Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ensom og helt aleine, som vanlig.

:(

Anonymous poster hash: 8a717...358
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg ikke har lyst til å gjøre det som gagner meg på lengre sikt.

Revolusjonens to regler:

1) Forlang det umulige

2) Alt - NÅ!!

Øyeblikkets tyranni.

Det blir sikket bedre med :kaffekopp: Men her :veslejenta: sitter jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:hug: Kondolerer så mye :hug:

Takk, tror få så den komme (selvmord). Det virket som om personen hadde alt på stell og at livet var veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hells bells

Takk, tror få så den komme (selvmord). Det virket som om personen hadde alt på stell og at livet var veldig bra.

Uff, vet dessverre hvordan du har det nå. Broren min tok selvmord for tre år siden. Er fremdeles tøffe dager innimellom :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vet dessverre hvordan du har det nå. Broren min tok selvmord for tre år siden. Er fremdeles tøffe dager innimellom :hug:

Kondolerer så mye. Tror mange har opplevd det dessverre. Det eneste jeg klarer å tenke på er at nå har han det ihvertfall ikke vondt. Teit tankegang absolutt, men synes det hjelper litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke de døde det er synd på. De lider ikke mer. Er de som blir igjen som sliter...

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi et kapittel tok slutt i dag.

Anonymous poster hash: 281c4...545
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk elsker grunn, tabloid desinformasjon som gir dem noen å hate (sist nå Sanna Sarromaa), og hater innsikt (for da må man jo anstrenge intellektet).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg slo nylig opp (et par dager siden) og det er fortsatt en stor omstilling å ikke ha han i livet mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten og jeg slo nylig opp (et par dager siden) og det er fortsatt en stor omstilling å ikke ha han i livet mitt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Takk  :hug:  Det går veldig fint og var absolutt for det beste. Er bare rart å ikke prate med ham vær dag som en venn. I dag gikk veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg for at jeg er for stygg til å bevege meg ute. Jeg skulle vært hos en vennine ikveld, men jeg turte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nosoul

Jeg er lei meg for at jeg er for stygg til å bevege meg ute. Jeg skulle vært hos en vennine ikveld, men jeg turte ikke.

:troest::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en spiseforstyrrelse - overspisining... Jeg skulle ønske jeg klarte å komme meg tilbake til anoreksi. Da blir man mer godtatt enn om man er feit som meg.

Anonymous poster hash: 98017...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...