Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #941 Del Skrevet 15. mai 2010 Der tar du jo totalt feil. For meg for eksempel (og for de aller, aller fleste andre kvinner her til lands), er det 100% strategisk fornuftig å ha venner av det motsatte kjønn. For dermed styrer man jo automatisk unna sånne som deg. Lucky you hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #942 Del Skrevet 15. mai 2010 Javel? Men det er jo ikke så innmari inntrisangt med noen som bare gjentar til det kjedsommelige at de er kapable til ting, helt uten å eksemplifisere eller utdype. Ja, det kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #943 Del Skrevet 15. mai 2010 Ja, det kan jeg tenke meg. Og dermed lurer jeg på: Hvorfor i all verden gjør du det da??? Du har jo ingen substans, mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #944 Del Skrevet 15. mai 2010 Og dermed lurer jeg på: Hvorfor i all verden gjør du det da??? Du har jo ingen substans, mann. Gjør hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #945 Del Skrevet 15. mai 2010 Gjentar til det kjedsommelige at de er kapable til ting, helt uten å eksemplifisere eller utdype. Christ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #946 Del Skrevet 15. mai 2010 Gjentar til det kjedsommelige at de er kapable til ting, helt uten å eksemplifisere eller utdype. Christ. For å irritere deg? Eller kanskje fordi jeg er mann? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #947 Del Skrevet 15. mai 2010 For å irritere deg? Eller kanskje fordi jeg er mann? hehe Nå synes jeg at du fornærmer alle menn her. Er det virkelig din oppriktige mening at årsaken til at du er ute av stand til å utdype påstanden du kom med for 10-12 innlegg siden, er at du er mann??? Vel, hvis menn er så ufatttelig dumme, enkle og uintelligente som det du insinuerer, så blir jeg heller lesbisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #948 Del Skrevet 15. mai 2010 Nå synes jeg at du fornærmer alle menn her. Er det virkelig din oppriktige mening at årsaken til at du er ute av stand til å utdype påstanden du kom med for 10-12 innlegg siden, er at du er mann??? Vel, hvis menn er så ufatttelig dumme, enkle og uintelligente som det du insinuerer, så blir jeg heller lesbisk. Neida, det finnes sikkert mange intelligente menn. Så du kan slappe helt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 15. mai 2010 #949 Del Skrevet 15. mai 2010 Du er så bastant og vet så mye om forhold til tross for at du, i motsetning til flere av oss andre, ikke lever eller har levd i et forhold. Vi står antakelig overfor et naturtalent. Steinars utlegninger om parforhold, får meg likevel til å tenke på Platons hulelignelse. Jeg sitter også med en følelse av at samlivsekspertens teorier ikke vil bli forstyrret av erfaring i overskuelig fremtid. Og at vi her er vitner til et sjeldent tydelig eksempel på darwinisme i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #950 Del Skrevet 16. mai 2010 Vi står antakelig overfor et naturtalent. Steinars utlegninger om parforhold, får meg likevel til å tenke på Platons hulelignelse. Jeg sitter også med en følelse av at samlivsekspertens teorier ikke vil bli forstyrret av erfaring i overskuelig fremtid. Og at vi her er vitner til et sjeldent tydelig eksempel på darwinisme i praksis. Det du sikkert ikke forstår er at erfaringer er helt individuelle. Dette betyr altså at jeg har mine erfaringer, du har dine erfaringer, og at Prøvekandidat har sine personlige erfaringer osv. Tror du da f.eks at dine erfaringer har noen relevans for meg og mitt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. mai 2010 #951 Del Skrevet 16. mai 2010 Det du sikkert ikke forstår er at erfaringer er helt individuelle. Det er akkurat dette det ser ut til at du ikke forstår. Fordi du generaliserer dine erfaringer, din usikkerhet og din bitterhet til "menn flest" og "kvinner flest". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #952 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er akkurat dette det ser ut til at du ikke forstår. Fordi du generaliserer dine erfaringer, din usikkerhet og din bitterhet til "menn flest" og "kvinner flest". Feil. Jeg bruker bare mine personlige erfaringer til en viss grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 16. mai 2010 #953 Del Skrevet 16. mai 2010 Unnskyld meg, Steinar40, men dette har du jo allerede diskutert i en tidligere tråd som ble VANVITTIG lang... Nøyaktig 344 sider! Innlegget er HER. Hvorfor starter du ENDA en tråd om samme emnet??? Det er jo helt idiotisk! Hvorfor ikke heller bare fortsette på den andre tråden istedenfor å ta opp unødvendig plass i forumet? Går det an....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #954 Del Skrevet 16. mai 2010 Unnskyld meg, Steinar40, men dette har du jo allerede diskutert i en tidligere tråd som ble VANVITTIG lang... Nøyaktig 344 sider! Innlegget er HER. Hvorfor starter du ENDA en tråd om samme emnet??? Det er jo helt idiotisk! Hvorfor ikke heller bare fortsette på den andre tråden istedenfor å ta opp unødvendig plass i forumet? Går det an....??? Dette er viktige saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 16. mai 2010 #955 Del Skrevet 16. mai 2010 Javel, men hvorfor fortsetter du ikke på den andre tråden da, og diskuterer videre der hvis du har mer å si om saken??? Alt du har sagt her er jo nøyaktig det samme du har sagt i den andre tråden! PS: Det står ettertrykkelig at man skal søke i tidligere tråder før man starter en ny for å se om det finnes et innlegg der samme tema diskuteres. DU har jo startet TO tråder med samme tema. What's the point? Jeg stemmer for at denne tråden stenges, og at du diskuterer videre i den andre. Det du ikke fikk sagt på de 344 sidene i den andre tråden er sikkert ikke verd å nevne engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 16. mai 2010 #956 Del Skrevet 16. mai 2010 Feil. Jeg bruker bare mine personlige erfaringer til en viss grad. Ja men så må du si det da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 16. mai 2010 #957 Del Skrevet 16. mai 2010 Siste mennesket i verden jeg ville stolt på er min mor. Tvert i mot, er det noen jeg vet aldri vil stille opp så er det henne. Det er det tristeste jeg har hørt ever. Slik skal ikke en mor være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 16. mai 2010 #958 Del Skrevet 16. mai 2010 Ikke lett å sitte her å liste opp sånt. Det vil være situasjonsbetinget. Og man kommer lengst med å bruke sunn fornuft. Men det er visse saker venner av det motsatte kjønn ikke kan gjøre i sammen lenger når en eller begge er i et parforhold. Og det er f.eks å avtale å være alene i sammen uten partner(e). At man tilfeldigvis treffes ute i offentligheten er noe helt annet. Eller er i sammen som flere par. I det store og hele er det veldig begrenset hva venner av ulike kjønn kan gjøre i sammen uten at det skaper problemer. ÅÅÅ det der svarer du alltid. FÅ EKSEMPLER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 16. mai 2010 #959 Del Skrevet 16. mai 2010 Feil. Jeg bruker bare mine personlige erfaringer til en viss grad. Og resten synser du om og tillegger mange menn egenskaper de ikke har og ikke kjenner seg igjen i. De "fleste menn" og "folk flest" og "kvinner er".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 16. mai 2010 #960 Del Skrevet 16. mai 2010 Vi står antakelig overfor et naturtalent. Steinars utlegninger om parforhold, får meg likevel til å tenke på Platons hulelignelse. Jeg sitter også med en følelse av at samlivsekspertens teorier ikke vil bli forstyrret av erfaring i overskuelig fremtid. Og at vi her er vitner til et sjeldent tydelig eksempel på darwinisme i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg