Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Hehe, det tror jeg virkelig at det er Alabama :skratte:

For to ukers tid siden hadde jeg også mye slim, som var veldig blankt og varte i 3-4 dager. Mulig det var EL-slim, men er sannelig ikke sikker. Tror ikke jeg forsket nok på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært prøver i 2,5 år, og har enda ikke løst gåten om EL-slim. :fnise:

Men skal jeg gjette, så var det blanke slimet du hadde EL-slim.

Ang. det andre slimet: kan det ha vært...hmm...rester fra mannens eskapader? :ler: Jeg føler nemlig jeg går og lekker det hele neste dag jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler nemlig jeg går og lekker det hele neste dag jeg. :sjenert:

Det var noe av det jeg savna litt da vi brukte kondom... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe av det jeg savna litt da vi brukte kondom... :sjenert::fnise:

Da er det ihvertfall ikke bare meg som er gal, og går og lekker sæd dagen lang. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Nei, jeg lekker jeg og! Og om man har dusjet og tørket seg - så kommer det ALLTID en "dæsj" rett etter trusa er kommet på! Slår ikke feil! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt det ikke bare er meg det skjer med :fnise:

Tror også at det blanke slimet jeg hadde for en to ukers tid siden var EL-slim, for i dag/natt meldte TR sin ankomst. Merket det var noe på ferde i går kveld da jeg var ute med kjæresten og noen venner, strammet seg godt i eggstokkene for å si det sånn.

Dette er første syklus etter pilleslutt så det er absolutt ikke verst å være innenfor normalen på en syklus med en gang! Dene PP varte vel i 33 dager, med mest sannsynlig EL slim fra dag 19. Så det lover bra for videre sykluser.

Nå er ihvertfall PP2 i gang :) Får se om det blir aktiv prøving eller ikke pga det teite stoffskiftet mitt, men kan vel enkelt og greit si at det ikke blir noe beskyttelse på oss den kommende tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der hørtes jo veldig lovende ut! Om du har så kort syklus allerede så tidlig etter pilleslutt så slipper du sikkert mest sannsynlig å bekymre deg for lange sykluser og EL som aldri kommer. :) Har jo mer enn nok styr med dette stoffskiftet ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Apropos lekkasje... Jeg tisser alltid når vi er ferdige (og jeg har ligget en halvtime), og da kommer mesteparten ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er jeg veldig fornøyd med syklusen min :) Jo fortere den stabiliserer seg, jo fortere kan jeg ha litt "kontroll" over egen kropp igjen. Så dette lover godt!

Er utrolig dårlig til å oppdatere meg i andres dagbøker for tiden da pcen min døde rett etter en eksamen og før tre som gjennstår før jeg får ferie. Så når jeg finner en løsning på pc-problemet mitt skal jeg gjøre det godt igjen :jepp:

Håper dere alle får en flått 16. og 17. mai!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde også heller prioritere eksamenslesing over å lese andres dagbøker, men jeg finner rett og slett ikke motivasjon til det. :sjenert: Hvordan klarer du å motivere deg for å lese til tre stykker? Og, enda viktigere, når får du sommerferie? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke noe lett å motivere seg til disse eksamnene, men med en i uken de neste tre ukene så har jeg et mål om å bli ferdig ihvertfall :) Så sommerferie blir det senest 2. juni! :hoppe:

Jeg har hatt en kjempe flott helg med familien, da både mine foreldre og samboers foreldre kom ned på besøk. Og søsteren min giftet seg før helgen! Så jeg gleder meg mye til høsten, for da blir det stor bryllupsfest :)

Får se om jeg klarer å legge igjen noe spor i noen av dagbøkene her inne før jeg får fortsette med eksamensforberedelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi ferie samme dag! :jepp: Jeg har lest en times tid nå, men så måtte jeg ha en liten kg-pause gitt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk skrevet ned noen sider med stikkord, men måtte ha en KG-pause nå før ejg drar avgårde på skolen for siste eksamensforberedelse i gruppen min :)

Vi er fire som skal ha eksamen i gruppe i morgen, så det kan bli artig :jepp: Det vi har eksamen i har vi jobbet med i hele år, så blir godt å endelig bli ferdig med det. Så da skal alt finpusses i dag :)

Kommer nok innom KG senere i ettermiddag/kveld kan jeg tenke meg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er muntlig eksamen i morgen ja, med utgangspunkt i en skriftlig rapport vi leverte for halvannen ukes tid sien. Blir godt å få det overstått, for er mye arbeid med den her. Men er heldigvis ikke lenge igjen til sommerferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...