Gå til innhold

Lemmings prøverdagbok

Lemming

Anbefalte innlegg

Hei sequax! Det er koselig å være tilbake! ;)

Ja, det blir kjempefint med nytt gulv. Er jo et helv*** å holde vegg-til-vegg teppet rent:p

Haha, og jeg må bare fortelle! Det er jo sånn gummibelegg på undersiden av sånne tepper, men teppet i stua mi er så gammelt at det gummibelegget var smuldret opp til rent støv!! Har kosta og støvsugd sikkert 30kg STØV fra under teppet!

Ikke bare var det smuldra opp, det hadde også skifta farge. Det som en gang var grått (det var enda grått noen steder), var i store deler blitt grønt! Usj.. Sikkert kjempebra for helsa med sånt liggende under teppet...! ;)

ÅH, forresten!! (skjønner at det er lenge siden jeg har vært innom her, har liksom så mye å si...! :ler: )

Poden har lært seg å sykle uten støttehjul!! Jeg har syklet noen få ganger sammen med han etter vi tok av støttehjulene, men ikke mye. Så nå på lørdag, da jeg og mamma var i full gulvlegging, ser jeg plutselig ut av vinduet, og der er jammen gutten ute og sykler på to hjul! Bare en 3-4 meter av gangen, men han klarte det! Dagen etter klarte han omtrent 10meter uten å stoppe, og nå sykler han som en mester!! Han sykla (og jeg gikk) til butikken og tilbake i går, flinke han! :rødme:

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

YUK! Det teppet hørtes hårreisende vemmelig ut! :bond: Tror nok ikke de gammeldagse vegg-til-vegg-teppene gjør noe særlig godt for helsa jeg heller,nei.....særlig ikke etter å ha hørt din beskrivelse! :gjeiper:

I England er det jo helt vanlig å ha vegg-til-vegg-teppe. Overalt. Og da mener jeg overalt: på pubene, der det søles øl over en lav sko, på badet ( oppetter badekarkanten ) og på toalettet...Skjært til etter dassens form! :spy:

Så flink gutten din er !! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:goodbye: Hei!

Hyggelig å ha deg tilbake! Høres ut som om det var på tide å skifte ut det teppet. :sjokkert:

Gøy med utslag på EL-testen! Håper det er masse spreke svømmere som slåss om å få befrukte egget ditt, as we speak!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det blir godt å slippe å tenke mer på det teppet når det er ferdig og du har ordentlig gulv igjen :jepp:

Så utrolig flink gutten din er! Når de først har lært å holde balansen uten støttehjul ser du han vel nesten ikke igjen, for han racer vel fra alt og alle :ler:

Spennende å følge med her om to ukers tid :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, han er kjempeflink! :happy: Vet ikke hvem som er mest stolt - meg eller han...! :fnise:

Idag sykla han alene til byggtorget, og jeg og pappa kjørte sakte etter han. Han var så kry at folk skulle ikke få handle i fred før han fikk fortelle dama bak disken hva han hadde klart! :ler:

Vel, idag har jeg malt taklistene to strøk hvitmaling, - og gulvet ett strøk. Jepp, dere hørte riktig. Dagens sjakktrekk: Miste et malingspann fra toppen av gardintrappa og ned på det nye parkettgulvet! Da var jeg var rimelig :bond: !! Fikk heldigvis vaska opp alt sammen, og ble riiimelig svett i prosessen! Dagens treningsøkt det der...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en liten syklist, koselig å lese ;)

Det hørtes temmelig stress ut å miste det spannet, godt du fikk ordna opp! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med en liten syklist, koselig å lese ;)

Det hørtes temmelig stress ut å miste det spannet, godt du fikk ordna opp! :tommelsmil:

Hahaha, ja jeg kan trygt si at det var VELDIG stress! :ler:

Ja, det er gøy med liten syklist. Nå sykler han som en helt, oppoverbakker og nedoverbakker, over humper og alt annet...! ;)

Så flink du er som maler og står på :)

Håper du får en flott onsdag!!!

Takk! Ja, jeg er råflink når jeg "får ånden over meg" som mamma pleier å si..! :fnise:

Uff, nå må jeg ta meg på tak og oppdatere meg på alle dere andre her inne, og ikke minst holde min egen dagbok oppdatert. Vi har hatt besøk av broren min og familien hans, og da går dagene til å være sosiale med dem naturlig nok. Har nesten ikke sett på datamaskinen i det hele tatt denne uka.

Det jeg derimot har gjort daglig de siste 5 dagene, er å ta en graviditetstest. Blendahvite alle sammen. I dag er jeg 15 DPO, og venter nettopp NÅ på resultatet på dagens teststrimmel..... :bond:

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit idag og.... :sukk:

(jada, morgenurin og alt det, men idag har jeg vært heldig og fått ligge å dra meg lenge... ;) )

Idag kommer vel tanten tenker jeg. Det begynte å poppe frem kviser igår og idag, typisk tantevarsel hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 DPO - blendahvit test, men ingen tante rød enda... Kanskje man tør å håpe likevel...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart Lemming! Håper virkelig noe skjer snart, er jo så ufattelig kjedelig å gå sånn og vente.

:klem:

Legger igjen litt babystøv til deg jeg ;)

:strix:

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk vingle! :)

Jeg går rundt med blandede følelser jeg. Den ene timen er jeg sikker på at jeg MÅ være gravid, og er glad og lykkelig, den neste tenker jeg at jeg burde fått utslag på hcg til nå, så jeg kan ikke være gravid... Hmm. er vel ikke annet å gjøre enn å vente å se! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :(

Men det positive er jo at det skjer noe og du slipper å gå å vente mer! Snart kommer en ny syklus, og da er det en ny mulighet. Og alle gode ting er som kjent 3! (ja, klisjé deluxe, men kanskje det stemmer ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Neste gang er det vår tur!! :)

Og det er jo sant som Vingle sier. Det er så kjedelig å gå rundt å ikke vite. Nå VET jeg jo, så når jeg og guttungen reiser på ferie imorgen kan jeg godt ta noen glass vin sammen med søster uten dårlig samvittighet! :) *prøver å se positivt på det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...