Gå til innhold

Da var det vår tur!


Småkjekset

Anbefalte innlegg

I got news :lur:

Klokken 1250 tikket det inn en koselig sms på mobilen min :rodmer:

"Da var lille prinsessen født, første tegn til at noe var på gang var klokken 0620 i morrest. 0940 var hun født i ambulansen utenfor huset. Hun er nyyyyyyyydelig :hjerte:"

Gratulerer så my med lillesmulen :strix:

Jeg er så stolt for at jeg fikk sladre :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine: Gratulerer Småkjekset! :rodmer: Men hjelpe meg for en fødsel, her gleder jeg meg til fødselshistorien når den tid kommer! :daane:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Åhhhhh.. En ny verdensborger har kommet til verden! Gratulerer så mye! Og enda ei lita tulle med hastverk... ;)

:smilyblomst: GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med lillejenta Småkjekset! :strix: :strix: :strix: Hun hadde det travelt gitt! Er spent på fødselshistorien. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille smulen :strix: håper dere har det bra! :klemmer:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 40 uker! :strix:

Er ikke like flink å drikke så har med meg en vannflaske overalt i håp om å huske å få i meg nok.

Så koselig status :klemmer:

Fikk aldri gå så langt jeg (fødte 38+4) så føler meg liksom litt snytt for det :fnise:

Men den setningen jeg har linket til over her.... vil bare si at du må huske å drikke MINST like mye etter hun er kommet ut også! Dager jeg hadde lite melk tenkte jeg meg om, og kom frem til at jeg kanskje bare hadde drukket et lite glass vann den dagen :sjenert: Så hos meg fungerer tydeligvis ikke denne tørstefølelsen, for jeg tenker ikke på at jeg må drikke. Derfor hadde jeg også flasker omtrent i hvert et rom så jeg skulle huske på det!

(Er ikke godt for magen heller å drikke så lite :sjenert: )

Jeg har ikke tippet enda, men jeg legger herved inn et lodd på 11 april :)

En ting til jeg har tenkt litt på etter jeg så en ammefilm her en dag: Dette med mye hudkontakt rett etter fødselen, og at det fremmer melken!

Jeg gjorde ikke det, og ingen sa noe på føden.

Hun var født kl 05 på morgenen, da var hun hos meg og mye oppå meg til kl 7.30. da fikk vi gå på rommet og hun ble lagt i kurven sin og jeg (og sambo) fikk frokost og flagg og koste litt med henne, før vi fikk sove litt siden vi ikke hadde sovet den natten.

Jeg våknet rundt 11. da sov hun enda så jeg turte ikke ta henne over til meg, da hadde sagt hun kom til å vere sliten etter fødselen og kom til å sove mye :/ Jeg tenkte hun ville jo gråte når hun var sulten.

Ingen sa til meg at babyer helst skal ligge mye på mor/far hud mot hud. Så hun lå nok alt for mye i kurven! Gråt hun ikke så lå hun mest der, for hun sov jo og var jo sliten hadde de jo sagt...

rundt halv 12 kom de for å kle på henne (Hun lå naken i tepper frem til da :) )

Når de kom tilbake med henne sa de at hun hadde bæsjet (bek) og at hun var litt for kald oppi kurven :( (Det lå en varmeflaske med beina hennes, men den hadde lagt der siden klokken 7.30 så den var ikke så varm lenger)

Da hadde jeg vondt i mammahjertet mitt da! :trist:

Jeg la henne til puppen tidt og ofte, men la henne tilbake i kurven etterpå. Vi samsov noen ganger, men jeg syns det var litt skummelt oppi disse sykehussengene. Jeg fikk ikke melk før tredje dagen, og jeg tror kanskje det er fordi jeg hadde forlite hud mot hud kontakt med henne! Hun var så sulten stakkars! Jeg ble så glad når melken endelig kom at jeg gråt av glede!

Jeg fødte på sommeren, men det var ikke spesiellt varmt på rommet. Men hadde jeg vist om dette hadde jeg hatt henne oppå meg under dyna, evt med hennes dyne/ullteppe rundt henne.

Rotete skrevet, men jeg ville bare fortelle min historie nå på tampen før du får jenta di i tilfelle du ikke tenker over dette heller :klemmer:

EDIT!!!! Herlighet du har jo født jo!!! :strix:

Skrev på dette tidligere i dag, og hadde siden åpen. skrev ferdig nå og trykket send, og jammen hadde du ikke fått jenta di i mellomtiden!!!!

GRATULERER SÅ INDERLIG MYE!!!!! :hoppe:

Nyt denne tiden for den går så vannvittig raskt! :daane: Jenta mi er 8,5 mnd allerede og reiser seg opp overalt! :daane:

Kjempeklem fra meg til deg på en fantastisk dag! :klemmer:

Endret av Cherrytomat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Gratulerer såååå mye, endelig er hun her :hjerte:

Tippet jo riktig dag også jeg! :strix:

Håper alt står bra til, tross at det gikk så fort som det gjorde :klemmer:

Nydelig navn dere har valgt også :hjerte:

Nyyyyt dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::heiajente: GRATULERER SÅ MYE SMÅKJEKSET! :bolledeig::strix:

Sånt hastverk prinsessa di hadde :) Gleder meg masse til å høre fødselshistorien! :)

Kos deg masse fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå gratulere såååå mye med minikjeksen på utsiden :rodmer:

Hørtes ut som ho hadde hastverk gitt.

Håper alt står bra til med dere alle.

Gleder meg til å høre oppdatering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med lille Speedie GonSmules!! :fnise::strix:

Håper dere koooser dere med lille frøkenen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...