror vi skal greie å få tiden til å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 23. juni 2010 Artig det samarbeidet jeg og pappa har hatt de siste ukene. Og sannsynligvis vel så mye mer viktig med samværet, samtalene og dynamikken mellom oss, som det at vi har fått gjort leiligheten som var sliten til et prakt eksemplar hvor ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg farer opp og blir sur når man maser for ekstremt. En samtale kunne fortone seg slik: Pappa: Neineinei! Hør nå her.. Du begynner ØVERST! Alltid øverst! Dette handler om å arbeide sukksessivt og effektivt! bla bla Meg: ja men jeg skulle jo bare få bort de malingsflekkene på gulvet, det tar ett minutt! Pappa: NEI! nå skal du begynne øverst, få den stålullen så skal jeg vise deg. Meg: nei nei.. du trenger ikke vise, i get it. Nei men pappa, vær så snill! Du trenger ikke vise! JEG KLARER DET! Pappa: Jo ! Gi meg den! se her.. Du skjønner det at skal man få ting helt klart på kortest mulig tid så må man være fullstendig rutinert og gjøre alt etter et system! Her handler det om å være 100% på, og da tåler jeg ikke sløvhet! Så du meg isted, hvordan jeg malte listverket på vinduet, under 10 minutter og UTEN teip, uten å søle?! Det er fordi du har en superhelt til pappa. Er du ikke glad for at du har en supehelt til pappa? Neida, men jeg må oppdra deg litt. For du er MIiiiIIIiiiN datter, og MIN datter skal være helt fantastisk og alle kjøpere som kommer skal komme og ikke ha noe som helst negativt å påpeke. Dette er KRIG mellom deg og kjøper! Og du, som MIN datter skal være helt fantastisk og på hugget hvert sekund! Sånn.. Se på fugene nå.. nå ble de helt rene! Skjønner du?? Nå kan ingen kommentere på at fugen der hadde noe rester etter såpe. lilletull da, du skjønner jo at pappa bare maser og kjefter fordi han elsker datteren sin. Meg: joda, jeg gjør det.. beklager, var ikke meningen å fare opp isted og bli irritert. Du har selvsagt rett. Du er virkelig en helt og jeg er ubeskrivelig imponert over hvor effektiv du er og hvor mye innsats du takler. Pappa: pøh, far opp og bli irritert så mye du bare vil du! For du har uansett bare å høre på meg! Haha.. og sånn har det vært hver dag omtrent :D Men ganske morsomt når jeg tenker over det hehe. Pappa er liksom litt sånn "Glad-sinna" og slike far-datter samtaler kan fort bli små-komiske. :p Nå er det straks tid for å grille litt middag i solen med en vennine, så det er absolutt en mye slappere dag i dag.. men veldig lite igjen å gjøre så jeg tar det med ro. Pappa er ferdig her, så det er opp til meg nå å fjerne alle mulige uvelkommne flekker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #186 Del Skrevet 23. juni 2010 Høres i grunnen ut som om du har en god tone med pappa'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #187 Del Skrevet 23. juni 2010 Vi har virkelig det! Herlig at vi kan snakke såpass åpent og fritt om alt mulig, og ha dypere samtaler, blandt annet. Har forstått at dette er noe man ikke kan ta for gitt. Super gla' i superhelt-pappa'n min! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. juni 2010 #188 Del Skrevet 23. juni 2010 Fantastisk samtaleutdrag der! Håper du rekker å slappe av bittelitt mellom slagene, selv om jeg er litt usikker på hvor mye du takler å slappe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 23. juni 2010 ja det spørs om jeg er noe særlig flink til å slappe av! Neida, jeg slapper veldig av når jeg maler, skriver eller sløver foran PC'en altså. Er vel min hovedsakelige form for avkobling.. det og laaaange lange lange gåturer! Kom over enda et hysterisk morsomt innlegg av brukeren Pet. Ler meg fillete! Nesten så jeg stalker pet av og til for å lese de morsomme innleggene hennes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 24. juni 2010 Da er leiligheten helt ferdig. Vi hadde første visning i dag! Hva skal jeg gjøre nå da? :klø: Neida, planen er å søke ny jobb først og fremst! Og akkurat nå tenkte jeg at jeg skulle nedvaske her hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2010 #191 Del Skrevet 24. juni 2010 Pet ruler! Og skulel du føle deg arbeidsledig kan du få lov til å male resten av huset mitt utvendig - kost og losji i maleperioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #192 Del Skrevet 24. juni 2010 Skal ikke se bortifra at jeg hadde plutselig stått på trammen, med malekost og termos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. juni 2010 #193 Del Skrevet 24. juni 2010 Kjenner jeg blir nesten litt småstresset av å lese her inne Har du alltid så mye energi Gerda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Jeg har desverre ikke det. Jeg begynner så smått å dabbe av i novemeber, dette er månedene hvor jeg tenker og reflekterer mye, fordyper meg i mer eller mindre sære temaer, og bare maler, skriver eller leser. Deretter farer jeg opp som en rakett rundt mars-april, og er en utømmelig kilde av energi og pågangsmot frem til november igjen. Jeg tror jeg muligens har et solcellepanel på hodet! Hadde jeg bodd i varmere strøk hadde jeg sannsynligvis vært ustoppelig hele året. NÅ var det liiiike før en flaggermus fløy inn av vinduet mitt! jeg lover det kommer til å skje en dag! Jeg hadde mareritt om det i går. Endret 24. juni 2010 av Strenge Frk.Gerd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. juni 2010 #195 Del Skrevet 24. juni 2010 Sover du tilfeldigvis i hi også..? :klø: Det er ikke egentlig flaggermus, det er noen vampyrer som spionerer på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 24. juni 2010 Haha! Ja hadde du spurt noen som kjenner meg her så kunne de nikket bekreftende til at rommet mitt er hiet mitt og tanke-laberatoriumet. Ja, men hvis det bare er vampyrer så er det jo bare hyggelig! Men urk, de virkelig klasker vingene sine mot vinduet her nå.. creepy! Hva gjør jeg hvis en kommer inn? Jeg tror ikke jeg har noen "vampyr-og-flaggermus" spray, funker maurspray? Fluesmekker? Sølvbolter? Dagslyslampe? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. juni 2010 #197 Del Skrevet 24. juni 2010 Google is your friend! http://www.howtodothings.com/home-garden/how-to-get-a-bat-out-of-your-house Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hmm.. Ikke dumt! Dette skal jeg huske på hvis ulykken først er ute ja! Skal sies at jeg har hatt fugler flyvende inn hit, det var heller ikke så morro.. ! Men nå er det natta! Endret 24. juni 2010 av Strenge Frk.Gerd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. juni 2010 #199 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Er ganske mange levende ting som er fint på avstand, men litt verre på kloss hold Edit: Sov godt! Endret 24. juni 2010 av hogwash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juni 2010 #200 Del Skrevet 24. juni 2010 Flaggermus er d bare hyggelige små skapninger? :klø: I alle fall her i landet! Kanskje en av dine kompiser i husværet kan påta seg rollen som Mann om en flaggermus skulle komme inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå