Gå til innhold

Desperate housewives prøvedagbok!


mildri

Anbefalte innlegg

Først og fremst:

Gratulerer som mamma Alison!!!:D

Leste historien din nå. Så bra at det gikk bra! Hørtes dramatisk nok ut.. Tror jeg kommer til å være mer obs på det selv nå! Og godt du har en samboer som hjelper til så mye:) Hvordan er det med formen etter keisersnittet forresten?

Australia: Så supert at alt er bra med lille nurk i magen:D Og tenk hvor utrolig fort tiden går.. Og det kommer til å bli så spennende om det blir jente eller gutt! Jeg hadde ikke lyst til å vite det til å begynne med jeg heller, men nå som jeg vet det tror jeg jeg hadde dødd av nysgjerrighet hadde jeg ikke visst det :gjeiper:

Foxxy: 4.6 er en veldig veldig bra dag å ha bursdag;)

Er du fortsatt innlagt på observasjon eller fikk du dra hjem? Var det ordentlige veer som startet modning og sånn? Eller gikk det bra? Jeg fikk selv tegn på modning relativt tidlig, men det var falsk alarm (heldigvis!:)). Krysser fingrene for at han holder seg der en god stund til:)

Ha en fin søndag alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst:

Gratulerer som mamma Alison!!!:D

Leste historien din nå. Så bra at det gikk bra! Hørtes dramatisk nok ut.. Tror jeg kommer til å være mer obs på det selv nå! Og godt du har en samboer som hjelper til så mye:) Hvordan er det med formen etter keisersnittet forresten?

Australia: Så supert at alt er bra med lille nurk i magen:D Og tenk hvor utrolig fort tiden går.. Og det kommer til å bli så spennende om det blir jente eller gutt! Jeg hadde ikke lyst til å vite det til å begynne med jeg heller, men nå som jeg vet det tror jeg jeg hadde dødd av nysgjerrighet hadde jeg ikke visst det :gjeiper:

Foxxy: 4.6 er en veldig veldig bra dag å ha bursdag;)

Er du fortsatt innlagt på observasjon eller fikk du dra hjem? Var det ordentlige veer som startet modning og sånn? Eller gikk det bra? Jeg fikk selv tegn på modning relativt tidlig, men det var falsk alarm (heldigvis!:)). Krysser fingrene for at han holder seg der en god stund til:)

Ha en fin søndag alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst:

Gratulerer som mamma Alison!!!:D

Leste historien din nå. Så bra at det gikk bra! Hørtes dramatisk nok ut.. Tror jeg kommer til å være mer obs på det selv nå! Og godt du har en samboer som hjelper til så mye:) Hvordan er det med formen etter keisersnittet forresten?

Australia: Så supert at alt er bra med lille nurk i magen:D Og tenk hvor utrolig fort tiden går.. Og det kommer til å bli så spennende om det blir jente eller gutt! Jeg hadde ikke lyst til å vite det til å begynne med jeg heller, men nå som jeg vet det tror jeg jeg hadde dødd av nysgjerrighet hadde jeg ikke visst det :gjeiper:

Foxxy: 4.6 er en veldig veldig bra dag å ha bursdag;)

Er du fortsatt innlagt på observasjon eller fikk du dra hjem? Var det ordentlige veer som startet modning og sånn? Eller gikk det bra? Jeg fikk selv tegn på modning relativt tidlig, men det var falsk alarm (heldigvis!:)). Krysser fingrene for at han holder seg der en god stund til:)

Ha en fin søndag alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle herlige jenter,

Aloson: Gratulerer masse som fersk mamma, og glad for at alt gikk bra til slutt. Er formen bra nå?

Jeg er 21+3 i dag,tiden går fort nå og jeg som trodde jeg ikke kunne bli gravid en gang. Plutselig er jeg over halvveis:) Utrolig hvor fort en glemmer de harde prøvedagene nå som minien er på vei. En del av livet, og kjekt som bare det.

Nå er den store milepælen ca 25 uke, da kan jo nurket reddes i tilfelle det har tenk å kommer før tiden. Ellers kjenner jeg masse liv inni magen, og blir like glad hver gang mini sparker. Noen ganger er det så mye sparking at jeg må reise meg opp, en veldig rar men herlig følelse.

Ellers gifter jeg og mannen oss på tinghuset den 13 april i år, på en helt vanlig onsdag, så drar vi til island på en slags bryllupsreise på søndagen. Det gleder jeg meg veldig til.

Har fått bekkenløsning så har blitt sykemeldt til 80% enn så lenge, har en fysisk jobb med mye løft etc så ventet egentlig bare på det.

Er det noen av dere som har kjent noe til bekkebet utenom valige plager? Elsker å jogge så dette var jo festlig:) Noen tips for å kunne trene? Er alerede på yoga og går tur hver dag.....

Det ble et litt lengre innlegg enn vanlig.

Klemmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :klemmer:

Australia: Det er helt utrolig hvor fort tiden går med nurk i magen:) Og husker veeeldig godt den ventingen på uken når han kunne reddes hvis han ble født for tidlig! :gjeiper: Men har de ikke klart å redde helt ned i uke 23?

Og så kos med giftemål:D Vet ikke om du har vært på Island før, men hvis ikke kan du glede deg! Var der selv i fjor og jeg syns det var et meget spesielt land :gjeiper: Mest med tanke på naturen, hvor annerledes den er enn vår. Vel verdt turen!:)

Jeg har sluppet det meste av bekkenplager, så så mange fantastiske råd har jeg ikke. Men det jeg fikk mest plager av var noen styrkeøvelser, og mye gåing (særlig på asfalt) :tristbla: Jeg ble mye bedre da jeg kuttet ut styrkeøvelsene:)

Her har vi vært på ny ultralyd og alt står fortsatt bra til!:D Han var bare noen få prosent over gjennomsnittet (størrelse) denne gangen i forhold til 26% sist. Så spørsmålet er om han hadde hatt en vekstpurt sist gang eller om det har vært feilmåling :gjeiper: Jeg har også begynt å få mere vonde kynnere nå, så jeg håper håper håper at det er noe (i det minste litt modning) på gang!

Ellers er vi nå fullgåtte 37 uker! Så nå kan han bare komme!:D

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Nurk: Da har du jammen ikke lenge igjen, håper du får en fin opplevelse med fødselen. Tenker du er litt lei av å vente, for det er jeg alerede etter bare 23 uker.....

Tror jeg har en liten fottball jente eller gutt inni her, kjempeaktivitet. Men stort sett bare på dagen. Flink baby:)

Og alle dere andre håper det går fint med dere, kom innom så vi vet hvordan det går med dere.

Klemmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå da begynner det jammen ånærme seg Nurk! Da kan han bare komme ikke sant :-)

Min lillegutt holder seg heldigvis pent og pyntelig i magen enda. Hadde forkortet livmorhals, så derfor må jeg ta det veldig rolig og ligge hvis magen blir hard - noe den blir veldig ofte. Har ny kontroll på torsdag og håper livmorhalsen holder koken, lite hyppen på å legges inn igjen. Får lov til åvære hjemme nå!

Gratulerer med snart giftemål Australia! Så koselig! Island høres utrolig flott ut!!

Her er det også en aktiv liten tass - som vekker meg om natta også ;)

Ang bekkenløsning; jeg fikk rundt uke 20, og det ble bare værre av mye bevegelse. Det som funket best; øvelser i basseng!!! Ro og bevegelse i passe blandings,pute mellom

beina i senga. Da jeg ble fullt sykmeldt ble smertene sterkt redusert! Fysioterapi funket også, og jeg kjøpte stor ball og vippet frem og tilbake hver dag. (Nå kan jeg ikke gjøre noe øvelser - får ikke lov til å bevege meg noe særlig da livmora trekker seg sammen).

So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har født!!!!!!! :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

:hjerte::hjerte: Lillegutten vår kom til verden forrige onsdag :hjerte::hjerte:

Super søt gutt!! Og kjempe snill som kom to uker før termin så mamma slapp å gå over :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei alle sammen,

Nurk: Gratulerer messe med den nye gutten deres, tenker dere er passe stolte nå.

Selv er jeg 30 uker på vei dag og ble 100% sykemeldt i går pga litt for mange kynnere, har gått 50% en liten stund.... Er sånn person som ikke tar det med ro til tross for redusert stilling på jobben. Så da satte leg foten ned og sykemelder meg helt til jeg skal ut i permisjon den 1.juli. Kjenner og ser at det nærmer seg nå, og gleder meg masse til å treffe det lille mennesket som har tatt bolig i kroppen min:) KUlt altså....

Og dere andre???? Hvordan har dere det da?

Klemmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...