pusilus Skrevet 4. april 2012 #3761 Del Skrevet 4. april 2012 Så godt at faren din slapp innleggelse Bra han har humoren også, må flire litt av han Høres ut som en deilig date dere hadde i går Jeg tror jeg skal stjele den ideen Kan jeg forresten være så snill å få lov til å spise middag med dere i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2012 Forfatter #3762 Del Skrevet 4. april 2012 Det er alltid mye mat å få hos mamma, og det er stor plass rundt bordet så er bare å bli med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. april 2012 #3763 Del Skrevet 4. april 2012 Slikt er veldig slitsomt, merkelig at de plutselig skal bry seg i tiden før fødsel.. Jeg ser frem til pinnekjøtt på lørdag, skjønt raspeballer er heller ikke å forakte, får bli i løpet av neste uke tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2012 Forfatter #3764 Del Skrevet 4. april 2012 Prøver å ignorere meldinger/mas og gir meg selv lov til å la være å svare alle for har andre ting å fokusere på om dagen enn å svare nysgjerrige familiemedlemmer Hadde det koselig i familiebesøk i dag. Myyye god mat som svigerinnen min hadde disket i stand med, så er mer enn mett nå gr å si det sånn Etter at vi kom hjem har vi kost oss med stearinlys i alle kriker og kroker og med spennende film på tven, så avslutningen på dagen lever opp til resten av dagen og det er aldri feil Våkner veldig tidlig om morgenen for tiden, klarer ikke helt å sove etterhvert som det blir lysere og lysere ute. Mannen har byttet ut de hite gardinene vi har hatt på soverommet siden vi flyttet inn med noen tykkere brune i håp om at jeg får sove lenger ut på formiddagen, så blir spennende å se når dagen starter i morgen Nå er det videre sofakos før det bærer til sengs. God natt damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. april 2012 #3765 Del Skrevet 4. april 2012 Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. april 2012 #3766 Del Skrevet 5. april 2012 Masse lykke til med fødsel Ja, kjør ditt eget løp nå. Det er ikke din oppgave å berolige familien. Jeg sa til min familie at de ikke fikk mase og at de fikk beskjed når det var over. Sa egentlig at de ikke kom til å få vite noe før vi var over på barsel, men mannen var så lur at han posta et bilde på fb med en gang, så det var faktisk noen av dem som fant det ut der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. april 2012 Forfatter #3767 Del Skrevet 5. april 2012 Sov godt Sov lenger enn jeg har gjort de siste dagene, men bekkenet var ikke helt enig i at det var særlig smart. Men heller et vondt bekkent enn å være helt utslitt Masse lykke til med fødsel Ja, kjør ditt eget løp nå. Det er ikke din oppgave å berolige familien. Jeg sa til min familie at de ikke fikk mase og at de fikk beskjed når det var over. Sa egentlig at de ikke kom til å få vite noe før vi var over på barsel, men mannen var så lur at han posta et bilde på fb med en gang, så det var faktisk noen av dem som fant det ut der Takk for det Mannen skal holde mødrene våre oppdatert slik at det er de som får gi beskjed videre til de aller nærmeste når ting skjer/har skjedd. Noe bilde på FB blir det ikke med det aller første tenker jeg, men vet aldri hva mannen kan finne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. april 2012 Forfatter #3768 Del Skrevet 5. april 2012 Da var det fire små dager igjen til den beryktede termindatoen Nå er jeg innstilt på at jeg kommer til å gå over, så vi får se hvor lenge det er snakk om Har jordmor time neste torsdag så er spent på hva som blir gjort på den timen Koser meg med alle spark og bevegelser frøkna gir fra seg om dagen, for tanken på at det ikke er så mange dagene/ukene jeg fortsatt kan kjenne på disse bevegelsene gjør meg litt trist Men det er alt verdt det når hun kommer ut til oss, lille mirakelet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 5. april 2012 #3769 Del Skrevet 5. april 2012 Hei Småkjekset Jeg måtte innom her og se om du hadde fått enda - Lille LO blir jo ett år i morgen, og jeg tippet vel på at snuppa di skulle komme i morgen..? Det hadde jo vært litt morsomt Kos deg masse disse siste dagene, lad opp, sov mye, og dull med deg selv. Jeg husker tiden du er inne i nå så utrolig godt; full av forventninger og spenning i kroppen. Gleder meg masse til neste gang det blir min tur Ha en super påske videre. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. april 2012 #3770 Del Skrevet 6. april 2012 Nærmer seg termindato nå ja.. Godt å høre at du er innstilt på å gå over også, dersom det blir tilfellet! Håper du har sovet godt i natt, slik at du er uthvilt til hva som enn måtte komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. april 2012 #3771 Del Skrevet 6. april 2012 I følge mine beregninger skal vesla di komme til verden i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. april 2012 Forfatter #3772 Del Skrevet 6. april 2012 Hei Småkjekset Jeg måtte innom her og se om du hadde fått enda - Lille LO blir jo ett år i morgen, og jeg tippet vel på at snuppa di skulle komme i morgen..? Det hadde jo vært litt morsomt Kos deg masse disse siste dagene, lad opp, sov mye, og dull med deg selv. Jeg husker tiden du er inne i nå så utrolig godt; full av forventninger og spenning i kroppen. Gleder meg masse til neste gang det blir min tur Ha en super påske videre. Klem Tenk at du har ei snuppe som er 1 år allerede! Hvor har tiden blitt av?? PRøver å kose meg maks om dagene nå, og er veldig spent på hvordan den nye hverdagen blir. Gleder oss veldig til hva den enn måtte bringe Ha en fin påske videre du også Nærmer seg termindato nå ja.. Godt å høre at du er innstilt på å gå over også, dersom det blir tilfellet! Håper du har sovet godt i natt, slik at du er uthvilt til hva som enn måtte komme.. Jeg har ikke noe problemer med å gå litt over, men virker som om familien min har det Godt at enen søsteren min er på fjellet, hvis ikke hadde hun jagd meg opp og ned trapper Utålmodig hun - neida Har sovet veldig godt jeg, så er klar til hva enn dagen måtte bringe I følge mine beregninger skal vesla di komme til verden i dag!! Vi får se om du får rett da Spennende er det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. april 2012 Forfatter #3773 Del Skrevet 6. april 2012 SÅ langt har vi hatt en veldig koselig og rolig dag Dagen startet med en rolig stund fremfor vår gode venn tven, før vi fant ut at vi måtte ut og nye det fine været, så da gikk vi oss en flott tur på et par kilometer Kjente en del nedpress underveis, men så fort vi var ferdig og i bilen igjen forsvant det. Det var veldig godt å få bevegd seg litt og er veldig glad for at vi gikk når vi gjorde for nå snør det som bare rakkeren her Begynner å bli rastløs i forhold til håndarbeid for nå har jeg ikke flere prosjekter å holde på med. Har fått sydd ansiktene på monsterbuksene jeg har hatt liggende ferdig så skal gi de en tur i vaksemaskinen og så er de klar til bruk Så nå får jeg ta meg en runde på nettet og se om jeg finner noe annet prosjekt jeg kan holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. april 2012 #3774 Del Skrevet 6. april 2012 Hmm..nå må det snart skje noe om hun skal komme i dag. Hun har ikke mange timene på seg.. Men er godt du er innstilt på å gå over tiden, så blir du kanskje ikke såå utålmodig.. Hørtes ut som en deilig dag med tv-kos og gåtur i finværet.(Så lenge det varte). Her snør det også nå Satse på at du finner et fint håndarbeidsprosjekt å jobbe med da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. april 2012 Forfatter #3775 Del Skrevet 6. april 2012 Hmm..nå må det snart skje noe om hun skal komme i dag. Hun har ikke mange timene på seg.. Men er godt du er innstilt på å gå over tiden, så blir du kanskje ikke såå utålmodig.. Hørtes ut som en deilig dag med tv-kos og gåtur i finværet.(Så lenge det varte). Her snør det også nå Satse på at du finner et fint håndarbeidsprosjekt å jobbe med da. Ser ikke ut som om hun har tenkt å komme i dag dessverre Nå er jeg i tillegg rigget godt til i sofaen for en tv-kveld så da er det like greit at hun holder seg på plass Det sluttet heldigvis å snø for ikke så lenge siden og ser ikke tegn til at det har planer om å ligge på bakken og godt er det Har ikke funnet noe strikkeprosjekt enda, så får se om det dukker opp noe som frister etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. april 2012 #3776 Del Skrevet 6. april 2012 Ser ikke ut som om hun har tenkt å komme i dag dessverre Nå er jeg i tillegg rigget godt til i sofaen for en tv-kveld så da er det like greit at hun holder seg på plass Det sluttet heldigvis å snø for ikke så lenge siden og ser ikke tegn til at det har planer om å ligge på bakken og godt er det Har ikke funnet noe strikkeprosjekt enda, så får se om det dukker opp noe som frister etterhvert Også er det fullmåne og greier! Da slutter jeg å tro på det! Kos deg masse med sofaen og tv`n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. april 2012 Forfatter #3777 Del Skrevet 7. april 2012 40 uker! Ingenting som skjer her så slenger inn en ny gravidstatus Gravidstatus På vei: 40 uker Igjen til termin: 2 små dager igjen! Kjønn: Ei lita frøken Utålmodig? Er ikke like utålmodig som jeg hadde trodd jeg kom til å være. Gleder meg selvfølgelig mye til å få henne på utsiden, men koser meg fremdeles med henne inni magen. Vi får se om tanken er det samme etterhvert som dagene på overtid evt kommer. Har hodet ned: Ligger i hodeleie men hadde ikke festet seg da jeg var hos legen i uke 38. Aktivitet i magen: Er litt mindre aktivitet nå om dagen men det er ikke så rart da det ikke er store plassen hun har å boltre seg på. Navn: Klarte å bestemme oss tilslutt - jeg fikk viljen min Vektøkning: Veide det samme i går som jeg gjorde på første svangerskapskontroll i uke 8 så det går heldigivs rette veien. Vann i kroppen: Har ikke lagt merke til noe. Humør: Tar lettere til tårene nå da jeg blir rørt av alt mulig. Jordmødrene, unge mødre og Beretninger om begynnelser tar knekken på meg så de blir sett på mens mannen er opptatt med andre ting Barnerom: Siden hun ikke skal sove der den aller første tiden bruker vi det som oppbevaring nå til tingene hennes. Ser frem til å innrede det mer etterhvert. Utstyr: Har det meste på plass. Mangler kun badebalje, stelleveske og solskjermer til bilvinduene så det er mannens ansvar å få i hus før vi kommer fra sykehuset. Strekkmerker: Har fått 6 små til nå uten at jeg bryr meg om dem. Magen: Stor og god! Synes den er utrolig flott om dagen og kommer virkelig til å savne den når den er borte. Melk i brystene: Ikke kommet noe enda. Tanker om fødsel: Tar ting som de kommer. Håper jeg får benyttet med av badekar og håper at jeg klarer å bevege meg mest mulig under åpningsfasen i håp om at det kan gi ting litt mer fortgang. Kosthold: Har blitt litt ensformig i det siste, men spiser jevnt og trutt gjennom dagen slik at jeg får i meg maten jeg trenger hver dag. Er ikke like flink å drikke så har med meg en vannflaske overalt i håp om å huskeå få i meg nok. Neste kontroll: Torsdag 12. april har jeg time hos jordmor. Da tar hun kontakt med KK for overtidskontroll hos dem. Alt i boks med NAV: Ble en del tull forrige måned da NAV tok over ansvaret for utbetaling av sykepenger og arbeidsgiver ikke hadde sendt inn inntektsopplysninger. De regnet med at ting skulle være på stell til etter påske, så skal mase på dem jevnt og trutt til ting er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. april 2012 #3778 Del Skrevet 7. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. april 2012 #3779 Del Skrevet 7. april 2012 Koselig med oppdatering. utrolig at du har termin om to dager. Du ble jo nettopp gravid.. Lykke til med fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. april 2012 #3780 Del Skrevet 7. april 2012 Innom og følger med deg i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå