Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Støtte herfra også. 🌹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner det er så sårt at jeg aldri vil bli mamma 1124C591-2A7E-4B76-90F9-C4ABEF4A930B.gif.7db063b31e6becb9ed7043a67f0048f2.gif58370A0E-1992-4532-B57F-1BF083F945CB.gif.169ca61964b67f6bc2c5e73f9d587e08.gif

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Kjenner det er så sårt at jeg aldri vil bli mamma 1124C591-2A7E-4B76-90F9-C4ABEF4A930B.gif.7db063b31e6becb9ed7043a67f0048f2.gif58370A0E-1992-4532-B57F-1BF083F945CB.gif.169ca61964b67f6bc2c5e73f9d587e08.gif

Kan alltids adoptere da :) ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Cid said:

Kan alltids adoptere da :) ❤️

Siden jeg bor med Butter, så måtte han også vært med på det- og det er han nok ikke så.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (12 minutter siden):

Siden jeg bor med Butter, så måtte han også vært med på det- og det er han nok ikke så.

Uff :klem:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 timer siden):

Kjenner det er så sårt at jeg aldri vil bli mamma 1124C591-2A7E-4B76-90F9-C4ABEF4A930B.gif.7db063b31e6becb9ed7043a67f0048f2.gif58370A0E-1992-4532-B57F-1BF083F945CB.gif.169ca61964b67f6bc2c5e73f9d587e08.gif

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (58 minutter siden):

Fordi jeg ikke er perfekt. Jeg vil være perfekt 😭

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempevanskelig å få nye venner. Til og med når jeg har en kjempe fin samtale med noen, så vil de aldri møtes igjen. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. 

Husker når jeg var barn så kunne jeg bli bestevenner på en time eller to, i en sånn barnepass eller fritidsaktivitet, så ble vi  kjempe lei i oss når vi ble dratt til hver vår kant og kjempe glad om vi møttes på ny. 

Jeg kan ikke huske at det noen gang var problem å bli venner ha en connection før jeg fylte 13 år ( men så flyttet jeg til helt nytt sted). 

Helt siden da har det faktisk vært rimelig håpløst. Man tror man har møtt en bra person fått en connection, men det viser seg st de ikke er særlig interessert. Så er man hjemme igjen til sin ensomme tilværelse. 

Jeg har jo en håndfull venner, som aldri har tid møtes vel en gang per år maks. Snakkes i ni og ne kanskje to ganger per år.  Det er trist. 

Jeg er en type som har lett for å invitere og åpen for nye folk, men føler ofte at tid og andre ting hindrer fra å få nye vennskap eller ta vare på gamle slike. Så en må nesten ha kjæreste og familie for å ikke bli helt alene. 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
No1*No1 skrev (1 time siden):

Jeg syns det er kjempevanskelig å få nye venner. Til og med når jeg har en kjempe fin samtale med noen, så vil de aldri møtes igjen. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. 

Husker når jeg var barn så kunne jeg bli bestevenner på en time eller to, i en sånn barnepass eller fritidsaktivitet, så ble vi  kjempe lei i oss når vi ble dratt til hver vår kant og kjempe glad om vi møttes på ny. 

Jeg kan ikke huske at det noen gang var problem å bli venner ha en connection før jeg fylte 13 år ( men så flyttet jeg til helt nytt sted). 

Helt siden da har det faktisk vært rimelig håpløst. Man tror man har møtt en bra person fått en connection, men det viser seg st de ikke er særlig interessert. Så er man hjemme igjen til sin ensomme tilværelse. 

Jeg har jo en håndfull venner, som aldri har tid møtes vel en gang per år maks. Snakkes i ni og ne kanskje to ganger per år.  Det er trist. 

Jeg er en type som har lett for å invitere og åpen for nye folk, men føler ofte at tid og andre ting hindrer fra å få nye vennskap eller ta vare på gamle slike. Så en må nesten ha kjæreste og familie for å ikke bli helt alene. 

 

De fleste er ikke interessert eller har tid til å investere tiden sin på å bli  kjent med andre på et dypere nivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Lurven said:

De fleste er ikke interessert eller har tid til å investere tiden sin på å bli  kjent med andre på et dypere nivå

Det er trist🙁 syntes jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (16 minutter siden):

Det er trist🙁 syntes jeg. 

                                                                           Vil det hjelpe litt med en god iskrem? :D 
SIA_glasstrender_inla%CC%88gg_1260x860-k

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

                                                                           Vil det hjelpe litt med en god iskrem? :D 
SIA_glasstrender_inla%CC%88gg_1260x860-k

Wow jeg kjenner jeg er for gammel for så stor is 😆 kan dele den med hele forumet her. 🙂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, vi er nok forskjellige der, for jeg sendte en jeg selv hadde lyst på, men ta ei kule om du vil. ;) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette her på 3,5 kilo er tullete selv for meg. :sjokkblå:
72620879.jpg?imageId=72620879&x=2.395209

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Dette her på 3,5 kilo er tullete selv for meg. :sjokkblå:
72620879.jpg?imageId=72620879&x=2.395209

Elsker iskrem takk for is 😋

Har tenkt på det daglig på butikken dksl jeg kjøpe is? 

Men det er for kaldt å spise en enkel is ute, og å kjøpe en boks eller tub blir dumt. Da spiser jeg hele. 🫣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre Kongen har forbudt en å spise en halvliters liten boks med is, så tror jeg på at det er helse i det å unne seg noe en virkelig har lyst på. Is er min svakhet og glede. Har hatt full pause nå frem til den sekstende mai; da får jeg nyte igjen. :spise: Gleder meg. 

Har en slik islagemaskin også, så i sommer skal jeg teste ut litt smaker igjen der. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...