Småkjekset Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3681 Skrevet 27. mars 2012 Da legen målte fosterlyden i dag var den lavere enn den har pleid å være. Tidligere har hun lagt på rundt 140, men i dag var den på 127. Er vel ikke noe å bekymre seg for regner jeg med? Regner med at han hadde sagt noe hvis det var det, men hønemoren i meg kommer frem innimellom så kan liksom ikke bli sikker nok
Spatula Skrevet 27. mars 2012 #3682 Skrevet 27. mars 2012 Kan hende hun sov Nei, hadde det vært grunn til bekymring hadde han nok sagt i fra.
Småkjekset Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3683 Skrevet 27. mars 2012 Kan hende hun sov Nei, hadde det vært grunn til bekymring hadde han nok sagt i fra. Det er mulig ja Hun var ganske stille og rolig under legetimen så tenker at det ikke er noe å bekymre seg for
pusilus Skrevet 27. mars 2012 #3684 Skrevet 27. mars 2012 Tuppa mi lå 10 under det hun pleier på sist kontroll, jeg lå faktisk litt lavere på blodtrykket enn vanlig også, og da sa jm at variasjon var vanlig. Jeg antar da at jeg bare har vært "heldig" som har truffet på 150 hver gang
Småkjekset Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3685 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Tuppa mi lå 10 under det hun pleier på sist kontroll, jeg lå faktisk litt lavere på blodtrykket enn vanlig også, og da sa jm at variasjon var vanlig. Jeg antar da at jeg bare har vært "heldig" som har truffet på 150 hver gang Har nok vært flaks at den har lagt på det samme til nå her også Alt man kan uroe seg for Da var vi hjemme igjen etter en ettermiddag hos mine foreldre. Hjemmelaget pizza er aldri å forrakte Nå er det avslapping på sofaen med Alcatraz på pcen som gjelder før det bærer til sengs. God og sliten i dag så håper jeg får til å sove sånn noenlunde greit Endret 27. mars 2012 av Småkjekset
Sequax Skrevet 27. mars 2012 #3686 Skrevet 27. mars 2012 Mener å huske at det er vanlig at fosterlyden går ned litt mot slutten! Ingen grunn til bekymring om ikke det ble sagt noe spesielt om det på kontrollen!
^^Belle^^ Skrevet 28. mars 2012 #3687 Skrevet 28. mars 2012 Er skikkelig dårlig på å kommentere for tiden, men jeg følger med deg! For en utrolig spennende tid du er inne i nå altså.
Småkjekset Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3688 Skrevet 28. mars 2012 Mener å huske at det er vanlig at fosterlyden går ned litt mot slutten! Ingen grunn til bekymring om ikke det ble sagt noe spesielt om det på kontrollen! LEgen var ikke noe bekymret så da regner jeg med at hun bare hadde en rolig periode Er skikkelig dårlig på å kommentere for tiden, men jeg følger med deg! For en utrolig spennende tid du er inne i nå altså. Det er utrolig spennende! Jeg aner jo ikke hva jeg går til egentlig, men kan ikke vente med at ting setter igang
Småkjekset Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3689 Skrevet 28. mars 2012 Trett og sliten i dag også Fikk heldigvis sove en god del mer enn jeg gjorde natt til i går, men føler at det ikke hjelper helt når jeg ligger vondt Men jeg satser på at det bare kan bli bedre Lurer på om jeg begynner å bli syk nå og det passer ikke i det hele tatt Tung i hodet, snufser mer enn vanlig og føler meg generelt bare slapp. Så nå er planen å bare ligge på sofaen til mannen kommer hjem. De timene går unna når jeg kan kose meg med episoder av jordmødrene
Pasjonsblomst Skrevet 28. mars 2012 #3690 Skrevet 28. mars 2012 Trett og sliten i dag også Fikk heldigvis sove en god del mer enn jeg gjorde natt til i går, men føler at det ikke hjelper helt når jeg ligger vondt Men jeg satser på at det bare kan bli bedre Lurer på om jeg begynner å bli syk nå og det passer ikke i det hele tatt Tung i hodet, snufser mer enn vanlig og føler meg generelt bare slapp. Så nå er planen å bare ligge på sofaen til mannen kommer hjem. De timene går unna når jeg kan kose meg med episoder av jordmødrene Hvis det er noen trøst så kan søvnproblemer plutselig forsvinne! Tenk positivt om søvn, så får du deg plutselig god hvilesøvn igjen Håper du ikke brygger på noe nå, ta det helt kuli og la kroppen få hvile seg i sofaen nå
Zia Skrevet 28. mars 2012 #3693 Skrevet 28. mars 2012 Mener å huske at fosterlyden til lillegutt også gikk ned til 120-130 på slutten, mot 140 som den hadde ligget på tidligere. Det er nok vanlig, som det sies over. Bare å hvile ut og samle krefter nå - og er du forkjølet når fødslen setter i gang, så husk nesedråper!! Veldig greit å få puste godt med nesen under fødslen altså!
Spatula Skrevet 28. mars 2012 #3694 Skrevet 28. mars 2012 Har du prøvd en pute mellom føttene når du sover for å få bedre støtte, eller en pute under knærne? Skjønner frustrasjonen din over å ikke sove godt altså.. Been there done that.. Vet om mange som har følt seg litt småpjusk i dagene før fødsel altså
Lucky? Skrevet 28. mars 2012 #3695 Skrevet 28. mars 2012 Ikke lett å finne en behagelig sovestilling om dagen nei Om ikke lenge kan du sove godt både på magen og ryggen, det er deilig det! God bedring til deg
Småkjekset Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3696 Skrevet 28. mars 2012 Hvis det er noen trøst så kan søvnproblemer plutselig forsvinne! Tenk positivt om søvn, så får du deg plutselig god hvilesøvn igjen Håper du ikke brygger på noe nå, ta det helt kuli og la kroppen få hvile seg i sofaen nå Noen netter er bedre enn andre, men er rart med det at en bare husker de dårlige når en sitter i halvsvime fra man står opp til en legger seg igjen Har tatt det veldig rolig i dag Du får hvile alt du kan! Hviler i tide og utide Herlig Mener å huske at fosterlyden til lillegutt også gikk ned til 120-130 på slutten, mot 140 som den hadde ligget på tidligere. Det er nok vanlig, som det sies over. Bare å hvile ut og samle krefter nå - og er du forkjølet når fødslen setter i gang, så husk nesedråper!! Veldig greit å få puste godt med nesen under fødslen altså! Sofaen er og blir min beste venn Har ikke blitt noe dårligere i dag, så lurer på om det kan ha vært litt for kaldt for meg på soverommet i natt? Mannen er så varm av seg så vi pleier å skru ned varmen en del om natten, men skal prøve i natt og ha den på en temperatur som passer meg bedre og se om det hjelper
Småkjekset Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3697 Skrevet 28. mars 2012 Har du prøvd en pute mellom føttene når du sover for å få bedre støtte, eller en pute under knærne? Skjønner frustrasjonen din over å ikke sove godt altså.. Been there done that.. Vet om mange som har følt seg litt småpjusk i dagene før fødsel altså Har ikke prøvd med puter nei, bruker vanligvis å bygge godt opp med dynen Men skal se om jeg ikke får tryllet frem en pute til som jeg kan prøve meg på det Synes at frøkna kan holde seg inne til over helgen ihvertfall, mens mannen håper at hun holder seg inne til over påske - da får han flest mulig fridager fra jobben Så da får vi se hvem hun hører på Ikke lett å finne en behagelig sovestilling om dagen nei Om ikke lenge kan du sove godt både på magen og ryggen, det er deilig det! God bedring til deg Magen har jeg aldri klart å sove på, blir kvalm og uggen av det. Ryggen sover jeg fremdeles på til tider, men det jeg gleder meg aller mest til er at det skal bli lettere å snu seg i sengen og ikke minst komme seg inn/ut av sengen Nå puster og peser jeg slik at en skulle tro jeg holdt på med den treningsøkten
Småkjekset Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3698 Skrevet 28. mars 2012 Har vært veldig fysen på noe i hele dag og kveld. Drømte om jordbær, blåbær, ananas, kiwi og appelsin med vaniljekesam på Kom meg på butikken og gleder meg stort til dette festmåltidet mitt, men der hadde de jo ikke noe som så litt fristende ut Håper at de får inn nye varer til helgen for da SKAL jeg ha det Evt får mannen dra rundt til alle butikkene i området og kjøpe inn det beste av det de har der Så i stedet for den sunne snacksen jeg hadde tenkt ble heller en boks med Pringels, en stor stratosplate og en stor pose med vingummi med meg hjem Har tydeligvis spist mer enn jeg har godt av, for nå er jeg virkelig kvalm! Så da har jeg forhåpentligvis lært til ne annen gang at less is more Har ikke noen gode middagstips om dagen, blir veldig ensformig hva vi får i oss. Så da er det greit å avtale med foreldre at vi skal komme på besøk for å overlevere ting man har kjøpt for dem på eBay slik at man kan spise hos dem Så i morgen blir det mammas hjemmelagde pølsegrateng som står på menyen Gleder meg
Spatula Skrevet 28. mars 2012 #3699 Skrevet 28. mars 2012 Jeg er så hekta på thaimat om dagen å det er superenkelt å lage. Jeg bakte pavlovakake, bare for så å spise et stykke av den, sender med mannen på jobb i morgen tenker jeg..
Småkjekset Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #3700 Skrevet 28. mars 2012 Jeg er så hekta på thaimat om dagen å det er superenkelt å lage. Jeg bakte pavlovakake, bare for så å spise et stykke av den, sender med mannen på jobb i morgen tenker jeg.. Thaimat høres helt herlig ut akkurat nå Mon tro om jeg ikke skal lete etter noen overkommelige oppskrifter i morgen Pavlovakake har jeg så utrolig lyst på! Har som mål å lage den til 17. mai ihvertfall, med mindre jeg får ånden over meg før det Mannen er ikke så glad i kake så er greit åkunne ha noen andre å dele med, hvis ikke må jeg jo spise den helt selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå