Australia Skrevet 8. mai 2010 #21 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei hei, takk for superraskt svar:) Sikkert sånn som mine tester var, jeg hadde jo og to streker, dette er med billigtestene. Det står på pakken at de ikke skal leses av etter at det har gått fem minutter..... Stoler ikke helt på billigtestene jeg etter sist periode... Men har alikevel nettopp fått 10 nye tester i posten haha! Jeg tror alle er i fukk gang med å bli bestøvet, koselig. Det er jo tross alt vår i luften og sol og blå himmel:) Det gjør noe med en...... Er på dag 16 i perioden min idag, da måååååå det jo være eggløning på gang??? Krysser fingrene for at det er egglederene som rasler i magen der nede:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Australia Skrevet 8. mai 2010 #22 Del Skrevet 8. mai 2010 Mener selvfølgelig i full gang ikke fukk gang, det hørtes litt grovt ut hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mildri Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 8. mai 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Alison! JESS! Jeg tror på deg! Var sikkert bare for tidlig, åååååååå! IKKE tiss i natt, ikke rikk vann i natt og test i morgen tilig (og rapporter asap) hehe. Tvi tvi! Jeg aner ikke hvor jeg er i noe som helst. Har fått time hos supergynekolog 21.juni og er glad for det. Da finner de jo ut om noe er galt, om ikke, så er jo alt fint=) Enn så lenge så konsentrerer jeg meg om eksamen. love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurk er velkomme Skrevet 9. mai 2010 #24 Del Skrevet 9. mai 2010 JAJAJA!! Jeg klarte å komme inn her! Nurk er velkommen er altså kommet på plass;) Alison! Oppdater oss! Jeg er såååå utrolig spent:) Australia: EL burde være i gang nå, så kos i vei;) Men ikke alle her er i gang med prøving igjen, min kar er fortsatt borte:( Hvis man ser bort i fra min umulighet for å ha nurk på gang, så har jeg selvsagt symptomer... Bl.a. Trøtt, mye utflod, vondt i magen (for tidlig i forhold til tanta), vondt i puppene og vondt i brystvortene (! noe jeg kun hadde da jeg var gravid). Så her er det som kalles inbilt svangerskap godt i gang:p Jeg tror jeg trenger tung terapi:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison_Ben Skrevet 9. mai 2010 #25 Del Skrevet 9. mai 2010 Nurk er velkommen! Kanskje flere av oss som havner i denne kategorien da : Fra: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1527&Itemid=81 Innbilt svangerskap Tilstanden forekommer hos kvinner med et desperat ønske om å bli mødre. Innbilt svangerskap er svært sjelden. Gjennom 35 år med undersøkelser av gravide, har jeg kun sett dette tre-fire ganger. Tilstanden sees hyppigst hos kvinner mellom 30 og 40 år som har et desperat ønske om å bli mødre. Normalt har en kvinne med innbilt svangerskap alle svangerskapssymptomer. Hun kjenner til og med fosterbevegelser. Tilstanden er ofte en følelsesmessig reaksjon, og det kan av og til skyldes hormonell ubalanse. Kvinnen er i en psykisk tilstand hvor hun virkelig tror at hun er gravid til tross for at hun ikke er det. Det er svært vanskelig å overbevise henne om at hun ikke er gravid, selv etter at hun har sett at livmorhulen er tom på ultralyd. Denne kvinnen trenger psykisk hjelp og støtte. ----------------------------- Flott at vi har klart å samle oss i èn tråd, dere Haha... jeg fikk negativ test i dag igjen, og alle mine graviditetstegn har forduftet - utenom luft i magen Tyspisk at det kiipeste tegnet forblir :slåss: Er veldig spent på å høre hva som skjer med dere andre fremover. Latterlig mange morsomme smiletegn her. I like Måtte bare bruke noen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Australia Skrevet 9. mai 2010 #26 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei nurk er velkommen, Så fint at du go kom inn her:) Dumt at mannen din er borte, dere får ta det igjen når han er på plass i igjen:) Jeg er på dag 17 i dag, så jeg håper det er egg på vei, det hadde jo vært fint..... Kjenner det rasler på venstre side, så jeg satser på at egget tar ferden nedover. Har dere jenter hørt om at glidemiddel gjør at spermen har vanskelig for å svømme???? Vet ikke om det er tilfelle, men i tilfelle blir det ingen hjelpemiddler...... Leste nemmelig dette inne på en av de andre sidene, men det var skrevet av "sånne som oss" folk så jeg vet ikke om det er tilfelle... Tjohei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison_Ben Skrevet 9. mai 2010 #27 Del Skrevet 9. mai 2010 Stemmer det, tror det blir seigere for sæden å svømme. Men du kan få kjøpt egne glidemidler som skal funke når man prøver :kgbaby: . Føler meg som et orakel nå - spør ivei hahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Australia Skrevet 9. mai 2010 #28 Del Skrevet 9. mai 2010 Hallo ja orakelet, Tusen takk for det, kan du samtidig anbefale et merke? Apoteket eller? Får ikke til å bruke de festlig imoticons'ene, hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison_Ben Skrevet 9. mai 2010 #29 Del Skrevet 9. mai 2010 Uttrykksikonene ligger på høyre side når jeg skriver innlegget nå. Jeg trykker svar på innlegget og ikke sånt hurtigsvar. Kanskje det er derfor du ikke får det opp? Har hørt at PreSeed skal funke, men har ikke testet det selv. Ellers skal visst rapsolje være bra. De selger den her: http://www.billige-tester.no/pre_seed_glidecreme-c-36.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Australia Skrevet 9. mai 2010 #30 Del Skrevet 9. mai 2010 Offameg ser ut til at jeg har gjort noe rart her, kan ikke se noen av bildene deres nå??? Kan dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Australia Skrevet 9. mai 2010 #31 Del Skrevet 9. mai 2010 Hi hi hi da ser jeg bildene igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison_Ben Skrevet 9. mai 2010 #32 Del Skrevet 9. mai 2010 Hi hi hi da ser jeg bildene igjen:) Jeg ser ingen bilder Er det en innstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redemption Skrevet 10. mai 2010 #33 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei mine vakre herlig damer! Her har det vært oppussing.no en ukes tid, og har derfor ikke hatt internett hjemme i helgen. Såååå koselig det var å komme på jobb i dag og se at det har vært stooor aktivitet på tråden vår! Jeg for min del leter som en GAL KVINNE etter symptomer, men det virker som om de velger å utebli... Har IKM på fredag, og tok en BLENDAHVIT test i dag tidlig... Ikke engang antydning til skyggestrek i lyset selv med godviljen til.. Kan jo være litt for tidlig, men slik som kroppen kjennes ut nå så har jeg lite tro denne pp... Har nå innfunnet meg med at dette kan ta litt tid, men samtidig synes jeg at jeg selv burde kunne bestemme over min egen kropp. Tenk om man bare kunne si til kroppen sin at " nå må du være varm og god og la de flotte spermiene til papa få svømme seg godt opp i den flotte skjeden din og så må du slippe et stort og flott egg, og feste deg på en deilig plass i livmoren"! Tror jeg skal prøve denne metoden i neste pp istedet for alt mulig annet rart man kaster i seg for å få denne Little-people kabalen til å gå opp. Hvor langt unna er IKM for dere,damer?? Noen som har symptomer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Australia Skrevet 10. mai 2010 #34 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg ser ingen bilder Er det en innstilling? Hei Alison, Det var bare jeg som tok bort alle bilder som smiles etc, ikke ekte bilder. Men jeg fikk skrudd på igjen... Tror bare det var på min pc:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Australia Skrevet 10. mai 2010 #35 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei mine vakre herlig damer! Her har det vært oppussing.no en ukes tid, og har derfor ikke hatt internett hjemme i helgen. Såååå koselig det var å komme på jobb i dag og se at det har vært stooor aktivitet på tråden vår! Jeg for min del leter som en GAL KVINNE etter symptomer, men det virker som om de velger å utebli... Har IKM på fredag, og tok en BLENDAHVIT test i dag tidlig... Ikke engang antydning til skyggestrek i lyset selv med godviljen til.. Kan jo være litt for tidlig, men slik som kroppen kjennes ut nå så har jeg lite tro denne pp... Har nå innfunnet meg med at dette kan ta litt tid, men samtidig synes jeg at jeg selv burde kunne bestemme over min egen kropp. Tenk om man bare kunne si til kroppen sin at " nå må du være varm og god og la de flotte spermiene til papa få svømme seg godt opp i den flotte skjeden din og så må du slippe et stort og flott egg, og feste deg på en deilig plass i livmoren"! Tror jeg skal prøve denne metoden i neste pp istedet for alt mulig annet rart man kaster i seg for å få denne Little-people kabalen til å gå opp. Hvor langt unna er IKM for dere,damer?? Noen som har symptomer?? Hei, Jeg er på dag 18 i perioden min, tør ikke helt på sette en dato for ikm siden den kommer når den vil uansett.Har ikke det vi kaller for en vanlig syklus.... Men EL har vært eller er akkurat nå for min del. Så da er det vel et par uker til jeg enten er gravid eller får besøk av tanta.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redemption Skrevet 12. mai 2010 #36 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei jenter! En liten oppdatering fra Lille Trompet! Jeg har i dag 2 dager igjen til iKM og i dag tidlig fikk jeg kanllpositiv eggløsningstest! Negativ graviditetstest i går, og orket ikke å teste i dag. Men... Positiv eggløsningstest er jo litt spennende da!! Har jo på ingen måte eggløsning 2 dager før jeg venter tanta liksom! Har vondt i magen, og metallsmak i munnen(tror jeg...) Ellers, ingen spesielle symptomer... Lite vonde pupper igrunn! Oppdatering fra dere jenter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxxy C Skrevet 12. mai 2010 #37 Del Skrevet 12. mai 2010 Hola senioritas! Så fant jeg endelig veien hit jeg også! Har hatt ferie og vært en del på farten og derfor glimret med mitt fravær. Har ikke stort å melde denne pp, siden jeg har vært mye borte eller mannen har vært borte har det vært dårlig med egg-møter-sædcelle muligheter, haff Har derimot blitt mye kaffe, godis, øl, gravid-ulovlige oster og spekemat Lille Trompet og Allison, ser ut til at dere ligger bra an!!! Kom med en oppdatering da, så vi får se om det snart kommer noen reele og ikke bare inbildte svangerskap iblandt oss! Jeg så på en episode av Svenske Hollywoodfruer på nett-tv i går, hvor hun ene lager kåt-grøt til mannen sin for å piffe han opp litt ha ha ha, utrolig artig episode. Kanskje en sånn grøt hadde vært noe for oss som ikke vet når EL er og trenger en 3 ukers stand-by-go-on innsats fra mennene våre pr mnd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Australia Skrevet 12. mai 2010 #38 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei Jenter:) Nå føler jeg meg skikkelig gravid (IGJEN ha ha), tegnene har meldt sin annkomst... -Ømme pupper -Mye utflod og i går hadde jeg en blank og hvit utflod på en gang,mystisk. -Masse luft i magen. -Supertrøtt -stikkninger i nedre del av magen. Er på dag 20 i perioden min så da må vel EL har vært??? Stakkars mannen er helt utslitt etter sex annen hver dag. Rett før jeg hiver meg på EL testing igjen. Hvis vi ikke greier det denne perioden så går jeg til innkjøp av EL tester. Hvordan er det med dere jenter i dag? Ha en superduper kveld hvis jeg ikke treffer noen av dere her inne i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison_Ben Skrevet 12. mai 2010 #39 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg fikk mensen i dag på syklusdag 30 I går hadde jeg helt sinnsyke smerter i magen. Hele magen egentlig, men var sterkest rundt solar plexus. Når jeg klemte på livmoren var den helt øm og det gjorde kjempevondt. Jeg klarte nesten ikke å stå oppreist og lå på sofaen og akket meg hele kvelden. Stakkars Ben var nok litt bekymret. Jeg sov oppreist i natt (har sånn herlig seng som man kan heise opp ryggen på). I dag tidlig blødde jeg masse. Er jo på en måte godt å ha fått tanta tilbake, men liker ikke måten hun meldte sin ankomst. Shit fuck - vi fortsetter inn i 5 pp. En måned nærmere et vårbarn og øl kan nytes på 17. mai med god samvittighet Lille Trompet - nå krysser jeg fingrene for deg her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redemption Skrevet 12. mai 2010 #40 Del Skrevet 12. mai 2010 Så KJIIIIIIPT Alison! Hadde virkelig trua på deg denne pp! Tenkte hele tiden at du bare var en sen positiv! Da klaffer det nok neste måned skal du se! Pass på å el-teste mye denne måneden så du finner ut av syklusen din! Ingen jeg vet fortjener det mer enn dere akkurat nå! Jeg er helt ute å kjøre denne gangen tror jeg. Hadde som sagt knall-positiv eltest på morgenurin i dag tidlig, men blendahvit graviditetstest etter jobb. Tok derfor en ny eltest for å se hva den nå sa, og da var den supersvak ... Tok en til etter et par timer og den var enda svakere... Tror det må ha vært en feil med den første eltesten jeg tok i dag tidlig. Hva tror dere? Skal ta en QR i morgen tidlig tenker jeg, men har ikke trua på at den er positiv.. Det rareste er at jeg pleier å ha skikkelig vonde pupper i uken før IKM, men det er såvidt de er ømme i det hele tatt. Det er vel egentlig bare å sette seg ned å vente på tanta.. Tenker at det er sommer og hvitvins-tid i så fall! Koselig at du kom etter Foxxy! Satser på deg neste PP! Australia, spiren kan jo allerede sitte hos deg nå:-) Blir spennende å følge med deg fremover! Håper flere er inne på tråden i kveld, så vi skravle litt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå