Gå til innhold

Da var det vår tur!


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se bilde av resultatet :jepp:

Jeg kunne tenkt meg å lære å strikke selv, men har liksom aldri kommet så langt...

:sjenert:

Er det mulig å bestille?

Fant ikke overføringskabelen til iPhonen min, så kan vise bildet som er i oppskriften :)

Fargen jeg har på teppet jeg har laget et et flerfarget garn i fargene lilla og hvit, så det gir det et litt mer sprell i fargeveien - og så var det så flotte farger! :jepp:

Jeg er ikke så veldig avansert av meg, så dette er det første babyteppet jeg noen gang har laget :fnise: Så er veldig fornøyd med det :) Veldig greit å lage ting som bare går ut på rette og vrange masker, alt annet blir det bare krøll med :fnise: Så hadde gjern evært mulig å bestille noe ja, hvis det er i rett/vrang og du ikke har det travelt, for blir bare strikket litt i rykk og napp nå på grunn av eksamensforberedelser og slikt :)

post-17956-1271963518,3008_thumb.jpg

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld Småkjekset!

Prøvd å lese litt gjennom boken din nå :)

- Mulig det står tidligere i boken din, men har du funnet EL enda? Spennende å se når IKM er - jeg har noen bekjente som har fått det til på første PP, men stort sett må man vente litt og ha tålmodighet.. Lykke til fremover!!! :)

Hei Dine :vinke:

Jeg aner ikke når jeg har EL, og om jeg i det hele tatt har det. Etter 4,5 år på pillen aner jeg ikke hvor lang tid det kommer til å ta før sklusen min blir stabil og jeg har EL regelmessig. Har kjøpt inn El-tester, men er ikke godt å si når jeg skal teste, så tenker jeg venter til neste PP for å prøve ut disse. Men mulig jeg går til annskaffelse av basaltermometer før den tid. Har fått mye skryt både det og Fertility Friend, så burde vel sjekke det ut også :)

Planen min er å ta dette med så knusende ro som jeg har mulighet til, for å ikke stresse. Men jeg merker allerede at dette kommer til å bli vanskelig da jeg til stadighet tar meg i å drømme om hvordan ting hadde blitt hvis jeg hadde blitt gravid i denne PP :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hello!

Stikker innom en tur;)

Hvordan går det da? Mye å sette seg inn i? Håper du fikk nyte solen da:)

Snart heeeeeeeeeelg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!

Stikker innom en tur;)

Hvordan går det da? Mye å sette seg inn i? Håper du fikk nyte solen da:)

Snart heeeeeeeeeelg!!!

Heisann luremegpå!

Her går det bare bra, merker at det er mye hormoner i sving for tiden. Kan ikke se på noen reklamer som har barn i seg for da merker jeg at det prikker i magen :fnise:

Det er utrolig mye å sette seg inn i med tanke på all informasjon som står rundt prøving og slik. Aner ikke hvor jeg skal begynne å lese meg opp på ting, så får bare prøve meg frem og se om det er noe som fungerer eller ikke :)

Så jeg tar imot alle tips og kjerringråd som finnes og som dere har gode erfaringer med :jepp:

Jeg har dessverre ikke fått nytt solen noe særlig i dag da jeg har holdt på med eksamensoppgaver. Så håper det fine været holder seg nå fremover, ihvertfall til over helgen, slik at jeg også får nyte godt av det :)

Torsdags :klem: til alle som er innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hehe, ser den! Jeg er jo en av de heldig da, klaffet i 1 PP.

Men jeg spiste folat, hadde sex hver 3 dag, og tvingte i meg litt sånn grapefruktjuice. Hehe:)

Men ja, den dag i dag, har jeg enda ikke lest så mye om graviditet osv, vett hva jeg ikke skal spise osv, men man kan bli gal!

Som de gravide jeg kjenner sier: Nyt livet, lev litt sunnere, og kos deg.

Ikke like lett alltid, men ja, du fikser dette! Eksamensoppgave ja, sporty!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser den! Jeg er jo en av de heldig da, klaffet i 1 PP.

Men jeg spiste folat, hadde sex hver 3 dag, og tvingte i meg litt sånn grapefruktjuice. Hehe:)

Men ja, den dag i dag, har jeg enda ikke lest så mye om graviditet osv, vett hva jeg ikke skal spise osv, men man kan bli gal!

Som de gravide jeg kjenner sier: Nyt livet, lev litt sunnere, og kos deg.

Ikke like lett alltid, men ja, du fikser dette! Eksamensoppgave ja, sporty!!

Heldig du :) Når sluttet du på evt prevensjon i forkant av prøvingen?

Folat er jeg veldig flink å ta, og når kjæresten min skal jeg passe på at det blir regelmessig :sengekos: også :jepp:

Når det gjelder alt en kan lese seg opp på er det mye som gjerne kan virke mot sinn hensik, at det kan bli for mye å lese. Så det er vel bare å ha fokus på å leve sunt og spise sunn og god mat og være i regelmessig aktivitet :)

Gleder meg til tirsdagen er her, for da er den levert. Men da er det forberedelser til de neste eksamene som gjelder. Men satser på at det går fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har du eksamen i egentlig?

Den eksamenen jeg holder på med nå er mat og teknologi. Vi har hatt en studentbedrift gjennom studieåret, og nå når den skal avvikles skal vi skrive en rapport og ha muntlig eksamen om det. Veldig artig, men myyye jobb akkurat nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt treig, men det teppet var utrolig fint. Får du det til altså? Jeg er så ekstremt dårlig på strikking, men føler jeg burde lært meg det snart.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt treig, men det teppet var utrolig fint. Får du det til altså? Jeg er så ekstremt dårlig på strikking, men føler jeg burde lært meg det snart.. :sjenert:

Var ikke så vankelig hvis en kan strikke rett og vrangt og har tid til å bli ferdig med det :jepp: Jeg har altfor mange ting som ligger rundt omkring som er påbegynt og som aldri kommer til å bli ferdig :sjenert: Så derfor var det veldig greit å få dette ferdig, for det er bare å strikke frem og tilbake :) Bare håper jeg klarer å lære meg å strikke andre ting også, slik at jeg kan lage klær til en eventuell baby som kommer også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt treig, men det teppet var utrolig fint. Får du det til altså? Jeg er så ekstremt dårlig på strikking, men føler jeg burde lært meg det snart.. :sjenert:

Jeg lærte meg strikking for et par år siden - anbefales - artig tidsfordriv :jepp:

(Men jeg har fremdeles ikke turt å begi meg ut på noe avanserte greier da :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg å venter spent på at samboeren min skal komme hjem :)

Så håper det ikke er noe tull med disse flyene i dag, for det går ikke! Er ikke med i planen min litt en gang, så de har med å få han hjem til meg :jepp:

Savner kjæresten min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig kjæresten min endelig hjemme igjen :rødme:

Tok tre timer lenger enn planlagt, men slik går det når flyene står fast med tekniske problemer. Like greit at han fikk komme seg hjem med en annet fly da :jepp:

Planen for i dag er ferdistilling av sriftlig del til gruppeeksamen, for så å lage god middag med min kjære og lage brownies muffins til dessert. Dette blir en flott dag!

Håper dere andre også får en flott dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, du sier noe Archee :fnise:

Nå har jeg da hatt noen fine dager med kjæresten min, for han drar vekk på jobb igjen i morgen. Så da har jeg tatt flere ekstra vakter på jobben i helgen, slik at jeg ikke skulle bli sittende hjemme alene. Gleder meg til vi får en helg der vi bare kan være hjemme uten å måtte gå på jobb eller gjøre noe som helst annet enn kjæresteting :jepp: Neste gang blir vel i midten av mai, men da får vi besøk av svigers på begge sider for å feire kjæresten min sin bursdag. Blir sikkert kos det også :)

Syklusmessig er jeg nå på dag 18. Har ikke testet etter EL eller noe så langt da jeg ikke aner når den evt skulle ha dukket opp. Så vi får heller prøve på regelmessig :sengekos: når kjæresten ikke er avgårde på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå har jeg lest hele boka di. Heldigvis var den ikke så lang foreløpig. Forhåpentligvis blir den ikke så lang heller.. ;)

Jeg har måttet bli kjent med kroppen min på nytt etter at jeg slutta på p-piller i september. Første måneden etterpå var jeg helt overbevist om at jeg var gravid, selv om vi hadde brukt beskyttelse, fordi kroppen var helt på bærtur.. Fysj av meg, skal aldri gå på sånt igjen! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mazilla :vinke: Hyggelig med nye besøkende i boken min :jepp:

Tror nok jeg kommer til å tenke godt og lenge over hvilket prevansjonsmiddel vi skal bruke senere, for er mye tull som følger disse p-pillene vi propper i oss.

Kjenner meg igjen i det du skriver om at en tror det er noe på gang, for det er jo så mye forandringer kroppen vår skal sette seg inn i igjen, så hadde vært rart hvis vi ikke skulle ha blitt litt lurt av alt sammen :fnise:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...