Gå til innhold

Desperate housewives prøvedagbok!


mildri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok jenter. Da er vi i gang!

Hei hei, da er ivertfall Australia på plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, da er ivertfall Australia på plass. :)

Jeg også! Får ikke skiftet nick her ser det ut som! Bra ide det her Cybele:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Får ikke skiftet nick her ser det ut som! Bra ide det her Cybele:-)

Noen som vet hvordan jeg kan skifte medlemstittel? Står som sjenert nå???? Noe jeg absolutt ikke er ha ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg kan skifte medlemstittel? Står som sjenert nå???? Noe jeg absolutt ikke er ha ha ha.

Hahahahahha! Du slutter å være sjenert når Du har posta noen innlegg;)

Cybele her. Får heller ikke bytta brukernavn. Men hva gjør vel det.

El-test i dag morgen (ikke-konsentrert urin, men dog): så negativ at den så ut som en neg graviditetstest

El-test kl 17: Tilnærmet positiv!

El-test kl 22.45: Negativ

Hm

Likevel usikker. For var på jobb da jeg tok den nesten´positive testen og fikk ikke sett på den før etter ti minutt. Og da var den nestenpositiv. Noe den er enda. Men vet ikke. Mulig kroppen prøver å lure meg. Hatt sex i går og i dag iallefall. Og el-slimet (eller sædresten som lurte meg) har jeg ikke sett noe til.

Love so long, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Da er jeg også på plass. Brukernavnet Alison var såklart opptatt, så da fikk Ben være med også. Men denn tråen blir for meg, ikke for han :)

Har oppdatert litt på hjemmesiden vår nå, og er oppe i godt over 30 tips for å bli gravide. Gi meg gjerne beskjed om dere har andre. http://babylykke.webs.com/tipslisteforhenne.htm

Vi har vært kaniner, og hvis jeg har hatt eggløsning kan jeg nesten ikke skjønne at det ikke har klaffet. Er veldig spent på helgen nå, om mensen har kommer eller ikke. Det har jo endel å si nå for om de neste syklusene blir stabile eller ikke.

Ha en god natt, og hvil godt ut før jobb i morgen, så snakkes vi snart snuppelurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg trekker tilbake det der med positiv el-test. Så visst bare sånn ut da den hadde tørket, og den var langt i fra helt positiv. Akk. Tappen er hard, utfloden er anti-fruktbart.

Konklusjon: La deg aldri affektere av sædreter du finner med tre halvlitre innabords på en trang dass med klein beslysning på et konsertområde.

Hell og lykke'

Og Alison, jeg kan heller ikke fatte at det ikke skal ha klaffet for dere nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Da kom jrg endelig inn her. Ser ut til at det er flere som ikke har kunnet komme inn.

Jeg er på dag 11 i min periode akkurat nå. Vi har bestemt oss for å holde på som kaniner og jeg gidder ikke kjpe flere EL tester, de er jo drit dyre... 300kr for syv dager??? Sist testet jeg over 9 dager, det ble dyrt og el var visst iflg mensen akkurat en uke senere ha haha. Nå er problemet at vi har holdt på så mye at jegfaktisk har vondt ryggen hi hi, Kama sutra er fantastisk:) Kan jo ha det gøy samtidig som vi forsøker å få en bolle i ovene. De pleier vel ofte å slå rot når en minst tenker på det, så da prøver jeg den taktikken:)

Satser på at det virker. Hvilken dag er dere på jenter?

Cheers:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg er på dag 19 i dag. Har lekt duracellkaniner hele forige uke og i helgen!

Lurer skikkelig på om vi har fått det til denne helgen :-)

Positiv eggløsningstest på fredag og regner med at eggløsningen fant sted lørdag eller søndag.. Veldig spennende!§

Et lite ekkelt spørsmål bare... Hadde jo endel el-slim i helgen, og ser på Pernille.info at det skal være tørt de neste dagene nå.. Men jeg har masse tyktflytende utflod nå...Søndag, mandag og i dag... Skal det være sånn da?

Kanskje jeg ikke hadde eggløsning i helgen likevel?

Hmmm... Når kan jeg begynne symptomjakten da? I helgen, ca 1 uke før IKM?

Når har du IKM Australia?

Og når har du Cybele?

Alison, når skal du teste???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si til deg , Australia at du kan bestille eggløsningstester på nett vewldig billig fra billigetester.no!

Jeg kjøpte 21 eggløsningstester og 5 graviditetstester der for 195 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mange symptomer altså. Har ikke dere begynt?

- Fikk et svimmelanfall i går (varte bare noen sekunder da... :)

- Skikkelig øm/støl i magen

- Har syyykt mye luft i magen

- Romler hele tiden

- Fikk en synlig blodåre på tannkjøttet (håper virkelig at det teller som mer synlige blodårer, for det er virkelig ikke fint og ikke noe jeg vil fortsette å ha).

- Trøtt (selv om jeg var flink til å legge meg tidlig i går)

- Livlige drømmer (I natt drømte jeg at tanna ved siden av fortennene brakk i to - loddrett. Den ble fortsatt sittende og jeg stresset skikkelig fordi jeg ville til tannlegen før den falt ut fordi det ville se så dumt ut. Gnisser tenner på natta, så det kan ha med det å gjøre da).

- MEN, jeg kjente på livmortappen i stad. Den var hard og lukket (tror jeg). Synes det er litt vanskelig å kjenne om den var lukket eller åpen, men den var i allefall som en nesetipp og ikke lepper. Det er vel tegn på at mense kommer?

Har bestilt billigtester nå (og et par clearblue), så regner med jeg starter testingen med en gang de kommer i posten. Kan jo ha IKM alt fra 7.-12. mai (kommer an på hvor lang eller kort syklusen min velger å bli denne måneden). Tror jeg er 6 eller 8 dpo nå. Litt forvirret denne måneden ja :)

Spent på hva dere andre føler på kroppen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,

Jeg er på dag 12 i min periode.Da teller jeg dag 1 som første dag i siste mens. Så regner med at eggløsning er rett rundt hjørnet, selv om jeg egentlig ikke vet noe om når den er. Jeg bare kjører på med sex annen hver eller hver dag så burde jeg vel treffe forhåpentligvis. Føler at jeg har vært veeeldig nærme de to siste gangene så satser jeg på at det klaffer denne mnd. Nesten som å vinne i lotto, like skuffet hver gang.....

Billigtester har jeg skaffet meg, og el testene dropper jeg, kjører naurlig denne gangen. Så ser jeg om det fungerer, synest det blir litt stress. Legen min anbefalte at vi bare har sex ofte istedet for å stresse med el tester etc. Så da krysser jeg fingrene for at syklusen min er på 28 dager denne gang. Selv den har vært litt vimsete de siste mnd..... Eller har to tester igjen fra den siste esken med el tester....Kan jo bruke de opp iverfall:)

Jippi sex er gøy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg og fikk blendahvit test nå. Hadde vel egentlig ikke regnet med noe annet. I januar hadde jeg veldig lignede symptomer som denne måneden. Da hadde vi truffet på EL, og jeg var ganske sikker på at jeg var gravid. Allikevel kom TR. Så jeg vingler veldig i hva jeg tror nå. I februar og mars er jeg usikker på om vi traff EL, jeg tror det, men det er ikke helt sikkert - hadde heller ikke like symptomer da.

Var på dugnad i går og klarte bare å rake den ene veien. Ellers var det ubehagelig på venstre side av magen. Vil så gjerne bli gravid - og vil så gjerne vite det snart! Kanskje det bare er testen som ikke har forstått det enda.

Klaffer det ikke nå stikker jeg til legen og sier at vi har prøvd i et år, men ikke har fått det til. Gidder ikke å vente til desember/januar med å finne ut om noe ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg deg, Alison. Hvorfor gå å lure på om noe er galt. Jeg ville gjort det samme.

Her i gården er livet trist. Jeg har aldri bruk el-tetser før. Begynte denne mnd på dag 10. Og hver dag, uansett, så er testen positiv om urinen er konsentrert nok. Jeg får alltid positiv el-test om morgenen f.eks. Alltid. Og el har jeg ikke. Ikke antydning til sekret, samt at tappen er stein hard og lav. Jeg har med andre ord for høyt nivå av lh i blodet. Da jeg tok blodprøve for noen uker siden antok jeg at lh-verdien på 38,9 bare viste at jeg hadde el den dagene blodprøvene ble tatt. Men ser ut til at noe er spinnhakkende galt i hormonbalansen. Hyl =( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Var hos fastlegen i går. Og jeg var dum nok til å være ærlig på at vi ikke har prøvd lengre enn siden januar. Han kunne åpenbart ingenting om fertilitet, og mente at mitt lh nivå er i skjønneste orden. Men det er det ikke. Jeg har lest på nett om forhøyet lh-nivå og det er ikke særlig lovende. Han ville ikke sende meg til gyn. FØKK! Det betyr at jeg må bestille time hos privat gyn. Er midt oppi eksamenskjøret nå, kan dermed ike begynne å stresse md gyn-timebestilling enda. Vet heller ikke helt hvordan sommeren ser ut, må vite hvilken by jeg skal være i i det minste.

=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter,

Hvor ble det av entusiasmen??? Opp med humøret:) Blir kanongira av å være her inne med dere, men nå må vi bli litt mer positive igjen. Tenk så fint det blir når vi endelig faktisk klarer å bli gravide:) Det blir jo helt sinnsykt.

Vi skal greie dette, kjør på hver dag om nødvendig:)

Har invitert inn ei jente til, trønderline synest at tråden vår på barnimagen er helt fantastisk, fint at vi kan gjøre dagen bedre bare ved å være oss desperate selv:) Hihi.

Mildri:Det pleier å være venteliste på priv gyn så avtal tid selv om du har eksamenstid,

så kan du kanskje gå rett etter eksamen men før alle drar på sommerferie.

Status Australia: Litt stikkninger i høyre eggstokk, satser på at kroppen er på vei til å riste av seg et egg for meg. Masse kviser, tegn på at eggløning er på vei:) Har en testpinne igjen av den siste pakken med EL tester, og testet i går kveld den var selvfølgelig helt hvit. Er på dag 14 i perioden min, så da MÅ egget være på vei. Tror kanskje jeg vil kjøpe meg et nytt sett med el-tester alikevel???

Jenter dere må ha en super dag, stay positve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen :)

Da var villmusa på plass ;) Som dere vet blei det jo ingen prøving her i gården denna pp meeen ha testa med el-testa allikavel for å lære å kjenne syklusen bedre. Denna pp slo el-testen ut positiv seinare enn eg hadde trudd. Var positiv i en dag og negativ dagen etter. Gleda meg til å få tanta og bli ferdig med den så vi kan svosje inn i neste pp.. og ikkje minst til å få mannen heim igjen så vi kan oppføre oss som kanine vi og, sjøl om den fruktbare perioden er over *hmfr*

Ønska dere alle en super dag og måtte dere alle lykkes denna mnd. Krysse fingra og tær xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKK!!!!!!!! Tok en test i stad og når jeg så på den et par timer etter skimter jeg en strek. Og best av alt - Ben skimter den også. Nå må jeg bare vente på at jeg får produsert mer urin så jeg kan teste en gang til i kveld :)

Kryss fingrene!!

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennande! Venta spent på oppdatering :-D En dag nærmare tantebesøk her - gleda meg virkelig denna gangen til ho skal komme så eg kan bli ferdig ;) Har vært å kjøpt slimløsande hostesaft og biovit som skal testast ut neste pp.

Kossen går det med dere andre desperate husfruer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Spennende med to streker:) Krysser fingre og tær:)

Jeg tror jeg har EL akkurat i disse dager???? Har følt stikkninger nederst i magen og har fått et lass med kviser som vanligvis kommer under EL :)

Me holde på så det holde, prøver å få til hver dag. Det blir så utrolig spennende å se om vi greier det denne mnd.

Hvordan går det med dere andre jenter i dag?

Hva er dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo er dager etter eggløsning. Du regner fra dagen etter EL :) IKM er altså vanligvis på 14 dpo.

Har såklart testet igjen i dag, men nå er det blendahvitt igjen. Usikker nå på om testen jeg tok var ekstra følsom, om det bare er for tidlig, eller om vi har blitt gale :/

Er konstant øm og støl nederst i magen. Var på ny dugnad i stad, og klarte fortsatt ikke å rake til den ene siden. Da er det ubehagelig på venstre side. Hvis jeg ikke er gravid må jeg jo ha en betennelse eller noe? Eller kan det være andre grunner?

Tappetafset i dag, men er søren ikke sikker på om den er lukket eller åpen. Men hard på midten er den, og tror den er myk rundt. Men tør ikke å si noe for sikkert.

Spennende med EL, og virker jo som om nesten alle har hatt seg som kaniner nå. Kanskje derfor det er litt rolig med aktivitet på tråden?? hihi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...