Gå til innhold

Lemmings prøverdagbok


Lemming

Anbefalte innlegg

:goodbye: Hei Lemming!

Jeg har ingen erfaringer med spiral, og ikke har jeg hørt om verken ladycomp, babycomp eller pearly. Så her er jeg dessverre ikke mye til hjelp.

Ønsker deg likevel en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bedre med et svar som ikke er til hjelp, enn ingen svar, sier nå jeg! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg er utroolig trøtt nå om dagene. Har forsovet meg hver dag denne uken!! Og puppene mine er litt ømme, og i tillegg har jeg litt vondt i området rett over trusekanten. Kjenner det særlig når jeg er ute og går, at det er litt ømt der og. Hvis jeg ligger på rygg og kjenner med flat hånd der er området liksom litt hardt.

Nå er det jo bare litt over en uke siden jeg tok ut spiralen, så jeg er nok ikke heeelt der enda at jeg tror jeg kan være gravid... Men kanskje mensen er i anmars?

vet ikke jeg.. :vetikke:

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa! Den var så positiv at jeg nesten avskrev den som negativ! :ler:

Den ene streken var så mye sterkere enn den andre at jeg tenkte "negativ" med en gang, og skulle til å kaste den. Men det var liksom noe som ikke stemte, så jeg kikket litt til på den, og innså at den sterke streken var teststreken, ikke kontrollstreken! :)

Håper det ble klaff da!

*veeeenter på at tiden skal gå slik at jeg kan ta graviditetstest!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også!! :) Og EL kan jo forklare hvorfor jeg har gått rundt med ømme bryster og "støl" mage noen dager. Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe på full klaff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Håper dere jobbet hardt under EL! Jeg har EL i helga, og det passer fint, for første helga på lenge at vi har fri begge to! :rødme: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sequax: Takk Takk! :D

Alabama: Håper på klaff i helga da!! Lykke til! =D

Jaa, da var det noen dager siden jeg har vært innom KG, og er vel på tide med en liten oppdatering. For det første begynner jeg å få skikkelig lyst til å ta graviditetstester nå, 7dpo. Har allerede hatt lyst i flere dager, men har holdt ut til nå iallefall!! :) Hvorfor plage seg selv med negative tester bare noen dager etter el? Lille egget må jo få tid til å feste seg... Men nå sier hodet mitt at hvis egget ble befruktet har det hatt tid til å feste seg nå, så jeg viiiiil teste! ;)

Jeg er offisielt blitt symptomjeger. Jeg kjenner etter murringer og alt mulig, og tror selvsagt at jeg er gravid! :ler:

Ellers vurderer jeg og Lemmingmannen å kjøpe hus. Det er et stooort hus som går på tvangsauksjon nå på onsdag, og jeg har såååå veldig lyst på det! Sjansen er stor for at vi får det for mellom 100 og 200 000.

Problemet er at han som bodde i huset sist var snekker, og skulle begynne å renovere huset, så alle gulvene er revet. Han gjorde seg selvsagt ikke ferdig med noe han påbegynte.... :( Det hjelper heller ikke at her i bygda er snekkere mangelvare for tiden, så vi risikerer å bli sittende med huset leeeenge før vi får snekker til å bygge gulvene opp igjen. Og siden huset er i den stand det er i, risikerer vi å bli sittende med vår husleie i tillegg til huslånet kjempelenge, da huset ikke er beboelig nå. Hadde jeg visst sikkert at vi fikk snekker til å starte på huset ganske raskt hadde jeg ikke nølt med å by på det.. Det er virkelig et hus man kan vokse inn i, stort hus, stor hage, og det ligger akkurat i det området jeg helst vil bo...

På mandag skal vi snakke med namsmannen, og få en visning. Da tar vi med oss mine foreldre og faren til Lemmingmannen. Alle har god peiling på hus, og kan nok si mye mer enn jeg og kjære om hva det vil koste å renovere det. Det hadde vært så perfekt å bo der!! sukk... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig at dere får tilslag på huset, og at det ordner seg med snekker innen rimelig tid! Høres jo ut som en flott hus å vokse inni som familie :)

Håper du får en fortsatt fin helg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei hei, innom og tjuvtitter i boka di - håper du kan teste positivt om få dager :nigo: Tror jeg må snike inn her igjen om litt for å sjekke status :popcorn:

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper virkelig at dere får tilslag på huset, og at det ordner seg med snekker innen rimelig tid! Høres jo ut som en flott hus å vokse inni som familie :)

Håper du får en fortsatt fin helg :)

:klemmer:

:vinke:

Hei hei, innom og tjuvtitter i boka di - håper du kan teste positivt om få dager :nigo: Tror jeg må snike inn her igjen om litt for å sjekke status :popcorn:

God søndag!

Håper på positiv test snart :lur:

*følger spent med* :popcorn:

:popcorn:

Melder meg som leser her inne jeg! :)

:goodbye: Så moro med hilsener! :)

Vel, first things first. Negativ graviditetstest idag =/

Meen, det er jo enda tidlig. Pos el-test var den 22, så jeg kan gå ut i fra at el var 22 eller 23, altså 10-11 dager siden. Men nå har det gått såpass mange dager at jeg kommer til å teste hver morgen framover! :ler:

Så var det huset da. Vi har sett på to hus som skulle gå på tvangsauksjon. Det ene har perfekt beliggenhet, men krever mye oppussing. Det andre ligger et stykke unna "alt", men er stort sett i god stand. Vi hadde nesten bestemt oss for å by på det huset som var i grei stand, men under visningen oppdaget vi noen vannskader i 2.etasje som ikke var nevnt i taksten. Så vi bestemte oss for å ha is i magen, håpe ingen andre kjøper husene, og vente på en eventuell ny auksjon. Jeg skal snakke med lensmannskontoret og nevne vannskadene, for der trengs tydeligvis ny takst.

Jeg har skikkelig lyst til å kjøpe oppussingsprosjektet. Men jeg tør ikke før jeg har undersøkt om handtverkere har kapasitet til å ta et slikt prosjekt. Så får jeg bare håpe ingen andre kjøper det i mellomtiden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...