ara Skrevet 2. april 2012 #3741 Del Skrevet 2. april 2012 Uff..litt dramtisk skal det visst være noen ganger! Godt at han fikk hjelp så fort også håper vi at skadeomfanget ikke er for ille!! Huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. april 2012 #3742 Del Skrevet 2. april 2012 Uff, så skremmende. Ta godt vare på hverandre, og håper dagen bringer med seg gode nyheter ift omfanget av skadene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. april 2012 #3743 Del Skrevet 2. april 2012 Huff, kan ikke gjøre annet enn å sende deg en god , masse god bedring til pappan din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2012 #3744 Del Skrevet 2. april 2012 Hjelpes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. april 2012 #3745 Del Skrevet 2. april 2012 Huff håper som de andre at skadeomfanget ikke er så alt for ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3746 Del Skrevet 2. april 2012 Har fått telefon fra han nå og skadeomfanget var ikke like gale som legene hadde sett for seg i går., så det var utrolig godt å høre. Siden det Ikke er så mye å gjøre nå etter at de har renset og bandasjert han frem til neste gang de skal skifte på bandasjene får han komme hjem på permisjon. Så nå venter vi på at han får klarsignal til å dra fra sykehuset. Vi er utrolig takknemlig for at ting har gått såpass bra som det har, og alt annet er ubetydelig i en slik situasjon. Familien er det som er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. april 2012 #3747 Del Skrevet 2. april 2012 Huff for en skummel opplevelse. Jeg begynte faktisk å grine når jeg leste om ulykken tidligere i dag.Nå ble jeg lettet over at skadeomfanget var mindre enn det de hadde antatt. God bedring til pappa´n din Godt han får komme hjem på perm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. april 2012 #3748 Del Skrevet 2. april 2012 Så godt at det gikk så fint med faren din Skummelt når sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. april 2012 #3749 Del Skrevet 2. april 2012 Vet ikke helt hva jeg skal si, men legger igjen en god , og satser på pappaen din blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. april 2012 #3750 Del Skrevet 2. april 2012 Uff, så skummelt! Sender mange gode tanker! PS: Jeg setter pengene mine på den 16/4 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. april 2012 #3751 Del Skrevet 3. april 2012 God fødepåske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. april 2012 Forfatter #3752 Del Skrevet 3. april 2012 Takk for gode tanker Det var veldig godt for både han og oss i går at han fikk komme hjem en tur. Han skal inn igjen på sykehuset i morgen og da ser de om han må være på sykehuset eller om han får være hjemme på permisjon noen dager til. Han er ihvertfall ved godt mot, og evig takknemlig for at ting ikke gikk verre enn de gjorde. Humoren var ihvertfall ikke noe å si noe på, når han signerer FB meldinger med "der Fyrer" I dag har mannen og jeg planer om å dra på kino og ut å spise middag. Siden det nok blir en stund til vi får muligheten til det neste gang skal vi slå til med å se to filmer Gleder meg til kinosnacks og sjokoladedesserter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. april 2012 #3753 Del Skrevet 3. april 2012 Så bra det går så fint med pappaen din Godt med humor i hverdagen Kos dere på dobbelkino med snack og kos Kan nok bli en stund til dere er på kino sammen igjen nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. april 2012 #3754 Del Skrevet 3. april 2012 Godt å høre at pappa`n har det bra og er ved godt mot! "Der Fyrer" :fnise: Håper dere får en super kveld med kino og kos!! Nyt den siste tiden dere har helt alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. april 2012 #3755 Del Skrevet 3. april 2012 Usj, hørtes virkelig ikke godt ut, men så godt at det ikke var så ille som legene trodde og at faren din var heldig. Uansett, må innrømme at det var litt morsomt det han signerer fb-meldinger med. Godt å se humoren er intakt. Nyt kinoturen og middagen, før du vet ordet av det er lillejenta deres på utsiden og dere har hendene fulle med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 3. april 2012 #3756 Del Skrevet 3. april 2012 Hei! LENGE SIDEN! Travelt mammalivet altså Først må jeg bare si god bedring til pappaen din,skumle greier! Listen kan bli lang når man pakker fødebag,men jeg lover dg..truser som holder bindet stramt,mdn får ikke nettingtruser gratis lengre..mykt dopapir,sandaler du kan hive etterpä er d viktigste,da det er dårlig hygiene på de doene osv! Ønsker dere en super kveld,og tipper 8april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. april 2012 #3757 Del Skrevet 4. april 2012 Veldig god bedring til faren din! Det var skummelt! Men er glad han ikke ble så hardt skadet. NÅ er det jammen ikke lenge igjen! Har jeg tippet? Hvis ikke tipper jeg at du føder fem dager over tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. april 2012 #3758 Del Skrevet 4. april 2012 Drømte at du fødte i natt, så nå måtte jeg inn å sjekke Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2012 Forfatter #3759 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Vi hadde en utrolig koselig dag i går Det var utorlig koselig å gå rundt i byen i strålende solskinn og kose oss med mye godis på kinoen Middagen ble spareribs på TGI Fridays, og det var helt fantastisk godt! Bekkenet er ikke så gale som jeg hadde trodd på forhånd, så det er en gledelig overraskelse Skal i familiebesøk til mannens søster senere i dag, så ser frem til det Hun er så flink til å diske opp med noe godt så gleder meg til å se hva hun har klart til i dag Alt ser fremdeles ut til å ha gått veldig bra med pappaen min Han var på sykehuset i morges og hadde fått beskjed om å pakke med seg klær i tilfelle han måtte bli lagt inn, men det var gleden stor over at ting ser så bra ut som de gjør at han fikk lov å dra hjem igjen Så da er det å dra inn igjen om noen dager og skifte bandasjer igjen, men heller det enn å bli værende der. Har begynt å få meldinger fra forskjellige som lurer på om det har skjedd noe, og jeg kjenner at dette kan bli slitsomt hvis hun ikke kommer før over termin. Skjønner at folk er spente, men når mennesker jeg ikke har snakket med på år og dag begynner og maser og kommer med råd fordi det og det fungerte for dem kjenner jeg at jeg blir mektig lei Men uansett hvordan jeg snur på det så er det ikke lange tiden før hun er hos oss Nå må jeg også begynne å stryke dager på tippelisten. Får se om hun hører på Neala og kommer i dag eller holder seg inne litt lenger Håper at hun ihvertfall holder seg til etter middag i morgen, for da er det raspeballer som står på menyen hos mamma Så ikke søren om hun får komme da Endret 4. april 2012 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. april 2012 #3760 Del Skrevet 4. april 2012 Så godt at faren din slapp innleggelse Bra han har humoren også, må flire litt av han Høres ut som en deilig date dere hadde i går Jeg tror jeg skal stjele den ideen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå