Gå til innhold

Da var det vår tur!


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

God tur! Høres bare ut som el-slim. Er jo noen som har litt blod i det, er det ikke det? Synes jeg har hørt om det før.. Eller så har du og kjærsten stått på litt for mye i det siste sånn at du faktisk er blitt sår.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe :fnise: Lurte litt på det selv også, om det skyldtes for ofte :sengekos: , men jeg skal ikke klage hvis det kommer av det heller jeg. For uten :sengekos: blir det ingen :babysmokk: og det er jo det vi vil ha! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Mazilla :)

Skal se om jeg ikke rekker en oppdateringer før jeg setter kursen vestover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med nytt besøk i dagboken. :velkommen: skal du være, Becky1! :)

Var ikke noe mye blod, bare noen tynne tynne striper nærmest, og det hadde jeg ikke noe av første måneden etter p-pilleslutt. Og siden jeg tror EL er denne helgen er det nok ikke festeblødning heller.

Prøver å være tålmodig og bare vente å se og ikke bekymre meg så mye, men det er jammen ikke enkelt :fnise:

Kremt kremt, dette kjenner jeg igjen.. :lur: Under eggløsningen som resulterte i kulen på magen hadde jeg en liten dråpe klart rødt, og noen sånne tynne tynne striper som du beskriver. Hos meg var det ganske umulig å skjønne hva det var siden det var iblandet en god del elslim (sorry for enda flere gory details :sjenert: ) Det kan som du sikkert hadde lest skje i det man har et veldig hormonfall rett før selve eggløsningen, og skal vistnok være et tegn på at man er ekstra fruktbar den nevnte gangen.

Fikk også en sånn tynn tynn klar rød stripe en liten uke etterpå, og det var nok en festeblødning.

Krysser fingrene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser det jeg kan her også :jepp:

Nå er jeg kommet meg hjem på mini-ferie hos mine foreldre, og etter mindre enn 12 timer hjemmer har jeg planer for hele "ferien" :fnise:

I dag er det besøk til min 102 år gamle oldemor som skal unnagjøres først, og så skal jeg feire min minste niese med 7 års dagen! :hoppe: :hoppe: Gleder meg :)

Håper dere alle får en flott onsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mindre enn 102 år faktisk? :dåne:

Det må jeg si :jepp:

Mulig du har skrevet det før her, men når er IKM? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hele tiden vært kjempe sprek, men nå er hun ikke det dessverre. Hun var ikke i noe slag i dag, så håper at det bare er forbigående, selv om det gjerne ikke er det :(

IKM er 12 juni tror jeg :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix:

Sender over babystøv til deg :jepp:

Min mormor er 90 år, og er ikke i slaget for tiden hun heller - det er trist :(

Men 102 år, det står respekt av en slik alder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pernille.info står det om sekret:

Hvordan finne eggløsningen ut fra livmorhalssekretene:



  • Som hovedregel sier man at eggløsningen kommer på siste dag med eggløsningsslim eller dagen etterpå. Dette trenger ikke være den dagen med mest slim eller med mest strekkbare slim.

  • Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da. Det kommer av at livmorslimhinnen kan lekke litt midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen.

  • Kvaliteten på sekretene er viktigere enn kvantiteten.

  • Den dagen eggløsningsslimet har tørket inn igjen, er eggløsningen som regel overstått.

Så er det bare å krysse fingrene for at det klaffet! ;)

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et veldig interessant sekret! :fnise: Skal ikke se bort i fra at du har vært kjempefruktbar da nei. :lur:

Blir spennende å se om det blir positiv test nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til IKM nå for å se om det skjer noe da eller ikke :jepp:

Det er spennende dager og uker i møte ihvertfall :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke sett at du var prøver før nå jeg ;)

Ønsker masse lykke til, og håper det klaffer :biggrin:

Og 102 år, det er jammen bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger Linelia :)

Til vanlig har hun vært helt i hundre (bokstavlig talt :fnise: ) når hun har hatt besøk, og hun er en dame jeg har stor respekt for :jepp:

Ønsket mitt er at hvis jeg får en jente en gang skal kalle henne opp etter oldemoren min :) Så håper at det klaffer for oss om ikke lenge, for sitter å prøver å finne navn som passer allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal også kalle opp etter min oldemor (som også mormor har som mellomnavn), og hans mormor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott når man kaller opp barna sine etter mennesker som har betydd noe for en :) Så jeg håper det blir en jente på oss en gang. Hvis ikke får jeg dårlig samvittighet i forhold til den stakkars gutten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å finne et guttenavn som ligner på "oldemor" sitt ;) Trenger ikke nødvendigvis å være HELT likt!

Denne gangen klaffer det for oss begge to Småkjekset. Det bare vet jeg :jepp:

102 år :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle på en måte ønske at jeg ble kalt opp etter oldemoren min. Hun hadde så fint navn. Men på den andre siden så har det blitt et motenavn nå. Hadde egentlig tenkt å kalle en fremtidig datter for det, men dropper det pga det. Mange fine navn fra oldemor-generasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...