Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Peanut said:

Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass.

Uh, høres ut som min ex. Move on girl. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (2 minutter siden):

Er jo helt sykt at han river ned flasker fordi han ikke fikk mat klokka 1800. Og hvorfor er det du som må vaske og tørke opp?

 

SVK skrev (3 minutter siden):

Hva i all verden??? Dette er jo feil på alle mulige måter!  

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (46 minutter siden):

Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass.

Det er uakseptabelt oppførsel av han :fy: Hvis han ofte blir sånn aggressiv så synes jeg at du hadde hatt det bedre uten å være med han! ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Det er uakseptabelt oppførsel av han :fy: Hvis han ofte blir sånn aggressiv så synes jeg at du hadde hatt det bedre uten å være med han! ❤️ 

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass.

I svarte faen? Det er jo helt sykt! Du kan ikke la han behandle deg sånn…♥️ Du fortjener noe SÅ mye bedre. Og vaske og tørke burde han gjort selv! Håper det bare er en engangsgreie og aldri skjer igjen. Hvis ikke bør du revurdere forholdet. Jeg har selv vært i et destruktivt forhold, så vet hvor vanskelig det er :klem3:

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

I svarte faen? Det er jo helt sykt! Du kan ikke la han behandle deg sånn…♥️ Du fortjener noe SÅ mye bedre. Og vaske og tørke burde han gjort selv! Håper det bare er en engangsgreie og aldri skjer igjen. Hvis ikke bør du revurdere forholdet. Jeg har selv vært i et destruktivt forhold, så vet hvor vanskelig det er :klem3:

Cassidy Tvillingene sier oss helt enige i det vi.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (1 time siden):

Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass.

Nå håper jeg at Butter er en 🐱

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Forundret.. said:

Nå håper jeg at Butter er en 🐱

Butter er en voksen mann. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

Butter er en voksen mann. 

Uhørt! 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (15 minutter siden):

Butter er en voksen mann. 

Høres ut som at han trenger profesjonell hjelp slik han holder på…

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg kan ikke gjøre alle til lags. Jeg vil at alle skal være glade og ha det bra, men så må jeg alltid velge noe og skuffe folk. Det er trist 🥺  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (1 minutt siden):

Jeg er trist fordi jeg kan ikke gjøre alle til lags. Jeg vil at alle skal være glade og ha det bra, men så må jeg alltid velge noe og skuffe folk. Det er trist 🥺  

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi alle ha en dusj hvor den ene opprinnelige nittigraderveggen med dør har blitt gjort om til en bue? Jeg liker ikke at dusjene blir mindre og mindre. En kan ikke stå aktivt med vaskekost på ryggen når den har et lengre skaft, for da dæljer jeg borti veggene hele tiden. Jeg vil ha stor plass i dusjen. :kjefte: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser i avisa og kjenner trang til å gråte en skvett. :gråter:
"I Frankrike er sommeren i full anmarsj, og i løpet av lørdagen kan franskmennene nyte så mye som 30 grader sørøst i landet."
O grufulle nyheter fra verden der ute. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg leser i avisa og kjenner trang til å gråte en skvett. :gråter:
"I Frankrike er sommeren i full anmarsj, og i løpet av lørdagen kan franskmennene nyte så mye som 30 grader sørøst i landet."
O grufulle nyheter fra verden der ute. 

Jeg hadde ikke nytt det…

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Borat skal skilles. Det ble for mye sprell for kona også til sist. :ninja: Utklipp fra dagbladet. 
 

"Skuespillerparet Sacha Baron Cohen (52) og Isla Fisher (48) skilles etter 13 års ekteskap. Det melder duoen selv i et innlegg på Instagram.

«Etter en lang tennismatch som varte i over tjue år, legger vi endelig ned racketene våre. I 2023 søkte vi i fellesskap om å avslutte ekteskapet vårt», skriver duoen i en felles uttalelse på plattformen.

Videre skriver Cohen og Fisher at de setter pris på at alle respekterer familiens ønske om privatliv, nå som de står midt oppi en stor livsendring.

Paret giftet seg i 2010, og har tre barn sammen.

Cohen er for mange kjent fra filmen «The Dictator», og fra rollefigurer som «Borat», «Bruno» og «Ali G».

Fisher er kjent fra dramaserien «Home and Away» og «Confessions of a Shopaholic»."

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Borat skal skilles. Det ble for mye sprell for kona også til sist. :ninja: Utklipp fra dagbladet. 
 

"Skuespillerparet Sacha Baron Cohen (52) og Isla Fisher (48) skilles etter 13 års ekteskap. Det melder duoen selv i et innlegg på Instagram.

«Etter en lang tennismatch som varte i over tjue år, legger vi endelig ned racketene våre. I 2023 søkte vi i fellesskap om å avslutte ekteskapet vårt», skriver duoen i en felles uttalelse på plattformen.

Videre skriver Cohen og Fisher at de setter pris på at alle respekterer familiens ønske om privatliv, nå som de står midt oppi en stor livsendring.

Paret giftet seg i 2010, og har tre barn sammen.

Cohen er for mange kjent fra filmen «The Dictator», og fra rollefigurer som «Borat», «Bruno» og «Ali G».

Fisher er kjent fra dramaserien «Home and Away» og «Confessions of a Shopaholic»."

Gjorde det deg trist?:p

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Gjorde det deg trist?:p

Åhh...sorry, jeg bla så oppkvikket at jeg postet det i feil tråd. Min feil Unsyll. :fnise:  
Jeg ble trist for at jeg postet feil, ok? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Åhh...sorry, jeg bla så oppkvikket at jeg postet det i feil tråd. Min feil Unsyll. :fnise:  
Jeg ble trist for at jeg postet feil, ok? 

Ikke glad for at han er singel? 😸

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad på dine vegne: nå er han din kammerat. ;) 

Cid skrev (2 minutter siden):

Ikke glad for at han er singel? 😸

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...