Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #921 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg er dypt fascinert over ditt intellektuelle nivå, Steinar. Ja, det hadde sikkert jeg vært også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #922 Del Skrevet 15. mai 2010 Ja, det hadde sikkert jeg vært også Hæ? Hvis du hadde vært kapabel til sånn tenkning, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #923 Del Skrevet 15. mai 2010 Hæ? Hvis du hadde vært kapabel til sånn tenkning, mener du? Kapabel til mye rart jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #924 Del Skrevet 15. mai 2010 Kapabel til mye rart jeg hehe Jepp. Røyking, i hvertfall. Med solbriller på. Det er jo en begynnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #925 Del Skrevet 15. mai 2010 Jepp. Røyking, i hvertfall. Med solbriller på. Det er jo en begynnelse. Jeg røyker bare her. Veldig fornuftig jeg vettu Noe man ikke akkurat kan si om visse kvinnemennesker jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #926 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg røyker bare her. Veldig fornuftig jeg vettu Noe man ikke akkurat kan si om visse kvinnemennesker jeg kjenner. Så hva mer er du kapabel til, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. mai 2010 #927 Del Skrevet 15. mai 2010 Ikke lett å sitte her å liste opp sånt. Det vil være situasjonsbetinget. Og man kommer lengst med å bruke sunn fornuft. Men det er visse saker venner av det motsatte kjønn ikke kan gjøre i sammen lenger når en eller begge er i et parforhold. Og det er f.eks å avtale å være alene i sammen uten partner(e). At man tilfeldigvis treffes ute i offentligheten er noe helt annet. Eller er i sammen som flere par. I det store og hele er det veldig begrenset hva venner av ulike kjønn kan gjøre i sammen uten at det skaper problemer. Tullprat, det går fint an å møtes bare venninner eller bare kompiser når man er i et forhold uten at det skaper problemer, også venner av ulike kjønn. Det er ikke noe farlig eller skummelt idet, vi klarer fint å la være å ha sex med dem. Du er så bastant og vet så mye om forhold til tross for at du, i motsetning til flere av oss andre, ikke lever eller har levd i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. mai 2010 #928 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg vil bare si det atter en gang, jeg vet forskjellen mellom singelliv og kjæresteliv og har aldri hatt noen problemer med å skille mellom det å være singel og det å være i et forhold. Både singellivet og kjæresteparlivet lar seg fint kombinere med å ha venner. Og så er det sånn at også vennene våre havner i forhold og stifter familie og barn og får dermed andre forpliktelser slik at samværet naturlig endrer hyppighet. Men til og med da jeg var ungdom så var ikke jeg og vennene sammen hele døgnet uken rundt. Du er ute etter en dame i alderen 35-45 og jeg antar at en dame i den alderen er voksen og fornuftig og også vet forskjellen mellom singelliv og kjærlighetsparliv. Jeg tror du skal prøve å starte med at du prøver å vise tillit til den voksne damen du er på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #929 Del Skrevet 15. mai 2010 Så hva mer er du kapabel til, mener du? Det kommer helt an på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #930 Del Skrevet 15. mai 2010 Tullprat, det går fint an å møtes bare venninner eller bare kompiser når man er i et forhold uten at det skaper problemer, også venner av ulike kjønn. Det er ikke noe farlig eller skummelt idet, vi klarer fint å la være å ha sex med dem. Du er så bastant og vet så mye om forhold til tross for at du, i motsetning til flere av oss andre, ikke lever eller har levd i et forhold. Jeg vet nøyaktig hvilke problemer jeg ønsker å unngå for enhver pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #931 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg vil bare si det atter en gang, jeg vet forskjellen mellom singelliv og kjæresteliv og har aldri hatt noen problemer med å skille mellom det å være singel og det å være i et forhold. Både singellivet og kjæresteparlivet lar seg fint kombinere med å ha venner. Og så er det sånn at også vennene våre havner i forhold og stifter familie og barn og får dermed andre forpliktelser slik at samværet naturlig endrer hyppighet. Men til og med da jeg var ungdom så var ikke jeg og vennene sammen hele døgnet uken rundt. Du er ute etter en dame i alderen 35-45 og jeg antar at en dame i den alderen er voksen og fornuftig og også vet forskjellen mellom singelliv og kjærlighetsparliv. Jeg tror du skal prøve å starte med at du prøver å vise tillit til den voksne damen du er på jakt etter. Voksen og fornuftig? Ja, det er nok ikke alle som er det skjønner du. Og det er akkurat det som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #932 Del Skrevet 15. mai 2010 Det kommer helt an på. Dårlig svar. Du sa: Kapabel til mye rart jeg hehe Da synes jeg at det bare er rett og rimelig å be deg om å utdype nærmere. Jeg har forsøkt flere ganger nå, men uten resultat. Jeg tipper at det er rimelig hult og tomt i hodet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #933 Del Skrevet 15. mai 2010 Dårlig svar. Du sa: Da synes jeg at det bare er rett og rimelig å be deg om å utdype nærmere. Jeg har forsøkt flere ganger nå, men uten resultat. Jeg tipper at det er rimelig hult og tomt i hodet ditt. Han tør ikke si at han har lyst på deg... *Informere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #934 Del Skrevet 15. mai 2010 Dårlig svar. Du sa: Da synes jeg at det bare er rett og rimelig å be deg om å utdype nærmere. Jeg har forsøkt flere ganger nå, men uten resultat. Jeg tipper at det er rimelig hult og tomt i hodet ditt. Hva jeg er kapabel til er avhengig av den andre parten også. Derfor kommer det helt an på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #935 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva jeg er kapabel til er avhengig av den andre parten også. Derfor kommer det helt an på. Øh. Dermed så ble det tidligere utsagnet ditt plutselig verdiløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #936 Del Skrevet 15. mai 2010 Han tør ikke si at han har lyst på deg... *Informere* Hehe, jeg har joskjønt at Steinar har lyst på det aller meste av hunkjønn - og at det er derfor at han er så skeptisk til venner av motsatt kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #937 Del Skrevet 15. mai 2010 Øh. Dermed så ble det tidligere utsagnet ditt plutselig verdiløst. Nei. Jeg er kapabel til mye rart med den rette dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #938 Del Skrevet 15. mai 2010 Hehe, jeg har joskjønt at Steinar har lyst på det aller meste av hunkjønn - og at det er derfor at han er så skeptisk til venner av motsatt kjønn. Det er ikke strategisk fornuftig å ha venner av det annet kjønn. Det skaper helt unødvendige komplikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #939 Del Skrevet 15. mai 2010 Det er ikke strategisk fornuftig å ha venner av det annet kjønn. Det skaper helt unødvendige komplikasjoner. Der tar du jo totalt feil. For meg for eksempel (og for de aller, aller fleste andre kvinner her til lands), er det 100% strategisk fornuftig å ha venner av det motsatte kjønn. For dermed styrer man jo automatisk unna sånne som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mai 2010 #940 Del Skrevet 15. mai 2010 Nei. Jeg er kapabel til mye rart med den rette dama. Javel? Men det er jo ikke så innmari inntrisangt med noen som bare gjentar til det kjedsommelige at de er kapable til ting, helt uten å eksemplifisere eller utdype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg