Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for lykkeønskninger alle sammen! :klemmer:

Da var denne eksamenen overstått, så da er det en mindre å tenke på :)

Dagen i dag skal nytes ved å bare slappe av og ikke bekymre meg for mer eksamensforberedelser, det får vente til i morgen :jepp:

:klemmer: til alle som er innom :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har til nå vært en skikkelig daffedag. Har ikke fått gjort noe særlig, og nyter det :fnise:

Men senere i dag ska ljeg på kino med sambo og noen fra jobben hans, så det blir koselig. Ska lse Prince of Persia, og gleder meg :hoppe:

Hadde jeg bare klart å finne på noe til middag også, så hadde ting vært enda bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig koselig på kino, og filmen var kjempe spennende! Både jeg og sambo likte den svært godt, så blir nok til at den kommer på BluRay når den kommer for salg :jepp:

Prøver å bestille EL-tester på nett nå, men får ikke fullført handelen min hverken hos billige-tester eller babyplan. Så det er kjedelig :(

Etter forrige måned har jeg en god del strips igjen, men jeg skjønte meg ikke så mye på dem så tenkte jeg skulle kjøpe staver denne gangen. Så får se om det går an å fullføre kjøp i løpet av kvelden, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk bestilt til slutt ja, så da blir det testing etter EL så fort jeg får dem :)

Sitter å tenker på alt godteriet jeg har lyst på nå, og alt det gode jeg kan lage med ingrediensene som står i skapet her hjemme :) Synes jeg har spist nok søtt denne helgen, men litt til er vel lov? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kvikk lunsk melkesjokolade i kjøleskapet, så blir nok til at den blir fortært ja :fnise:

Og så blir det harry-tur i morgen :fnise: Så da blir det enda mer godterier i hus :jepp:

Og så skal jeg finne bursdagsgave til en liten prinsesse som blir 7 år snart :) Gleder meg til å bruke litt penger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så blir det harry-tur i morgen :fnise: Så da blir det enda mer godterier i hus :jepp:

Send over noe hit, takk! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo! :goodbye:

Hyggelig å høre at dere fortsetter å prøve.. Det meste går om man bare er innstilt på det! Hvor er du i løypa nå?

Send gjerne noe godis over hit og.. :gjeiper: jeg har blitt en godtemons!!

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig godt med godis, men jeg klarte å holde meg skikkelig i tøylene mot det jeg gjør til vanlig, så ble nesten ikke noe godis på meg jo :fnise: Og når v ible stående i ferge-kø på veien hjem var det ikke så mye igjen i posen når vi endelig kom hjem :sjenert: Men godt var det, og det er det som teller :jepp:

Aner ikke hvor lang tid dette kommer til å ta, så vi får bare prøve til den sitter :jepp: Har ikke tid til pauser :)

Nå er jeg på dag 13, og er denne syklusen lik som forrige er EL muligens rundt dag 19, 31. mai, og det er ganske så kjedelig i så fall, for da er sambo på jobbreise :( Det var han sist også, men det er vanskelig å planlegge dette, for han får bare beskjed om å dra. Så synes virkelig at EL burde flytte seg slik at det er her når han er hjemme også :fnise:

Har bestilt nye tester fra bilige-tester som sagt, så skal lete etter EL når de dukker opp :) Og så burde jeg vel lage meg en slags ticker også, slik at jeg slipper å telle på mobilkalenderen hele tiden for å huske hvor langt i syklusen jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små svømmerne hans kan jo holde ut i hele fem dager så det skader jo ikke å prøve litt i forkant og da.. :lur:

Jeg kjøpte meg en kokosbolle med jordbærsmak fra Den lille kokosbollefabrikken på vei hjem fra jobb! :dåne: Det er sååå godt!! Og så er det like mye kalorier som i et eple. Så det er jo bare å trykke i seg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden han ikke drar før tidlig 30. mai håper jeg at ting ligger bedre tilrette for at det skal gå denne PP enn forrige, for da visste jeg nesten at det ikke kom til å gå. Bare ikke ventetiden blir alt for lang, skal jeg ikke klage :) Men hva som defineres som alt for lang er jeg da ikke sikker på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Nå er det siste innspurt før morgendagens eksamen. Gleder meg til å få ferie :jepp:

Tok en EL test i sted, men jeg glemte jo selvfølgelig hele testen! Når jeg så nå var strekene var ca like sterke, men jeg kan vel ikke stole på dette da den ble liggende en stund?

I følge forrige PP skal EL være mandag, så det er jo enda en stund igjen. Får se om det blir noe mer test i dag eller ikke, jeg kjenner ihvertfall ikke noe symptomer annet enn eksamensnerver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...