Gå til innhold

Lemmings prøverdagbok


Lemming

Anbefalte innlegg

Jess, god ferie til alle som er innom her! Får sikkert ikke vært så mye innom her de neste ukenem så GOD SOMMER til alle!! =) :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jaja, hjemme fra ferie igjen, og ting er tilbake på plass.

Jeg tester og tester og venter på EL, men begynner å mistenke at jeg allerede har hatt. Tok første el-test på syklusdag 13 - nå er jeg på syklusdag 18 og har bare fått negative el-tester. kanskje jeg hadde el veldig tidlig denne syklusn? :vetikke:

Håper ikke det, for jeg kom hjem fra ferien på fredag - syklusdag 15, så har ikke vært noe :humpe: de siste 2 ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Akk ja, her kommer enda et løfte om å bli mer aktiv her inne. Har nesten ikke rørt datamaskinen hele ferien, men på onsdag begynner jeg på jobb igjen, og regner med at ting faller tilbake til det normale da.

Jeg testa etter el fra syklusdag 13 og til syklusdag 20 tror jeg, alle negative. Har en mistanke om at grunnen til at jeg ikke har fått utslag er fordi jeg testet på morgenen. Mener å huske noe på pernille sine sider om at det mest gunstige er å teste på ettermiddagen..?

De 2 første prøveperiodene testet jeg på ettermiddagen, og da fikk jeg positivt utslag. Men så skal man jo helst ikke drikke så mye før testen, ikke ha tisset på x antall timer, osv... Er mye styr å huske på når man er på ferie! :ler:

Vel, nå er jeg på syklusdag 34, ventet tanta rundt forrige fredag! :blink:

Har ikke fått utslag på graviditetstester, men nå gåt jeg viiiirkelig og håååååper!! :rolleyes:

Kanskje gravid?? Kanskje gravid!!! :hoppe::nigo::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det var her inne hos deg Lemming :jepp:

Blir spennende å se hva disse testene gir utslag på etter hvert :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ja ikke snakk! Nå er det en uke siden jeg skulle hatt tantebesøk, men hun er enda ikke dukket opp..! Jeg går i ring rundt meg selv jeg! :bolledeig::bond: Forventningene er ganske skyhøye nå skal jeg si! ;)

Som jeg sa til Lemmingmannen, jeg synes enten jeg skal få en positiv test i handa nå, eller så kan tanta komme. Skuffelsen kommer til å bli sååå stor hvis jeg får mensen nå, en uke forsinket...

Oppdaget til min overraskelse at jeg nå er fri for sånne strips!?! Syntes jeg hadde en hel shitload? Vel, vel, jeg har jo testa hver dag nå i over en uke.. Så de forsvinner vel fort.

Jeg synes også det er litt ugreit å kjøpe tester her jeg bor, siden det er en knøttliten plass. Ville ikke tatt mange timene før jungeltelegrafen hadde videreformidlet nyheten! ;) Har en venninne som jobber på kjosken da, avtalte med henne at når hun skal på jobb neste gang skal hun kjøpe for meg når det ikke er så mye kunder rundt, så får jeg den når hun er ferdig på jobb. Så nå må jeg vente til mandag før jeg kan teste igjen... :sjenert:

Føler meg nesten litt fjortis her jeg sniker rundt for at ingen skal se at jeg kjøper test! :ler: Menmen, jeg gidder ikke at hele bygda skal gå rundt å se på meg med forventning i blikket å spørre om jeg er gravid... Så da blir det på det viset.

Jeg håååååper håååååper hååååååper jeg er gravid..!! Kanskje det hjelper å mase? Jeg vil, jeg vil, jeg VIL være gravid....!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Uæææhhhh... Jeg hadde gått på veggen!!! Du må sørge for å ha testene i hus! Kjøpe på ebay, både billig og anonymt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg går på veggen allerede! Kjenner jeg har lyst til å teste både morgen og kveld! :ler: (negativ i morges, men kaaaanskje det blir positivt......NÅ?)

Prøver å si til meg selv at det egentlig ikke er noe å stresse med. Får jo vite det tidsnok liksom.. hvis jeg er gravid. Men jeg vil vite nåååååååå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 37, og fortsatt ingen mensen. Får kjøpt graviditetstest imorgen. Tro om jeg klarer å spare den noen dager....?

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens spørsmål: Skal jeg vente med å teste til fredag (da jeg er 2 uker forsinket), eller teste med en gang?

Her råder demokratiet, alternativet som får flest stemmer vinner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååh, skulle gjerne ha testet idag. Tror kanskje ikke jeg ville klart å vente uansett...!! :ler: Men hun som skulle kjøpe testen til meg var syk idag, og derfor ikke på jobb. Jeg gikk innom for å se hvem som var på jobb, og der stod selvfølgelig ei av bygdas største sladrekjerringer... Så ingen testing idag. :kjefte:

Satser på å få kjøpt meg en test imorgen da! ;) Nå er jeg ti dager over forventet mens.. Er jo helt rart at det ikke gir utslag på tester til nå..??

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...