Gjest brutal_mann Skrevet 16. mai 2010 #961 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er det tristeste jeg har hørt ever. Slik skal ikke en mor være. INGEN forelder skal være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 16. mai 2010 #962 Del Skrevet 16. mai 2010 INGEN forelder skal være slik. Nei såklart ikke, men så var det mora di du snakka om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. mai 2010 #963 Del Skrevet 16. mai 2010 Nei såklart ikke, men så var det mora di du snakka om. Jepp. Synd kjerringa ikke hadde vett til å ta abort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 16. mai 2010 #964 Del Skrevet 16. mai 2010 Jepp. Synd kjerringa ikke hadde vett til å ta abort Men da hadde jo ikke du blitt født... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #965 Del Skrevet 16. mai 2010 Og resten synser du om og tillegger mange menn egenskaper de ikke har og ikke kjenner seg igjen i. De "fleste menn" og "folk flest" og "kvinner er".... Er du mange menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 16. mai 2010 #966 Del Skrevet 16. mai 2010 Er du mange menn? Ja, jeg venter fortsatt på eksempler..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #967 Del Skrevet 16. mai 2010 Ja, jeg venter fortsatt på eksempler..... Eksempler på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2010 #968 Del Skrevet 16. mai 2010 Jepp. Synd kjerringa ikke hadde vett til å ta abort Det er tydelig gjennom alt du skriver at du er sterkt preget av en vond oppvekst. Jeg får lyst til å gi deg en god klem, holde rundt deg, la deg føle godhet fra et medmenneske, uten baktanker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 16. mai 2010 #969 Del Skrevet 16. mai 2010 Eksempler på? På uanstendig oppførsel fra en venninne du vil nekte dama di slik at hun ikke får dårlig innflytelse som du snakket om isted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 16. mai 2010 #970 Del Skrevet 16. mai 2010 Er du mange menn? Nei, men reagerer på at du grer de fleste menn med samme kam, og det til tross for at enkelte menn her inne har sagt at du ikke får snakke på deres vegne.. Jeg er ikke mange kvinner heller, jeg kjenner meg ikke igjen i de påstandene om hvordan kvinner er som du kommer med.. Hva slags uanstendig oppførsel kan mine venninner "smitte" meg med? Og hva slags problemer tror du vil oppstå av at jeg møter en mannlig kompis alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 16. mai 2010 #971 Del Skrevet 16. mai 2010 Det kan faktisk bli for mye forklaring og forståing også! Noen ganger kan det være bedre å bare si at enten gjør vi nå som jeg sier, eller så kan du dra til helvete! Akkurat den formuleringen tror jeg du skal være litt forsiktig med. Det kan være enkelte, ytterst få ganger man kan komme med et ultimatum. Men man bør velge sine kamper, for ingen vil være sammen med noen som kommer med "gjør som jeg sier eller dra til helvete" flere ganger i uka. Ja, ikke du altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 16. mai 2010 #972 Del Skrevet 16. mai 2010 Jepp. Synd kjerringa ikke hadde vett til å ta abort Men nå gjorde hun ikke det, så nyt det livet du har. Jeg er sikker på at det fins mennesker som vil si at du betyr noe for dem, og at det fins ting du gleder deg over - som du får oppleve nettopp fordi du er i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #973 Del Skrevet 16. mai 2010 På uanstendig oppførsel fra en venninne du vil nekte dama di slik at hun ikke får dårlig innflytelse som du snakket om isted Nei, det måtte selvfølgelig vært en helt ekstraordinær situasjon. Men hvis ei venninne f.eks til stadighet ville ha dama mi med ut på fyll og fest, så hadde jeg ikke blitt spesielt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #974 Del Skrevet 16. mai 2010 Nei, men reagerer på at du grer de fleste menn med samme kam, og det til tross for at enkelte menn her inne har sagt at du ikke får snakke på deres vegne.. Jeg er ikke mange kvinner heller, jeg kjenner meg ikke igjen i de påstandene om hvordan kvinner er som du kommer med.. Hva slags uanstendig oppførsel kan mine venninner "smitte" meg med? Og hva slags problemer tror du vil oppstå av at jeg møter en mannlig kompis alene? Nei, hvordan skal jeg kunne vite hva slags problemer som kan oppstå av at du møter en mannlig kompis alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 16. mai 2010 Akkurat den formuleringen tror jeg du skal være litt forsiktig med. Det kan være enkelte, ytterst få ganger man kan komme med et ultimatum. Men man bør velge sine kamper, for ingen vil være sammen med noen som kommer med "gjør som jeg sier eller dra til helvete" flere ganger i uka. Det er ikke snakk om å si det flere ganger i uka. Det er snakk om å sette ned foten og si at nå er det nok, og at enten gjør vi som jeg sier eller så gjør vi noe helt annet - hver for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2010 #976 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det er snakk om å sette ned foten og si at nå er det nok, og at enten gjør vi som jeg sier eller så gjør vi noe helt annet - hver for oss. Det må jo bli slitsomt å stå på ett ben i det uvisse . Endret 16. mai 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 16. mai 2010 #977 Del Skrevet 16. mai 2010 Det du sikkert ikke forstår er at erfaringer er helt individuelle. Nei, det skal være sikkert og visst. Når du har sagt det, er det nok sånn. Noe jeg heller ikke forstår, er hva dette har å gjøre med det jeg skrev. Dette betyr altså at jeg har mine erfaringer, du har dine erfaringer, og at Prøvekandidat har sine personlige erfaringer osv. Skjønner. Dermed gir din manglende erfaring på området grunnlag for å uttale deg bastant om hva som er fornuftig for alle andre. Dette er jo egentlig helt innlysende. Føler meg litt dum som ikke har skjønt det før. Tror du da f.eks at dine erfaringer har noen relevans for meg og mitt liv? Overhodet ikke. Har heller aldri skjønt det der med at man skal lytte til erfarne fjellfolk. Skulle deres erfaringer ha noen relevans for meg og mitt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #978 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Overhodet ikke. Har heller aldri skjønt det der med at man skal lytte til erfarne fjellfolk. Skulle deres erfaringer ha noen relevans for meg og mitt liv? Sammenlikner du altså det å gå tur på fjellet, med det å få et parforhold til å fungere? Det blir helt meningsløst. Når man går på tur i fjellet, så har faktisk andres erfaringer en relativt stor betydning, ettersom det bare finnes et lite antall variabler. Da kan man ta hensyn til disse variablene ved hjelp av andres erfaringer. I et parforhold blir dette fullstendig annerledes, ettersom det ikke finnes 2 like parforhold. Dermed kan man ikke lære av andres erfaringer. Man kan ikke engang lære av egne erfaringer, fordi ditt neste parforhold, ikke vil bli det samme som ditt foregående. Jeg så nylig et meget interessant engelsk program på TV der man spurte ulike par som fortsatt var i lange ekteskap, hvordan de hadde fått det til og hva hemmeligheten deres var. Og det som var interessant, var at INGEN av disse parene hadde den samme forklaringen! Absolutt alle hadde sin egen forklaring og metode. Hva kan man da lære av dette? Endret 16. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. mai 2010 #979 Del Skrevet 16. mai 2010 Men da hadde jo ikke du blitt født... Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. mai 2010 #980 Del Skrevet 16. mai 2010 Men nå gjorde hun ikke det, så nyt det livet du har. Jeg er sikker på at det fins mennesker som vil si at du betyr noe for dem, og at det fins ting du gleder deg over - som du får oppleve nettopp fordi du er i livet Jeg vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg