Gå til innhold

Desperate housewives prøvedagbok!


mildri

Anbefalte innlegg

Hei igjen damer! Så lite aktivitet det er her nå da?

Jeg tok en QR i dag. Var negativ etter et par minutter, så jeg la den inn i skapet på badet og gikk for å spise frokost.

Skulle sjekke den etter en times tid(Jada, jeg vet at den ikke skal leses av etter 10 min,nettopp pga av forvirring...), og der var det en veldig svak, men helt klar strek! Jeg og sambo ser den tydelig begge to. Usikker på fargen derimot.

Tok en ny eltest, og jaggu var den ikke like positiv som i går.

Har tatt en eltest til i kveld, og den er negativ. Samme skjedde i går kveld...

Skjønner lite av hva som skjer nå, og finner ingen svar heller... Lurer på om jeg skal vente til lørdag med å ta min siste test. CB-digital. Skal ha mensen sent i morgen kveld eller i løpet av natta. Har den ikke kommet lørdag morgen er jeg ganske sikkert gravid. Er jo ikke så lenge til, men blir GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL av å ikke vite... Lyst på vin har jeg også....

HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud Trompeten, du er trolig gravid!!!!!!!!!!

Oppdater oss med det samme i morgen tidlig!

Jeg hadde en sinnsykt positiv el-test i dag morges. Teststreken var nesten svart, aldri sett lignene. Stolt gikk jeg inn til sambo, og vi hadde sex=) Vi har ikke hatt sex siden lørdag. Så håper denne dosen i dag tidlig gjorde utslag. Hadde dårlig tid så fikk ikke ligget i senga og la "sæden flyte inn i livmorgen" men ærlig talt, hvor viktig kan det være? Tok en el-test nå. Den er positiv, men på langt nær sånn som i dag morges. Nå er begge strekene like sterke. Teststreken er kanskje ørlite sterkere. El skjer vel hvert min.

Lest at man bare har 20% sjanse for gravidtet under optimale forhol, altså at begge er under 30 (der min mann er 77modell...), begge er friske, ikke stresser (jeg har eksamen i morgen...), ingen bruk av tobakk og alkohol (jeg bor med en levende snusboks. Og avholds er ikke rette betegnelsen på oss) samt at man treffer rett tidspunkt (det gjorde vi da!). Hm...deprimerende fakta.

God kveld videre, jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, dette er spennende Lille Trompet. :danser:

Virker som om det er håp for flere av dere!! :)

Jeg skal prøve å være flink med EL tester denne måneden, men dere får minne meg på det. Er litt dårlig på sånt :/

Skal du jobbe i morgen, Lille Trompet? I tilfelle har jeg noen billigtester liggende som du kan få. Da kan du teste så mye du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig spennende, men får sikkert tanta på klokka natt til lørdag.

Nei, jeg skal ikke på jobb i morgen faktisk:-) Har tatt meg en fleks dag.

Dessuten er det bare 30 timer til jeg skal ha mensen, så jeg må bare holde testefoten rolig et døng til...

Tar nok cb digitalen i morgen kjenner jeg meg selv rett. Klarer jo ikke å vente!

Så gøy med skikkelig sterk eltest da Cybele! Smart å hoppe rett til sengs:-) Gleder meg til å følge symptomjakten din de neste ukene! Håper spiren setter seg fast umiddelbart!

Og Alison- jeg blir ikke lei meg om spiren ikke sitter hos meg enda. Er jo såvidt begynt med moroa, og har god tid! Og viktigst av alt- jeg vil jo gå gravid sammen med deg! Og ikke minst ha permisjon sammen med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du er så søt, Lille Trompet! Men vi kommer rett etter om jeg får klappe masse på den gravide magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Her var det jammen aktivitet.Det er jo kjekt å se.

Lille Trompet: Så utrolig spennende, jeg krysser alt jeg kan for at du kanskje er førsteman ut:)

Selv er jeg i ventemodus, holder på som bare det i tilfelle EL kommer på et rart tidspunkt som sist gang. Da var EL på dag 27 i perioden min??? Rart. Så da siden jeg er på dag 22 så måååå vi jo bare holde på ut hele perioden haha. Stress

Når det er sagt så har jeg jo mange tegn på bolle i ovnen; Vondt å ha sex haha, luft i magen, trøtt, bollemage (kanskje bare feit haha), vondt i ryggen, og masse utflod og bla bla bla. Satser på at denne gangen er det ikke ren innbilning som sist gang. Og hvis det ikke går ja så fortsetter vi å prøve men da kjøper jeg meg EL tester, blir jo rent sliten av all denne senge aktiviteten....

Cheers jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering i dag på IKM dagen.. NEGATIV CB... IKKE GRAVID lyste mot både meg og sambo i dag tidlig ... Æsj!

Mensen har ikke kommet enda, men kommer nok iløpet av natta!

Klarer dessverre ikke helt å innse sanneten før tanta kommer! Synes fortsatt at det helt tydelig er noe rart nederst i magen min.

Regner med at jeg nesten 100% sikkert ikke er gravid når jeg tok en CB i dag på IKM...

Nå forventer jeg tidenes fest 04. Juni på Latter i Oslo på jobbfest sammen med Alison!

Kom igjen Australia! Hold ut noen dager til! Luft i magen unde sex er småkjipt, men en fiiiiin trening til man blir gravid! Da er det promping i hytt og gevær! Husker fra forrige svangerskap at de største kom helt ut av det blå,slik at jeg ikke rakk å kontrollere vinden:-)

Veldig staaaas i køen på Kiwi for å si det sånn:-)

Heia mensen sier nå jeg bare! Vil bare ha det bekreftet en gang for alle, for jeg hater å vente!

Tappetafset i kveld og tappen er hard og lukket tror jeg :vetikke:

Skjønner fortsatt eller lite i denna gården! Lover å oppdatere på tante i morgen!

Ha en nydelig fredagskveld mine damer! Jeg tar meg et glass vin med negativ test i hånda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg for første gang i historien forsinket... Har vel aldri gått over tida før ,så vidt jeg vet!

Har ikke gått til innkjøp av flere tester heller, siden jeg var så sikker... Regner jo fortsatt med at det er psyken min som gjør at mensen lar vente på seg, og ikke noe annet...

Men dette er nervepirrende!!!!

:redd:

Nå skal jeg forsøke å holde urinen i blæra lengst mulig, og komme meg på apoteket etterhvert.... Gidder ikke at den skal være så forbanna negativ nå, så jeg kjøper ikke digital denne gangen, slik at vi kan tyde skyggestreker til den stor gullmedalje!! :sarkasme:

Men i mangel på symptomer så burde jeg nok heller spare panga...

:reise: :reise: :reise: :reise: :reise: :reise:

Oi, der dro jeg gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLENDAHVIT IGJEN!

Jeg gir offisielt opp og drikker hvitvin og sørger :tristbla:

Offameg, stakkars 'lille trompet'. Ikke gi opp enda, du har jo ikke fått tanta enda:)

Her i gården venter og venter vi, kanskje like greit at jeg ikke er gravid eller på vei. Da kan jeg jo faktisk få på meg bunaden på 17.mai:) Må jo se på de positve sidene:)

Heldigen deg som kan ta deg et glass, jeg har vært på detox i over ett år nå uten å drikke. For å "forberede" kroppen på en evt graviditet, men ser ikke ut til at det har hjuplet spiren noe heller (enn så lenge)

Drikke for meg og da lille trompet:)

Cheers:) !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er spenningen over for denne gang! TR kom akkurat på besøk!

Pussig hvor mye psyken spiller inn når man venter på mensen. Har aldri skjedd meg før at jeg er forsinket!

Men folkens; Jeg er ved meget godt mot! Har noen herlige fester og tilstelninger i juni som jeg gleder meg til. Kan se ut som om vi får en hel helg barnefri også midt i neste pp, og da kan det jo hende at det er det som skal til:-)

Heier på dere andre nå!!

Klemmer fra Trompeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, Lille Trompet, nå får vi i allefall sjansen igjen neste måned - sammen :) Og jeg gleder meg også til å kunne drikke på sommerfesten - men innen da er jeg sikkert full av graviditetssymptomer igjen :eeeh:

Har vært borte i helgen, og var hyggelig å komme hjem til mange meldinger her! Heier på dere alle mann - og holder fingrene mine hardt krysset for deg Australia!!! :popcorn:

Ha en fortsatt fortreffelig kveld fruer, så snakkes vi snart! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei og gratulere med dagen alle sammen :)))

Har ikkje vært innom her på ei stund, va masse spennande lesing her siden sist ;) Så dumt med mens lille trompet! :S Men bra du er ved godt mot :)

Heia videre på dere alle sammen. Her er det nok like før tanta dukka opp og eg gleda meg skikkelig for en gang skyld, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen til alle og enhver!!:D

Også lenge siden jeg har vært her nå, men nå føler jeg meg ihvertfall litt oppdatert:) Uff, synd Lille trompet! Jeg hadde trua denne gangen:)

Ellers har heldigvis mine innbilt svangerskaps symptomer blitt borte!:) Bare vanlige jeg-skal-ha-mensen-snart-pupper igjen:) Hehe, jeg føler meg litt mer mentalt stabil nå:P Så da er det bare å vente på tanten her, håper hun har stabilisert seg sånn ca, hun burde komme mellom i går og fredagen:) Hadde vært godt å bli "vanlig" igjen:)

Ha en super dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle:)

Håper alle hadde en fin nasjonaldag uten å tenke for mye på om egg henger fast eller ikke...

Begynner å miste troen litt selv nå, er på dag 26 i dag og har dritvondt i puppene. (Sånn som sist gang) Regner jo ikke med at jeg er gravid, men symptomene skal jo på en måte være noen lunde de samme som når tanta kommer..... Vanskelig å vite. Gidder ikke å håpe, blir like skuffet hver gang:( Har bestilt EL tester som kommer i posten, 14 stk bør jo holde til neste pp. Sist pp hadde jeg EL på dag 27 i min periode... Så kanskje??? Damn at jeg ikke har en fast syklus.....

Håper dere har bedre nyheter enn meg..... Jeg krysser da i det minste fingrene fremdeles...Kan jo hende vi greier det denne pp. Har jo tross alt holdt på annen hver dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Hehe, nå har jeg oppdaget smileyene og! :goodbye:

Morsomme saker :gjeiper:

Tror egentlig det er lurt å ikke gidde å håpe, da slipper man jo å bli skuffe. :) (Men vi gjør det vel likevel gjør vi ikke? :jepp: ) ellers så kan jeg jo blåse litt på flammen og si at mine symptomer var heeeeeeelt like som mensen, så jeg gadd jo ikke å ta test fordi jeg trodde hun kom :sjenert: . Så håpet er jo ikke ute :jepp: . Begynner å lure på om jeg skal prøve slike el tester selv....

Krysser fingrene for deg! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra jenter!

Da ser det ut som om Australia og Nurk er velkommen er de vi må satse på denne pp?

Cybele da? Hvordan går det med eksamensforberedelser?

Jeg vurderer sterkt å ta en pausemåned nå for å nyte sommeren litt, men kjenner jeg meg selv rett så er det vel forføring på gang om en ukes tid:-) :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent, Lille Trompet! Tenk om det klaffer for oss neste måned.

Jeg reiser bort i helgen, og kommer hjem akkurat tidsnok til å rekke EL. Så neste uke blir jeg borte fra jobb - da skal jeg bare ligge hjemme i senga med Ben :/

Jeg heier på dere Nurk er velkommen og Australia! Krysser fingrene og beina hardt her for at det klaffer for dere. Synes virkelig det er på tide at det går for noen her nå.

Skal strikke kjole på flyet nå, og fant denne suuupersøte kjolen, men ingen oppskrift: http://www.huset-shop.com/images/MoloColetteDress1.jpg

Men fant denne som jeg skal strikke i steden: http://farm5.static.flickr.com/4025/4318802470_8571ccfb31.jpg

I like! :) Så jeg må bare få meg ei lita prinsesse som etterhvert kan passe inn i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent, Lille Trompet! Tenk om det klaffer for oss neste måned.

Jeg reiser bort i helgen, og kommer hjem akkurat tidsnok til å rekke EL. Så neste uke blir jeg borte fra jobb - da skal jeg bare ligge hjemme i senga med Ben :/

Jeg heier på dere Nurk er velkommen og Australia! Krysser fingrene og beina hardt her for at det klaffer for dere. Synes virkelig det er på tide at det går for noen her nå.

Skal strikke kjole på flyet nå, og fant denne suuupersøte kjolen, men ingen oppskrift: http://www.huset-shop.com/images/MoloColetteDress1.jpg

Men fant denne som jeg skal strikke i steden: http://farm5.static.flickr.com/4025/4318802470_8571ccfb31.jpg

I like! :) Så jeg må bare få meg ei lita prinsesse som etterhvert kan passe inn i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg er mye håp denne måneden altså jenter. Mannen har jo vært borte, så vi har bare fått hygget oss mens jeg hadde forrige mens (mot slutten vel og merke :gjeiper: ) og nå i helgen som er (snart-)mens-helgen min, så ikke noe håp her :sukk: . Vi får satse på Australia :) .

Hehe, tenkte på å ta prøvefri måned jeg og! Hadde vært morsomt og feire eksamensslutt og sommeren med en heidundranes fest :jepp: . Men om det skjer er vel usikkert..

Så søt kjole Alison! :) . Skulle ønske jeg kunne strikke og :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...