Gjest Prøvekandidat Skrevet 29. april 2010 #281 Del Skrevet 29. april 2010 Svaret er jo åpenbart. Mannfolk klarer ikke å legge ned dolokket fordi de gidder ikke eller glemmer det. Det er ikke viktig nok. Og ingen tvinger en Nei da, og uansett var dolokket bare et eksempel på hva slags ting vi kan snakke med venner om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 29. april 2010 #282 Del Skrevet 29. april 2010 Hmm.. Alle menn jeg har bodd sammen med har klart å legge ned dolokket, t.o.m pappa. Er det et vanlig problem med dolokk? :klø: Derimot klarer INGEN (uansett kjønn) å legge tallerkner i oppvaskmaskinen. He he, alle menn har nok ikke problemer med å legge ned dolokket (litt generalisering må til, det er jo i trådens ånd) - og ja jeg kjenner også flere som er flinke til å sette tallerkener o.l. oppå oppvaskmaskinen... Og det rr sånne bagatallmessige ting vi snakker om med venner, ikke hvordan sexlivet fungerer og hva slag sex vi har eller hvordan vi er i senga - noen gjør sikkert det også og dem om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 29. april 2010 Herregud! Det er faktisk motsatt, ved å ha noen ventiler som ikke er innen forholdet, vil forholdet bli og være mye sunnere, tro meg, dette vet jeg veldig mye om. I så fall har du et forhold som ikke fungerer. Klarer ikke partene å kommunisere og løse problemene i sammen, så blir livet et helvete. Tro meg, dette vet jeg veldig mye om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 29. april 2010 #284 Del Skrevet 29. april 2010 I så fall har du et forhold som ikke fungerer. Klarer ikke partene å kommunisere og løse problemene i sammen, så blir livet et helvete. Tro meg, dette vet jeg veldig mye om!! Ja, jeg kan godt tro på at du er vanskelig å kommunisere med og dårlig på problemløsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 29. april 2010 Ja, jeg kan godt tro på at du er vanskelig å kommunisere med og dårlig på problemløsning.. Det er dessverre ikke alle problemer som er like enkle å løse i dette livet. Jeg er ikke akkurat perfekt, men jeg er i hvert fall villig til å diskutere problemene med hensyn på å finne en løsning. Ikke alle som er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 30. april 2010 #286 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg er ikke akkurat perfekt, men jeg er i hvert fall villig til å diskutere problemene med hensyn på å finne en løsning. Ikke alle som er det. Det vil jeg anbefale deg å slutte med. Du burde heller gjøre deg opp en mening på forhånd, og stå knallhardt på den, uansett hvilke innspill og synspunkter andre måtte komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 30. april 2010 #287 Del Skrevet 30. april 2010 Det vil jeg anbefale deg å slutte med. Du burde heller gjøre deg opp en mening på forhånd, og stå knallhardt på den, uansett hvilke innspill og synspunkter andre måtte komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 30. april 2010 Det vil jeg anbefale deg å slutte med. Du burde heller gjøre deg opp en mening på forhånd, og stå knallhardt på den, uansett hvilke innspill og synspunkter andre måtte komme med. Ja, det er dessverre en mye brukt taktikk av mange det gitt. Da slipper man i hvert fall å samarbeide Men jeg foretrekker faktisk å kunne samarbeide, og jeg syns dermed at det er veldig slitsomt med folk som ikke klarer å samarbeide. Og jeg kjenner flere slike med "din" innstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 30. april 2010 #289 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, det er dessverre en mye brukt taktikk av mange det gitt. Da slipper man i hvert fall å samarbeide Men jeg foretrekker faktisk å kunne samarbeide, og jeg syns dermed at det er veldig slitsomt med folk som ikke klarer å samarbeide. Og jeg kjenner flere slike med "din" innstilling. Syns du er litt selvmotsigendse steinar. Ene øyeblikket sier du du vil samarbeide i andre øyeblikk sier du at du er den som skal bestemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 30. april 2010 Syns du er litt selvmotsigendse steinar. Ene øyeblikket sier du du vil samarbeide i andre øyeblikk sier du at du er den som skal bestemme.. Nei, det er egentlig ikke selvmotsigende. Jeg vil samarbeide så langt det er mulig, men noen ganger må noen bestemme også. Fordi man ikke klarer å bli enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 30. april 2010 #291 Del Skrevet 30. april 2010 Nei, det er egentlig ikke selvmotsigende. Jeg vil samarbeide så langt det er mulig, men noen ganger må noen bestemme også. Fordi man ikke klarer å bli enige. Ja og det er alltid du da eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 30. april 2010 #292 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, det er dessverre en mye brukt taktikk av mange det gitt. Da slipper man i hvert fall å samarbeide Men jeg foretrekker faktisk å kunne samarbeide, og jeg syns dermed at det er veldig slitsomt med folk som ikke klarer å samarbeide. Og jeg kjenner flere slike med "din" innstilling. Jeg kommer også på en person i farten med den innstillingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. april 2010 #293 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg kommer også på en person i farten med den innstillingen.. Det gjør jeg også. Det skulle ikke tilfeldigvis være den samme vi tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 30. april 2010 #294 Del Skrevet 30. april 2010 Det gjør jeg også. Det skulle ikke tilfeldigvis være den samme vi tenker på? Det kan nok tenkes ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 30. april 2010 #295 Del Skrevet 30. april 2010 Nei, det er egentlig ikke selvmotsigende. Jeg vil samarbeide så langt det er mulig, men noen ganger må noen bestemme også. Fordi man ikke klarer å bli enige. Da får du se å ta litt tak i livet ditt da, vettu. Og bestemme litt. Slik at du ikke ender opp bitter og jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 30. april 2010 Ja og det er alltid du da eller... Nei, det kommer jo helt an på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 30. april 2010 Det kan nok tenkes ja! Er det hemmelig? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 30. april 2010 Da får du se å ta litt tak i livet ditt da, vettu. Og bestemme litt. Slik at du ikke ender opp bitter og jævlig. Jammen det er jo det som er problemet med kvinnfolk! De skal finne det ut selv. Herregud sier nå jeg. Det var bedre før når mannen bestemte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 30. april 2010 #299 Del Skrevet 30. april 2010 Jammen det er jo det som er problemet med kvinnfolk! De skal finne det ut selv. Herregud sier nå jeg. Det var bedre før når mannen bestemte Hmf kvinner er da mye mer bestemte de enn menn er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 30. april 2010 Hmf kvinner er da mye mer bestemte de enn menn er.. Kanskje det er derfor de aldri får bestemt seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg